Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Originál musí mít logo, čínský je horší: Největší mýty týkající se náhradních dílů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Josef (neregistrovaný)
Je vidět že i autor článku nemá ponětí jak to funguje v reálu ne všechno co tu popsal je pravda. Ano autorizovaný servis se s Vámi nepare a na účtuje si co chce. Vaše sehnane náhradní díly nepřijme. Ale to neudělá i některý neautorizovany. Jsou servisy jako ten můj a je to v Praze, kde není problem přivézt si po předchozí domluvě svůj náhradní díl. Servisují mi už muj pátý vůz v řadě v rámci mé práce v dopravě v řádu cca 15 let a jsem spokojený. Většinou si seženu náhradní díl sám a nejsou to maličkosti třeba kompletní spojka za polovinu ceny a není to Čína. Pokud chytnete akci koupíte spojku Sachs nebo jinych výrobců za půlku.....atd.....atd. Ano mám výhodu jsem vyučený automechanik, ale ještě za Komančů a ještě na nákladní vozy a autobusy takže spoustu věcí si dělám sám. Nemám díl. zázemí takže složitější věci dávám do mého servisu a nechám plně na nich opravu a šéf nebo jeho zástupce se mnou komunikují při jakémkoliv problému a objednání potažmo koupi náhradního dílu i jeho cenu. Dily podvozku brzd nebo motoru vždy overena druhovýroba SRN nebo originál žádná Čína. Ostatní díly jiní výrobci a až na samém konci Čína. Ale ta většinou dlouho nevydrží takže zbytečná investice. Praktikuji zlatou střední cestu.