Vlákno názorů k článku Ojetin na CNG přibývá. Vyplatí se v nich dříve než u nových aut od Blatand - Jezdil bych na CNG až by se ze...
Blatand
(neregistrovaný)
9. 3. 2019 8:02
Jezdil bych na CNG až by se ze mně kouřilo, ale není s čím. Opel skončil se Zafirou, Fiat s Multiplou, a Volkswagen s Passatem. Tří válec v Ibize je výsměch. Kdo hodně najede (30.000 a více) nekoupí si malé městské auto. Jakž tak slušná je Octavia, ale ta v 1,4 nemá výkon. Uvidíme co s 1,5 jestli tam pošlou 110kW. Ale tam je riziko že to bude TAXI. Taxi po Praze nalítá denně 400km, to je za 2 roky 300.000km.
Takové auto je pak na odpis. Vím o čem píšu, půl roku jsem to jezdil. Co do počtu plniček - je jich 185 a nejdelší vzdálenost mezi nimi je 50km. Psát že jich je málo je blábol.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Blahna
(neregistrovaný)
9. 3. 2019 13:24
Máte pravdu v tom,že nabídka vozidel na CNG je mizerná.Já osobně
držím stařenku Opel Vectra,která už má najeto 450 tis.km.Jezdím
třikrát týdně trasu Praha-Havl.Brod a zpět a úspora oproti benzinu je při
každé jízdě 220 Kč.Za rok to dělá přibližně 30 000 Kč.Dále máte pravdu v počtu plniček.Jediná výjimka je na trase Praha-Louny-Chomutov.Tam plničky nejsou nikde po cestě.Ale i při jízdě tam a zpět to při normálním
dojezdu na jedno naplnění cca 350 km vystačí.Letos už mě ale vyprší životnost nádrží a tak jednu roční úsporu budu muset věnovat na jejich
výměnu. Moje Vectra má totiž ještě stále,,motor"a tak to obětuji.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat