Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ojeté diesely mohou vyjít draho. Benziňák s vyšší spotřebou je ve výsledku levnější. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Roman (neregistrovaný)
No..s pánem co psal článek souhlasím.. Měl jsem dvě nafty citroeny xantii 2.1 TD r. v. asi 97 už si nepamatuji přesně a citroen C5 2.2 HDI exclusive r.v. 2002. Oba v naprosté pohodě, krom běžné údržby (olej, destičky, žárovky apod.) neskutečné pohodlí. Obě jsem kupoval kolem 145 tis km a prodával kolem 220 tis. km. Nikdy mě nikde nenechaly. Co bych si tedy nepořídil třetí naftu, že? Vyzkoušíme japonce. Nissan primera 2.2 Di (nikoli Dci) řetěz, r.v. 2003 od známého při 190 tis. prý v pohodě... auto mám pět let a... 3x vstřiky, čerpadlo, EGR ventil ( vyndal se a jede to normálně) 3x stahovačka u okna, Kupuji naftu u dálnice, žádné sr... Kdybych to býval byl věděl..... jsem tam za cca 100 a tak už opět frčím v benzínu..jako před léty. Chtěl jsem přeci ušetřit na spotřebě.. Nissan je pohodlné a velké auto s perfektním prostorem a spotřebou 5,7. Teď se dodělávají nějaké drobnosti a bude jako záložní auto. Mám najeto přes 316 tis a novou STK. Diesly jsou fajn, ale do první opravy..nikdy totiž pořádně nevíte, co se z toho vyklube...a veškeré úspory ve spotřebě jsou pryč. Ideálně atmosferický benzín kolem 2.0. a 6ti kvalt.