Názor k článku Osm věcí, které by si řidiči aut měli uvědomovat o motorkářích od Honza - Nemohu si pomoci, ale musím na ten článek...

Honza (neregistrovaný)
Nemohu si pomoci, ale musím na ten článek reagovat. Dle bodů v článku 1. To že jezdí pro radost nikoho nezajímá, je účastníkem silničního provozu, v zákoně nejsou specifikovány podmínky jízdy pro radost. Má stejný práva, ale hlavně i povinnosti jako každý jiný. 2. Na motorce neumí. Účastník silničního provozu musí umět ovládat vozidlo, motorku nebo povoz. Pakliže to neumí ovládat ohrožuje vědomě ostatní účastníky silničního provozu. 3. Potřebuje místo pro chyby. Jistě ale i vozidlo nebo kamión potřebuje místo pro chyby. Většinou jedna chyby vyjde, dvě málokdy. Tzn. pakliže udělá chybu, tak je to s největší pravděpodobností rozpor se silničním zákonem. 4. motorka hůř brzdí. To je známé. Ale silniční zákon, říká že má řidič zastavit na "dohled". Pakliže vidím málo, musí uzpůsobit rychlost a ev. styl jízdy apod. 5. pakliže bliká a neodbočuje, porušuje zákon o silniční dopravě. V podstatě takovýto člověk nemá co dělat na silnici. Je silně nepředvídatelný. 6. motorkář neví že není vidět. To nikdo neví jestli mne vidí všichni účastníci, ale měli by vidět. Zákon říká, že nesmím ohrozit a omezit protijedoucí a ohrozit jedoucí ve stejném směru. Tzn. každý musí s velkým rozmyslem předjíždět, nesmí předjíždět odbočující vozidlo vlevo zleva, ale zprava, a když nevidím, nepředjíždím atd. 7. motorkář špatně vidí dozadu. Tak ať si seřídí zrcátka, od toho tam jsou. 8. Přemýšlet o motorce jako o člověku. Možná, ale hlavně jako o účastníkovi silničního provozu. On totiž člověk který nevinně srazí, a případně zabije nezodpovědného motorkáře, taky nemá úplně šťastný život. Takže by mne docela zajímalo, co je to za článek a zda autor vůbec chápe co píše a že hlavně v některých lidských činnostech jsou zákony které právě proto upravují chování jednotlivých účastníků.