Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Oltcit Club byl levnější než Favorit. Jezdil podle toho. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Jan Prasaka
(neregistrovaný)
1. 4. 2020 22:10
Autor o tomhle autě ví opravdu kulové. Samozřejmě mělo vzduchem chlazený čtyřválec s protilehlým uložení "Boxer" . Ve vztahu k vysoké spotřebě bylo nezbytné v masce vozu ponechávat zasouvací "dečku" až do +27 stupňů Celsia, jelikož Oltcit měl předimenzovaný větrák Autíčko bylo citlivé na řádný servis. To znamená včasná výměna oleje, aby se nepřidřely vačky, seřízení předstihu a kvalitní svíčky. Velkou roli také hrálo huštění všech pneu na 2,1 atm . Jediný problém z výroby po roce 1988 jsem registroval u nekvalitních gumových rozvodových řemenů, které se trhaly. Na auto v dobrém vzpomínám a velmi často jsem s ním udělil lekci některému "závodníkovi" s Favoritem.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM