Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Originál musí mít logo, čínský je horší: Největší mýty týkající se náhradních dílů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
J. Tomka
(neregistrovaný)
21. 10. 2020 9:17
Zkuste tohle, co tady píšete:
"I do autorizovaného servisu si můžeme přinést vlastní díly, olej nebo provozní kapaliny zakoupené v motoristickém obchodě. A to i v případě, kdy je auto v záruce."
To je naprosto nemožné. Servis vždycky odmítne použít donesený olej nebo provozní kapaliny, byť by byly lepších parametrů, než které dodá servis. A sice proto, že na tom těžce vydělává. Mám bohaté osobní zkušenosti. Výmluva zní, že by pak nemohli garantovat kvalitu, protože se může jednat o padělek. Jenže ani servisy nejsou imunní proti nákupu padělků. Samy nakupují co nejlevněji a co nejdráže prodávají.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM