honza
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 9:13
Najedu soukromým autem 10 tisíc a služebním asi to samé za rok. Zkušenost říká - Benzínový japonec. Už mám druhou mitsubishi carsima 1.6 benzín. 240 tisíc km pro tohle auto není žádný problém a motor má po tomto nájezdu emise lepší jako nový kus z výroby A to podstatně !!!! Asi třetinové !!!!. Sám jsem nevěřil s podezříval měřící stanici že maj špatnej vercajk. Problém je narazit na kus bez koroze, ale dá se. Spotřeba 6,7 -7,2 na 100 a jinak jen olej filtry a brzdové desky - garážová údržba. náklady prd prd nula.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
karel
(neregistrovaný)
10. 4. 2017 6:55
"motor má po tomto nájezdu emise lepší jako nový kus z výroby A to podstatně !!!! Asi třetinové !!!!"
Vy také patříte mezi ty, co vůbec netuší, co se měří u emisí na STK, když plácnete takovou kravinu
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal Litecký - Bruntál
(neregistrovaný)
28. 6. 2017 20:12
Chcípni!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
janes
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 9:38
Zkušenost říká – Benzínový japonec - souhlas!! Kdo nenajede po dálnici alespoň 50000 ročně nemá cenu ani na diesela myslet.. Mám Mazdu 6 v benzínu a je jasno. Není co řešit (dokonce i koroze už je na požadované úrovni)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaromír
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 10:20
No já nevím. Kupoval jsem před 7 roky Fábku 1,9TDI 5 let stará v bazaru. Najeto 125000. Teď na ní mám 360000 a jen voda, každý rok olej Castrol Edge (prý největší sračka). Samozřejmě rozvody, destičky... Půl na půl dálnice a město. Počítačová spotřeba od začátku 6,1l.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
dědek
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 10:04
Benzínový japonec - měl jsem Mazdu 323 z r,1991 z druhé ruky, jezdila až do r 2015 s jedinou závadou když odešlo dopr.čerpadlo. Bez jediného problému, ale koroze postoupila tak že jsem se jen těžko loučil. Nyní mám litrovýho yaríska a mám pocit že je to dtto.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš Fuk
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 10:29
Najedu soukromě 20 tisíc ročně, mám Mazdu 6 v dieselu již 8 let a do současné doby ťuk ťuk jsem servis, s vyjímkou destiček, kotoučů a filtrů, nepotřeboval. Olej měním od nova po max 12000 km a motor nevypadá, že by mu cokoli chybělo. I DPF funguje bez potíží
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Like
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 10:48
Jen blázen si koupí ojetého diesla... Nepočítám staré rachtáky předkomůrky, ty budou jezdit pořád. Ale ty nové se systémem Common rail a viz v článku psaných dalších kurvítkách - DPF, Dvouhmota, vstřiky, čerpadla, atd, tak to je pak na mašli.
A to nikdo nemluví o tom, že dnešní diesly jsou jen tak tak pod vrchní hranicí splnitelnosti emisí, aby prošla homologací. A otázka pro všechny... Jak pak bude asi vypadat takové auto za 4 roky na STK když už bude na pokraji smrti DPF, vstřiky atd... Jednoduše každé druhé neprojde...!!! A majitele bude čekat úsměv servisu...
Vždyť i hromada firem už přechází na koupi flotilového parku s benzinovým motorem. Levnější servis. A co hlavně, tak spotřeba je rozdíl max 1-2 L...
Diesly už nejsou a nebudou nikdy co bývaly.. Prostě nevyplatí se...
A nehledě na to, že s dieslem je potřeba opravdu umět jezdit-vyžaduje technicky smýšlejícího člověka. Jinak řidič opět zaplatí opravy.
Mám 6válec v benzínu, tichý chod pomalu jak elektromotor, kultivovanost celého spektra otáček a emisema jsem ani né ve třetině předepsaných mezí... (nyní po STK) A to je autu bezmála 15let.
Když je člověk hlupák a kouká jen na to číslo spotřeby tak ať si pak platí opravy.. Každého věc.
Ale co hlavně: byl bych pro, aby na každého toho, který má nezákonně vykuchaný filtr pevných částic, bylo podáno trestní oznámení za úmyslné poškozování zdraví...!!!
Kouřící Avie není to samé, jako nekouřící Das Auto a jiné...
Avii vykašlete, Kdežto u nových aut jsou ty částečky tak malé, že Vám jdou rovnou do krevního oběhu. To je ten Průser...!!! Tak se lidi už proberte.
Prostě raději pojedu za smradlavou Aviií, než za Commonrailem s vykuchaným DPF...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 11:01
Já dám cca 40 000 Km/rok a před 4 roky jsem vzal lehce jetou Mazdu 6 2.2 diesel (180k) a bez problému. Po 160 000 Km jsem měnil poprvé brzdové destičky, kotouče, rozvody. Jinak co cca 17-18 000 Km pravidelný předepsaný servis. Ale dneska už bych bral novou Mazdu 6 s 2.0 benzín (165k), vyzkoušel jsem si jí (na 2 týdny) a bez problému spotřeba cca 6,5l/100km (s dieselem mám dlouhodobou podle PC 5,7 - nuluju každých 50 000 Km) a přišla mi výrazně příjemnější na jízdu (což je čistě subjektivní).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
molitan
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 11:04
Ach jo tolik lží v jednom článku
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 11:56
Tenhle článek by byl aktuální cca 5-6 let zpátky...
Dneska,pokud si člověk chce koupit benzín,kterej neni starší, než třeba 4 roky,tak koupí většinou přímovstřikovej...
Samozřejmě neberu vyloženě low-end auta, který mají přímý vstřik až opravdu poslední dobou.
No a právě tyhle zázračný TSI,THP (nezaměňovat s HTP) a podobný zázraky používají v podstatě principiálně stejný komponenty,jako CR diesely. Z toho plyne, že nákupem takovýho benzínu člověk absolutně nad tím"špatným" dieselem nevyhrál...
Sám jsem před třemi roky koupil Citroën C5 2,2HDi biturbo, najel jsem už cca 80000,dohromady má auto 200000 a zatím bez problému. Vyfuk čistý,olej dávám po cca 10000 a k autu se chovám,jako bílej. A o tom to všechno je.
Nemluvím o ekologii... To je samostatná kapitola a ve skutečnosti nikdo neví,jakej dlouhodobej vliv má to který palivo na životní prostředí a zdraví.
Každopádně si myslím, že ani elektromobily v podobě,jak je známe nyní nemají budoucnost (o jejich neekologičnosti nemám pochyb stejně,jako u spalovacích motorů). Budoucnost vidím ve vodíku.
Ať už v palivových článcích,nebo přímo v jeho spalování.
Ale to už je na jiný článek...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 12:13
No..s pánem co psal článek souhlasím.. Měl jsem dvě nafty citroeny xantii 2.1 TD r. v. asi 97 už si nepamatuji přesně a citroen C5 2.2 HDI exclusive r.v. 2002. Oba v naprosté pohodě, krom běžné údržby (olej, destičky, žárovky apod.) neskutečné pohodlí. Obě jsem kupoval kolem 145 tis km a prodával kolem 220 tis. km. Nikdy mě nikde nenechaly. Co bych si tedy nepořídil třetí naftu, že? Vyzkoušíme japonce. Nissan primera 2.2 Di (nikoli Dci) řetěz, r.v. 2003 od známého při 190 tis. prý v pohodě... auto mám pět let a... 3x vstřiky, čerpadlo, EGR ventil ( vyndal se a jede to normálně) 3x stahovačka u okna, Kupuji naftu u dálnice, žádné sr... Kdybych to býval byl věděl..... jsem tam za cca 100 a tak už opět frčím v benzínu..jako před léty. Chtěl jsem přeci ušetřit na spotřebě.. Nissan je pohodlné a velké auto s perfektním prostorem a spotřebou 5,7. Teď se dodělávají nějaké drobnosti a bude jako záložní auto. Mám najeto přes 316 tis a novou STK. Diesly jsou fajn, ale do první opravy..nikdy totiž pořádně nevíte, co se z toho vyklube...a veškeré úspory ve spotřebě jsou pryč. Ideálně atmosferický benzín kolem 2.0. a 6ti kvalt.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MM
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 12:46
A co Fiat 1.9 JTD 85 kW? (Stilo)
Bývají označovány jako spolehlivé - má někdo zkušenosti?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jakub AR156 SW
(neregistrovaný)
11. 4. 2017 23:57
Bacha na termostat a hadici do turba, cistit EGR. Tyhle veci muzou prijit kolem 200tis km, podle toho jak je pecovany auto...jeste predni ramena :D to mam ale podle zkusenosti z alfy 156 sportwagon
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
sumi
(neregistrovaný)
13. 4. 2017 1:39
Jezdil jsem Fiat Stilo JTD 4 roky a zcela bez problémů. FIAT dělá výtečné diesly.Dobře jedou a spotřeba je výborná , servisní náklady nízké.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomko
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 13:10
Dobrý den,pane Žák
Co by ste mě prosím doporučil. Mam peugeota 407combi r.2007 1,8 92 kw benzin. Menim praci a budu dojizdet 60km tam a 60km zpet. Je lepsi si ponechat benzin nebo je lepsi jit radsi do nafty? (Penize na jinou ojetinu male.cca 140 000kc) vazim si kazde rady. Dekuji Tomko
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
M
(neregistrovaný)
5. 7. 2017 22:54
Peugeota si ponechat, namontovat LPG. Provozni naklady budou nizsi nez u nafty, benzinaky PSA snasi prestavbu dobre.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dušan Novák
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 13:59
Nevím proč stále slyším o problémech motoru BMR 2.0 TDI-PD 16V 125 kW. Mám najeto s passatem 275tis. a teď pojedu čistit DPF, jinak motor běží jak hodinky a servis pouze běžná údržba. Pořád si myslím, že je to tak, jak se k autu kdo chová. Pokud je řidič prase a chová se k autu podle toho, tak mu nevydrží ani benzinový 6-ti válec. Jinak toto je moje poslední naftové auto, příště určitě nějaký zajímavý 6V benzín, takže co se týče nákladovosti benzinu naprosto souhlasím s redaktorem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Duky
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 14:14
S tím nesouhlasím,starší jednotky 1.9tdi s rot.čerpadlem přežije,všechny auta made in France(nejen ty) a pak když tomu dáte základní servis,tak není co řešit.Díly na ten motor jsou dostupné,vlastně směšné v porovnání s novýmy vozy, i když je to benzín, fakt že nový 2.0TDI od VW je něco jinýho
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
sonyk
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 16:55
No provozuji dva naftaky megany od renaultu 1,5dci (144000km)bez dvouhmoty a dpf rok 2010 a druhy rok 2012(188000) dvouhmota a filtr. Nechci benzin kvuli jejich vykonum. Manzelka najezdi 25000 - 30000 za rok se spotrebou 5l coz je cca 40000 za naftu. 2x do roka olej s filtrem origo dily cca 2 x 1300. takze sem 45000kc s benzinem sem na 60000kc plus olej 2x do roka. takze u ni jasna volba. druhej 1,9 dci spotreba 5,7 mensi najezd. ale tam me strasi spis dvouhmota nez dpf. poprve udelam regeneraci a pak uz se vymeni a 40000 urcite stat nebude. Je to o tom co clovek chce. zivit nejaky přeturbeny mikro motor nebo nejaky velky benzin se mi nechce. protoze ty ojetiny po 150000 km se zacnou srat vsechny. Kazdopadne v budoucnu uz budu asi resit neco jineho protoze diky eko blbum z EU(emise aut jsou prd ve srovnanim se starejma nakladakama, cinou, rumunskem atd) si normalni smrtelnik uz dieslove auto dovolit nebude moct.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
alois trumpetka
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 8:07
Jak jste přišel na to, že benzin po 150k se začne srát?? Japonci udělaj 300k vetšinou bez poruch, ale dost záleží na šoférovi. Podivejte se na nového benzínového Civica (10.generace), motor 1,5 s turbem a rozvodovým řetězem, výkon přes 200 koní, lehký auto, spotřeba do 6 litrů pri normálním stylu. Prý je dynamictější než atmo 2,4 v Accord, ale s ním umim jezdit za 7 litru a nejsem brzda. Sice se musí motor trochu točit, ale kam se hrabou ty diesle.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radek
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 18:08
Mám Peugeot 307 1,6 HDI 66kw ta ten filtr nemá.190000km a bez problémů.Tankuji jen Vervu a ještě tam trošku aditiv dávám a motor šlape jako hodiny.Pravidelná výměna oleje je samozřejmá:)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Standa
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 18:23
