Petr (neregistrovaný)
Tak já teda nevím aktuálně 1.6 tdi cr (66kw) rv 10/2010 najeto 250tis. V 180tis vyměněn EGR ventil. Nic jiného krom oleje filtrů a rozvodů v 210tis měněno nebylo a nezdá se mi, že by ten motor byl nějak mrtvej. Olej to nežere Chorvatsko sem jel za 5,3. Zatím si nestěžuju...
jarda (neregistrovaný)
mám 2,0 TDI CR r.v.2012 a spadám rovněž do skupiny na "úpravu software". No dobrovolně nepůjdu ani náhodou. Nikdo totiž nezaručí, že to auto bude šlapat jako dosud po 150 tis. km. Proč bych měl věřit? Podívejme se jen jakou pohádkou se nás snaží nakrmit např. útoku na autobus fotbalistů Dortmundu.To by pohádkář Andersen nevymyslel ani zhulený na mol.
Gurtler Miroslav (neregistrovaný)
V žiadnom pripade,nemente Softwer,je to podvod na europanov.Auta maju vyšiu spotrebu slabši vykon,egr ventily odchadzaju,tj 280 eur to stoji,chladno je odstavite auto aventilator na chladiči vam bude bežat aj 5 minut.Poradte mi gde zoženiem založny respektyvne sa povie stary softwer.
Roman B. (neregistrovaný)
Mám Tiguan r.v. 2008 CBBB najeto 290 000 dpf org i egr. Olej měním po 10 000 5w30 LL 504.00/507.00. Vyměněny zadní tlumiče, ložisko předního kola, 1x lamda sonda. Prostě věci které při takovém nájezdu odejdou, jinak spokojenost
kuba (neregistrovaný)
celej koncern je jeden velkej podvod, začlo to broukem a vesele to pokračuje... v Americe podvedené odškodní v plném rozsahu a v Evropě ani prd a ještě jim ty auta doku*ví...