Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ojeté diesely mohou vyjít draho. Benziňák s vyšší spotřebou je ve výsledku levnější. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Bob (neregistrovaný)
Zapomeňte na TDi,Japonce, Renaulty,atd.Pokud chcete spolehlivý a nesmrtelný motor tak např.od Fiatu Commonrail 1,9 JTD 85kw plní euro3 žádný filtr pevných částic /DPF/,spotřeba 5l/100km,nebo 1,9JTD 110 kW ,plní euro 4 ,první motory neměly DPF, nebo od Fordu 2,0 TDCi 103kw -prvni neměly DPF,plní euro4 -pouze tento motor ,je nesmrtelný -supr spotřeba 5l/100km- /motor od Peugeota/ nebo Peugeot 2,0HDi 100 kW , první neměly DPF. Pokud jezdíte na krátké vzdálenosti např. cca 15km ,nekupujete si v žádném případě naftové auta ,ucpe se vám DPF filtr,budete s tím mít velké problémy,jediné benzín si kupte. Auta bez DPF filtru jsou bezproblémové ,při běžné údržbě a výměně oleje max.15000km,při jízdě na kratší vzdálenosti max.po 10000 km a přidávání aditiv do nafty např.VIF ,jsou nesmrtelné.Vlastní zkušenost. Znám auta co mají najeto 600000 km šlapou jako hodinky. Hlavně si nekupujete naftové auta s motorama co se dávají do sekaček.Nejede to ,málo vydrží,velká spotřeba, atd. Moje rada auta s DPF filtrem jenom při jízdě na delší vzdálenosti , při ježdění na kratší vzalenosti nebo po městě si kupte benzín Dnešní všechna nová auta mají všechny DPF. Auta bez DPF se necháji sehnat okolo roku 2006.S nima se nechá jezdit na kratší vzdálenosti bez problému.Jsou o hodně živější než s filtrem pevných částic/ DPF/a se super spotřebou. Mám najeto s různýma značka aut přes 2,5milionu km, takže nějaké zkušenost i mám.