Názor k článku Oltcit Club byl levnější než Favorit. Jezdil podle toho od Jan Prasaka - Autor o tomhle autě ví opravdu kulové. Samozřejmě...

Jan Prasaka (neregistrovaný)
Autor o tomhle autě ví opravdu kulové. Samozřejmě mělo vzduchem chlazený čtyřválec s protilehlým uložení "Boxer" . Ve vztahu k vysoké spotřebě bylo nezbytné v masce vozu ponechávat zasouvací "dečku" až do +27 stupňů Celsia, jelikož Oltcit měl předimenzovaný větrák Autíčko bylo citlivé na řádný servis. To znamená včasná výměna oleje, aby se nepřidřely vačky, seřízení předstihu a kvalitní svíčky. Velkou roli také hrálo huštění všech pneu na 2,1 atm . Jediný problém z výroby po roce 1988 jsem registroval u nekvalitních gumových rozvodových řemenů, které se trhaly. Na auto v dobrém vzpomínám a velmi často jsem s ním udělil lekci některému "závodníkovi" s Favoritem.