František Mlejnek (neregistrovaný)
Vypadá to, že brzy začnu chodit pěšky. Což v mém případě bude asi znamenat brzy si pořídit francouzské hole. Prostě český důchodce se už nezmůže ani na ojetinu kolem 100 000 Kč, což by bylo pro mne ještě cena přijatelná, ovšem muselo by to být auto, které je spolehlivé, bezporuchové, protože na výdaje na servis už mít nebudu a neumím si sám ani vyměnit pneumatiky (vzhledem k utažení šroubů a podivným novým druhům heverů).
Nahy (neregistrovaný)
Recept je kupovat nové auto do hodnoty 450 000 kč splácet 6 let a vlastnit ho 15 az 20 let. Samozřejmě je to cesta pro pruměřeně vydelavajiciho člověka. Ale to se dnes nenosi mít jedno auto tak dlouho. Raději všichni platí za staré auta od ruky.
Tadeáš (neregistrovaný)
Auta se všeobecně zdražujou kvůli evropským přísnějším normám - více bezpečnostních prvků v autě, emisní limity apod. Takové zdražení se pak odráží i na ceně ojetých aut. U několika zánovních aut jsem zpozoroval zdražení během půl roku, takže bych v koupi staršího, nebo zánovního auta moc nečekal.
Ivo (neregistrovaný)
Mám Oct. I.gen. r.2000, 1,9 tdi 81 kW. Najeto 223 tis. Servisováno dodnes v autorizovaném servisu. Garážovano celou dobu. Vše původní - jen vyměněn zadní nárazník, do kterého nám někdo najel na parkovišti a levý přední blatník (někdo o něj zavadil a objevila se neopravitelná díra u podběhu dole). Auto v normálním provozu mimo dálnici jezdí klidně za 4,5 l/100km . Na dálnici do 5,6 . Neotravuje nás ani dpf ani jiné čičoviny. Proč bych to měl prodávat někomu za 30-50 tis.???
RadekČ. (neregistrovaný)
A co z toho plyne? Jít raději do novějšího auta co hravě konkuruje Octávce a je ještě levnější. Neříkám, že octávky jsou špatný auta, ale ty ceny by měly být jinde.