Vencl (neregistrovaný)
Jen tak mezi námi, je čip a čip! Někdo, kdo si tady nechá zvýšit výkon o 15 kw tak tam bych neviděl zas takový problém. Jenže pak jsou tady borci, kteří s motorem vymyslí hovna, jenom aby to mělo výkon a pak se na silnici nestačíte divit a musíte pomalu zastavit protože není vidět na metr ! Zase co říkám, všechno si poserou sami lidi !!!!
Jakub (neregistrovaný)
jenze pozor kdyz se to da k nekomu kdo vi co dela tak po olůbacky neni ani vidu viz.muj priklad mam to zvyseny na 110KW a nekouri skoro nic ba naopak se to od puvodniho seriovyho nastaveni jeste zlepsilo ale je to tak je cip u jardy z horni dolni a je cip kde to i zmeri a snazi i o co nejmensi emise
ladas (neregistrovaný)
ono také ten výkon máte v "kosmických" otáčkách takže kdyby jste ho využíval u benzínky budete smutnej:-) proč si myslíte že TDi s rotačkou jezdila za pět litrů? Protože s tím lidi jezdili skoro na volnoběh:-)Nicméně když se to honilo tak to dvakrát tolik nebylo....
David (neregistrovaný)
Měl jsem seata alhambru s 85 kw motorem, čipnutým na 107kw (6,5l kombispotřeba) a dodnes vzpomínám...nešlo mi o to, bláznit na silnici, ale když je potřeba s 2t autem předjíždět je potřeba svižnější motor hned od začátku a né až od 2tis.otáček. Nyní mám to samé auto s 2l 103kw (8,5l kombispotřeba), mám repas turbo, vyčištění sání k turbu a je to oproti minulému autu docela bída, zrovna dnes jsem přemýšlel o čipnití, ale určitš bych šel do legálního
Meli (neregistrovaný)
Mám úpravu na octávce 2 facelift RS 2.0 TSI základ je 147kw a 270nm nechal jsem to upravit na 180kw a 400nm + vypnutý omezovač rychlosti. Test na Německé dálnici 298km/h dle navigace. Za 3 roky co to mám sem neměl žádnou poruchu spíš je to opačně snížení spotřeba sice jen decentně a motor šlape mnohem lépe do kopce a při rozjezdech. Důvod přoč jsem chtěl svižnejší auto je kvůli předjíždění šneků co jedou na 80 třeba 60 na 50 jede 30 a čas na předjetí jsem potřeboval snížit abych se nemusel hodinu rozmýšlet zda to stihnu.Ted už anobez problému tyhle šneky předjedu zařadím se a jedu normál nic nehrotím ale blbce předjížím za nima jezdit je o držku.
Mirek (neregistrovaný)
To jsou tedy báchorky, na předjíždění ti nestačí při 80 km/hod výkon 147 kW? Takové trdla, jako ty, vidím každý den. V obci minimálně 70 km/hod, tři dny nazpět mě takový případ v obci předjel minimálně stovkou, mimo obec minimálně 120 km/hod a na dálnici pod 170 km/hod. jedině, když tuší policii. Ty šneky naprosto bezproblémově předjíždím se svým 110 kW motorem. Ty důvody, co píšeš, jsou jen hloupou obhajobou sama sebe.
live_is_a_bitch (neregistrovaný)
tady se fakt resi kazde hovno, kazde auto co prdi vic, ale letadla, lode, uhelne elektrarny, chemicky, to uz se mlci... zaplatime odpustky a prdime si to vostosest, kazdou sekundu to huli do ovzdusi... tak to jako nasrat. No smoke, no Fun ! :o) https://www.youtube.com/watch?v=tF01gP0YsC0 jinak tady chipla O1, 81@100kW, kroutak 320nm, tahne zespoda nadherne. Dokud s ni dojedu na nakupy a na bezne cesty, nedam ji z ruky.
Jan Kropáček (neregistrovaný)
Musím si posypat hlavu popelem, protože jsem opravdu neměl ani tušení, že existují ocelové písty. Omlouvám se autorovi za svou invektivu. Zároveň bych doporučil pánovi Francinovi aby absolvoval kurz společenského chování. Vynadat někomu se dá i bez použití vulgarismů, obzvláště při jeho nezměrném rozhledu
majk (neregistrovaný)
Mám Focuse ST 20016, po čipu od odborníka se neskutečně zlepšil jízdní projev auta. Nebavím se jen o výkonu - z 250 koni 295, krouťák 450nm.. Na emisích před STK naměřeny všechny hodnoty na samém minimu tolerance.
Stringo (neregistrovaný)
V dnešní skladbě aut a kamionů je dostačující výkon 180koní - myšleno úplný základ pro rezervu v hustém provozu, pokud nechci jet jak tupoun ve vláčku desítky km... Ono na přesun z A do B stačí i kolo s výkonem jednoho pitomce :-)
Fish (neregistrovaný)
Zdravím Vás pánové, myslím si, že jde vlastně jen o "úhel pohledu". Pro někoho, kdo jezdil celou dobu s autem, které mělo tak tak 70-75 koní je "kosmických 105 koní" v lehkém autě s turbem už od nízkých otáček, vlastně opravdu dostačující. Pravdou ale je, že pro bezpečnější předjíždění "není výkonu nikdy dost". Není to ale jen o něm, že? Když má auto cca 1400kg, tak mu stačí něco jiného, než když má cca 2500kg. Také u těch slabších výkon (a krouťák.) mnohem více chybí v plném zatížení a ještě třeba v kopcích. Proto bych asi jednoznačné "hranice dostatečného výkonu" nestanovoval. Spíše by mne zajímaly Vaše názory a hlavně "případné zkušenosti" s "dodatečným výkonem" dodaným krátkodobě třeba pomocným elektromotorem. (možná jen na to předjíždění a pak zase "nakumulovat energii.) Čistá elektřina se mi zatím nelíbí. (Nejistý dojezd, dobíjení i ceny.) Jak to vidíte?
Ivan (neregistrovaný)
Tak, tak. Chystám se s GLE 350D 4MATIC na Chip právě kvůli výkonu. Ne že by ten původní nestal za moc, ale to auto má přes 2 tuny. Nejsem žádnej zavodnik, ale pokud chci někoho předjet potrebuju to udělat v co nejkratší době
Jarrod (neregistrovaný)
It's difficult to find experienced people on this subject, however, you seem like you know what you're talking about! Thanks|