Vlákno názorů k článku Ojeté diesely mohou vyjít draho. Benziňák s vyšší spotřebou je ve výsledku levnější od sonyk - No provozuji dva naftaky megany od renaultu 1,5dci...

sonyk (neregistrovaný)
No provozuji dva naftaky megany od renaultu 1,5dci (144000km)bez dvouhmoty a dpf rok 2010 a druhy rok 2012(188000) dvouhmota a filtr. Nechci benzin kvuli jejich vykonum. Manzelka najezdi 25000 - 30000 za rok se spotrebou 5l coz je cca 40000 za naftu. 2x do roka olej s filtrem origo dily cca 2 x 1300. takze sem 45000kc s benzinem sem na 60000kc plus olej 2x do roka. takze u ni jasna volba. druhej 1,9 dci spotreba 5,7 mensi najezd. ale tam me strasi spis dvouhmota nez dpf. poprve udelam regeneraci a pak uz se vymeni a 40000 urcite stat nebude. Je to o tom co clovek chce. zivit nejaky přeturbeny mikro motor nebo nejaky velky benzin se mi nechce. protoze ty ojetiny po 150000 km se zacnou srat vsechny. Kazdopadne v budoucnu uz budu asi resit neco jineho protoze diky eko blbum z EU(emise aut jsou prd ve srovnanim se starejma nakladakama, cinou, rumunskem atd) si normalni smrtelnik uz dieslove auto dovolit nebude moct.
alois trumpetka (neregistrovaný)
Jak jste přišel na to, že benzin po 150k se začne srát?? Japonci udělaj 300k vetšinou bez poruch, ale dost záleží na šoférovi. Podivejte se na nového benzínového Civica (10.generace), motor 1,5 s turbem a rozvodovým řetězem, výkon přes 200 koní, lehký auto, spotřeba do 6 litrů pri normálním stylu. Prý je dynamictější než atmo 2,4 v Accord, ale s ním umim jezdit za 7 litru a nejsem brzda. Sice se musí motor trochu točit, ale kam se hrabou ty diesle.