vlastap (neregistrovaný)
Tak zaprve u Nissanu NV 200 system plynovym pedalem nepretlacis,musis ho vypnout.Coz si pri predjizdeni nemusis hned uvedomit a nez zareagujes a vypnes... Za druhe tuhle praci za vas dela tempomat[a lepe]. Vice me zajima kontrola tlaku pneu[ktera se zene ozyva co mesic,falesne] a dalsi ridici nevyzadane,vnucene doplnky.Kdo neumi zaparkovat,rozjet se do kopce a nebo se udrzet v pruhu,at vrati papiry. Ja chci dalnice s cestovni rychlosti 160-180km,kde se kazdy ridic bude vjenovat rizeni a ne telefonu atd. Jinak se brzy vratime ke konim a bryckam kvuli rychlosti.
Pavel (neregistrovaný)
Asistenti jsou k ničemu čím víc techniky v autě tím víc problému zkrátka počítač lidský mozek nenahradí i když u mladých lidí zase ty asistenti v autech jsou potřeba protože oni si nic nepamatují bez počítače jelikož mozek mají v hlavě jako výplň hlavi
Asdfghjkl (neregistrovaný)
tohle je z 1 pohledu ochrana / bezpecnost lidi ale z druheho to, co se rika uz od vstupu do EU, diktat z bruselu. A sere to vic a vic lidi... a co zmuze malinky stat v EU parlametu ? Prostest ? ale no tak, bude utlucen zbylimi clenskymi staty. Desim se, co se jeste navrhne... svet se v kravskou piču obrací. A chapu i Britanii, ze je ten diktat uz nebavil. Tam si po brexitu budou moci nastavit vse vlastni... proste svoboda. Ocekavam, ze pokud se nekdo trhne z EU, nebude urcite sam, je jedno jak mala zeme to bude, hlavni je ze ten krok udela.
Petr (neregistrovaný)
První bych toto omezení rychlosti zavedl u motocyklů.V minulém roce jich zemřelo 83.To je dost.Omezovač na motorky na 130 km a hotovo.Je problém dát přednost motorkáři,který po hlavní cestě maže 200 km a nikde nikdo a najednou rána.
Frozenstein (neregistrovaný)
Tady je třeba to pojmout víc filosoficky: Otázka zní, zda jsme jako lidé způsobilí řídit vozidlo nebo ne. Ano, je spousta nehod zaviněných lidskou chybou a ještě víc ignorantstvím (chyba je omyl, ignorantství je horší, to je nerespektování předpisů/principů bezpečné jízdy naschvál). Přesto si nemyslím, že to je důvod považovat nás za nekompetentní řídit. To už bych mohl podobně rozhodnout o čemkoliv, například vládnout národu. Jistě tam sedí i lidé, kteří by tam sedět neměli, ale to neznamená, že musíme zakázat lidem plošně sedět v parlamentu, aby se tam náhodou nedostal někdo špatný... Tvrdím, že tento problém se nedá vyřešit zavíráním řidičů do klece. Chci mít možnost a svobodu plně využívat svůj vůz, tedy i rychlost, které je schopen. Někdy je to potřeba (předjíždíte a potřebujete manévr dokončit co nejdřív, ...). I kdyby ne, tak myšlenka, že mi budou stroje čím dál víc diktovat, co mám dělat a co si mám myslet, se mi příčí. Je fajn mít všelijaké asistenty, chytré telefony, GPS atp. ale to vše nám má být ku pomoci. Není možné, aby mě auto odmlouvalo a vezlo mě jinudy, protože je to podle něj lepší. Pokud chci omezit počty mrtvých na silnicích, měly by se důsledněji zabavovat řidičáky agresivním řidičům, stále jich potkávám dost, takže je co zlepšovat.
Jakub (neregistrovaný)
Souhlasím se vším a klidně by se to dalo doplnit ještě o mnoho důvodů. K tomu ignoranství bych ještě doplnil mnohonásobně vyssi tresty za řízení pod vlivem alkoholu a omamných látek. K čemu by bylo případné povinné omezení rychlosti když by to ožrala vzal na přechodu do dětí i v rychlostním limitu třeba 30km/h? Stejně by je zabil.