Názor k článku Ojeté diesely mohou vyjít draho. Benziňák s vyšší spotřebou je ve výsledku levnější od Like - Jen blázen si koupí ojetého diesla... Nepočítám staré...

Like (neregistrovaný)
Jen blázen si koupí ojetého diesla... Nepočítám staré rachtáky předkomůrky, ty budou jezdit pořád. Ale ty nové se systémem Common rail a viz v článku psaných dalších kurvítkách - DPF, Dvouhmota, vstřiky, čerpadla, atd, tak to je pak na mašli. A to nikdo nemluví o tom, že dnešní diesly jsou jen tak tak pod vrchní hranicí splnitelnosti emisí, aby prošla homologací. A otázka pro všechny... Jak pak bude asi vypadat takové auto za 4 roky na STK když už bude na pokraji smrti DPF, vstřiky atd... Jednoduše každé druhé neprojde...!!! A majitele bude čekat úsměv servisu... Vždyť i hromada firem už přechází na koupi flotilového parku s benzinovým motorem. Levnější servis. A co hlavně, tak spotřeba je rozdíl max 1-2 L... Diesly už nejsou a nebudou nikdy co bývaly.. Prostě nevyplatí se... A nehledě na to, že s dieslem je potřeba opravdu umět jezdit-vyžaduje technicky smýšlejícího člověka. Jinak řidič opět zaplatí opravy. Mám 6válec v benzínu, tichý chod pomalu jak elektromotor, kultivovanost celého spektra otáček a emisema jsem ani né ve třetině předepsaných mezí... (nyní po STK) A to je autu bezmála 15let. Když je člověk hlupák a kouká jen na to číslo spotřeby tak ať si pak platí opravy.. Každého věc. Ale co hlavně: byl bych pro, aby na každého toho, který má nezákonně vykuchaný filtr pevných částic, bylo podáno trestní oznámení za úmyslné poškozování zdraví...!!! Kouřící Avie není to samé, jako nekouřící Das Auto a jiné... Avii vykašlete, Kdežto u nových aut jsou ty částečky tak malé, že Vám jdou rovnou do krevního oběhu. To je ten Průser...!!! Tak se lidi už proberte. Prostě raději pojedu za smradlavou Aviií, než za Commonrailem s vykuchaným DPF...