Vlákno názorů k článku Ojetý diesel se může prodražit. Benzinový motor vyjde i přes vyšší spotřebu levněji od Zbyněk - Pánové proberte se reknite mi někdo který benzínový...

Zbyněk (neregistrovaný)
Pánové proberte se reknite mi někdo který benzínový motor najede 200 a nerozpadne se bmw ani omilem 150 a končí může to byt jaký chce ale 150 a začnou problémy a který motor od vw ani jeden všechny se rozpadnou a 200 je pro ně ne dosažitelná hranice problémy kvuli emisím zabiji benzínové motory mnohem rychleji než motory naftove a z filtry částic neboli dpf už jsou všichni trapni u motoru comonrail najede filtr cca 300 a pak se provede vyčištění!!!! Ne výměna a jede se dál! dělám dvacet let dovoz a servis ojetin a vim co říkám a benzínový motor v baráku nikdy mít nebudu nejsem sebevrah
Karel 333 (neregistrovaný)
Tedy promiňte, ale to jsou hlouposti, že benzin nic nenajede! Např. Sharan 1,8T 20V chip na 142kw a první oprava bylo turbo (odlomená lopatka) na 365tis.km - a to si ještě myslím, že ho má na svědomí LPG, které jsem dal před cca 30tis.km. spotřeba oleje do 1lit. mezi výměnami.
Franta (neregistrovaný)
Vy mě bavíte, léta se musím smát nad těmito kecama. Krom jednoho naftu jsem měl v životě jen benzíny a to bez problémů. Naposledy jsem pustil z domu Octavii 132kw RS benzín s nájezdem 235tis. absolutně bez problémů a nový majitel co tomu rozumí chrochtá blahem. Pozor, tato první Octa není přímo vstřik a td. Celou techniku nebudu tady rozebírat, učte se sami ! No a současně jsem ve svých už letech šel do 1.6 benzínu nepřímo vstřiku od Dacia-Nisan. Už nechci přicházet o papíry, zvláště když mě auto živí. Ať to byly motory od Renaultu , 1.2, 1.4 16v, Felda, nebo Fiat turbo Logo 1.4, Honda 1.6, no a 1.8 Octa 132 kw RS, vždy jsem byl oproti dieselu spokojen za bezporuchovost, nízké náklady s absolutním minimem oprav, kdy jsem si rád priplatil za palivo a zvláště u Ereska, kterému jsem dopřával 98, 100 benzín. Jasně, buďte spokojeni s diesly, vždyť to platíte Vy, akorát nechápu proč cipujete až se z toho hulí jak z krematoria a snažíte se závodit, jen co spatříte benzín Ereso, no to je k populární To je jako vylepovat si akty do skříňky a doma mít škaredou manželku.
moje jméno (neregistrovaný)
To je Zbyňku hloupý názor. Z 95% vždy záleží na tom, jak se řidič k motoru chová. Dobré zajetí, prohřátí, vychlazení, pravidelná aditivace a včasná výměna oleje, dokážou prodloužit život motoru násobně. S jinak prý poruchovým motorem 1.2TSI 77kW jsem najezdil 220.000km a motor šlapal doslova jako hodinky. Olej jsem za celou dobu doléval pouze jednou jedinkrát, 2000km před jeho výměnou (po svižném přesunu ČR-DK-ČR). Ta probíhala vždy nejpozději na 27.000km. Spotřeba za celou dobu provozu přesně 5,8L/100km. Vůz stále bez problémů jezdí a má už 270.000km.