Vlákno názorů k článku Ojetý diesel se může prodražit. Benzinový motor vyjde i přes vyšší spotřebu levněji od Zbyněk - Pánové proberte se reknite mi někdo který benzínový...
Zbyněk
(neregistrovaný)
3. 4. 2019 23:19
Pánové proberte se reknite mi někdo který benzínový motor najede 200 a nerozpadne se bmw ani omilem 150 a končí může to byt jaký chce ale 150 a začnou problémy a který motor od vw ani jeden všechny se rozpadnou a 200 je pro ně ne dosažitelná hranice problémy kvuli emisím zabiji benzínové motory mnohem rychleji než motory naftove a z filtry částic neboli dpf už jsou všichni trapni u motoru comonrail najede filtr cca 300 a pak se provede vyčištění!!!! Ne výměna a jede se dál! dělám dvacet let dovoz a servis ojetin a vim co říkám a benzínový motor v baráku nikdy mít nebudu nejsem sebevrah
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel 333
(neregistrovaný)
4. 4. 2019 20:48
Tedy promiňte, ale to jsou hlouposti, že benzin nic nenajede! Např. Sharan 1,8T 20V chip na 142kw a první oprava bylo turbo (odlomená lopatka) na 365tis.km - a to si ještě myslím, že ho má na svědomí LPG, které jsem dal před cca 30tis.km. spotřeba oleje do 1lit. mezi výměnami.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta
(neregistrovaný)
5. 4. 2019 1:33
Vy mě bavíte, léta se musím smát nad těmito kecama. Krom jednoho naftu jsem měl v životě jen benzíny a to bez problémů. Naposledy jsem pustil z domu Octavii 132kw RS benzín s nájezdem 235tis. absolutně bez problémů a nový majitel co tomu rozumí chrochtá blahem. Pozor, tato první Octa není přímo vstřik a td. Celou techniku nebudu tady rozebírat, učte se sami ! No a současně jsem ve svých už letech šel do 1.6 benzínu nepřímo vstřiku od Dacia-Nisan. Už nechci přicházet o papíry, zvláště když mě auto živí. Ať to byly motory od Renaultu , 1.2, 1.4 16v, Felda, nebo Fiat turbo Logo 1.4, Honda 1.6, no a 1.8 Octa 132 kw RS, vždy jsem byl oproti dieselu spokojen za bezporuchovost, nízké náklady s absolutním minimem oprav, kdy jsem si rád priplatil za palivo a zvláště u Ereska, kterému jsem dopřával 98, 100 benzín. Jasně, buďte spokojeni s diesly, vždyť to platíte Vy, akorát nechápu proč cipujete až se z toho hulí jak z krematoria a snažíte se závodit, jen co spatříte benzín Ereso, no to je k populární To je jako vylepovat si akty do skříňky a doma mít škaredou manželku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 21:23
To je Zbyňku hloupý názor. Z 95% vždy záleží na tom, jak se řidič k motoru chová. Dobré zajetí, prohřátí, vychlazení, pravidelná aditivace a včasná výměna oleje, dokážou prodloužit život motoru násobně. S jinak prý poruchovým motorem 1.2TSI 77kW jsem najezdil 220.000km a motor šlapal doslova jako hodinky. Olej jsem za celou dobu doléval pouze jednou jedinkrát, 2000km před jeho výměnou (po svižném přesunu ČR-DK-ČR). Ta probíhala vždy nejpozději na 27.000km. Spotřeba za celou dobu provozu přesně 5,8L/100km. Vůz stále bez problémů jezdí a má už 270.000km.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat