Vlákno názorů k článku Ojetin na CNG přibývá. Vyplatí se v nich dříve než u nových aut od Jirka - Při ceně té plničky je daleko lepší investice...

Jan (neregistrovaný)
CNG vyžaduje poměrně velkou nádrž. Plyn o velmi vysokém tlaku není zrovna žádoucím zavazadlem v kufru. Zástavba je drahá. LPG má oproti tomu daleko nižší tlak, síť čerpacích stanic je hustší jak u zemního plynu, nádrž nemusí být tak velká a odolná vysokému tlaku, tedy drahá. Nevýhodou je úřední šiml a s tím spojené povinosti i výdaje a to u obou řešení ztráta výkonu i akcelerace a častější tankování než u benzínu.
Standa (neregistrovaný)
Mám Octu CNG. Pocitově to je na CNG takové tupější, ale přesto ztráta akcelerace je minimalní. Častější tankování mi nevadí, 390-430km to ujede. Cena Km pod 0,8 Kč je nereálná. Spotřeba je cca 3,4 mimo město a 4,5 město. Ty co jezdí za méně než 3,0 nebo za více než 4,8kg průměr, nevim jak to dělají. Benzín to na štěstí nežere ani v mrazech jen cca 1-2km po natankování plynu. Na rozdíl od LPG se u cng neřeší žádné přimazávání ventilů, přívstřik benzinu, atd. Prostě to funguje. Muj servis mi auto na LPG děsně rozmlouval, že jsou pak s motory nekonečné problémy a několik jich tam jezdí stále, ve starých MPi to prý tak velké problemy nedělalo.