Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Originál musí mít logo, čínský je horší: Největší mýty týkající se náhradních dílů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
J. Tomka (neregistrovaný)
Zkuste tohle, co tady píšete: "I do autorizovaného servisu si můžeme přinést vlastní díly, olej nebo provozní kapaliny zakoupené v motoristickém obchodě. A to i v případě, kdy je auto v záruce." To je naprosto nemožné. Servis vždycky odmítne použít donesený olej nebo provozní kapaliny, byť by byly lepších parametrů, než které dodá servis. A sice proto, že na tom těžce vydělává. Mám bohaté osobní zkušenosti. Výmluva zní, že by pak nemohli garantovat kvalitu, protože se může jednat o padělek. Jenže ani servisy nejsou imunní proti nákupu padělků. Samy nakupují co nejlevněji a co nejdráže prodávají.