Zdravím také se přidám a zastanu motorů tdi at rotačky či pd,zimní starty neskutečné,spotřeba super,neuvěřitelná pružnost a kultivovanost chodu,náklady na provoz motoru minimální,životnost pomalu neomezená,osobně znám auta s rotačkou či pd co maj přes půlmilionu,jezdí a jsou spolehlivá,neberou olej,vodu a jen bežná údržba ojej Max.po 15 tis.se všemy filtry a rozvody po určených km.Naopak běžné jtd,hdi,dci,cdti maj problémy se vstřiky už kolem 150 tis.km,chod motoru děs a pružnost až ve vyších otáčkách,vyší spotřeba a některé jmenované se na rozdíl od starých tdi nedokáží v koloně rozjet na volnoběh.A moderní benzinové motory tsi,tsfi,sfi to je časovaná bomba,vše vyhnané nadoraz,velká spotřeba oleje,náchylnost na kvalitu benzínu a chatrné řetězové rozvody.Takže si budu držet své staré tdi dokud to v Bruselu nezakáží a pak asi jedině kůn.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bob
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 18:44
Zapomeňte na TDi,Japonce, Renaulty,atd.Pokud chcete spolehlivý a nesmrtelný motor tak např.od Fiatu Commonrail 1,9 JTD 85kw plní euro3 žádný filtr pevných částic /DPF/,spotřeba 5l/100km,nebo 1,9JTD 110 kW ,plní euro 4 ,první motory neměly DPF,
nebo od Fordu 2,0 TDCi 103kw -prvni neměly DPF,plní euro4 -pouze tento motor ,je nesmrtelný -supr spotřeba 5l/100km- /motor od Peugeota/
nebo Peugeot 2,0HDi 100 kW , první neměly DPF.
Pokud jezdíte na krátké vzdálenosti např. cca 15km ,nekupujete si v žádném případě naftové auta ,ucpe se vám DPF filtr,budete s tím mít velké problémy,jediné benzín si kupte.
Auta bez DPF filtru jsou bezproblémové ,při běžné údržbě a výměně oleje max.15000km,při jízdě na kratší vzdálenosti max.po 10000 km a přidávání aditiv do nafty např.VIF ,jsou nesmrtelné.Vlastní zkušenost. Znám auta co mají najeto 600000 km šlapou jako hodinky.
Hlavně si nekupujete naftové auta s motorama co se dávají do sekaček.Nejede to ,málo vydrží,velká spotřeba, atd.
Moje rada auta s DPF filtrem jenom při jízdě na delší vzdálenosti , při ježdění na kratší vzalenosti nebo po městě si kupte benzín
Dnešní všechna nová auta mají všechny DPF.
Auta bez DPF se necháji sehnat okolo roku 2006.S nima se nechá jezdit na kratší vzdálenosti bez problému.Jsou o hodně živější než s filtrem pevných částic/ DPF/a se super spotřebou.
Mám najeto s různýma značka aut přes 2,5milionu km, takže nějaké zkušenost i mám.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 19:05
Autor zná jen Škodovky od VW ? Máme tu zase totalitu ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 19:46
Mám T4 1,9TD. Jezdil u několika firem. Já ho vlastím 5 let. Celkem najeto 800tis. km a je to bez problému. Jen sákne olej...:-( Tak dokud nás STK nerozdělí. Dnešní diesel (zánovní) bych si asi nepořídil.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 19:59
Dobrý den, poraďte Prosím někdo jakou koupit ojetou dodávku, jsem živnostník zednické práce. Děkuji
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Duky
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 20:20
Pažouti,citrony,rendlíky,jsou jenom kurvítka,mám s nima nemilou zkušenost
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Frenki
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 20:48
Vystřídal jsem ve svém životě 7 ojetých aut a 5 z toho bylo naftových a tak hororové jak se zde píše to s žádným nebylo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Duky
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 21:08
Já se svým starým 1.9 tdi 81kw+25kw,v porovnání s novýma kurvitkama,typu jtd,tdci,atd,dám na prdel v běžném provozu vždycky,a to mám starý motor,ale bezkonkurenční,(samo záleží na řidiči,jestli to umí)co se týká spotřeby,a spolehlivosti,kde se hrabe ford,fiat,renault
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
danouch
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 21:39
Mám Golfa IV, 1,9 TDI 66 kW a nemůžu si stěžovat. Lehká koroze. Děsí mě, až budu muset koupit něco jiného.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
john2000
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 22:34
To je ale komentářů. co třeba zkomentovat nájezd auta mladšího jak 2 roky a míň než 20 000 km.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
john2000
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 22:36
taky mám auta. 2012 a 2014 a světe div se měl jsem i auto 2006 který je lepší než auto 2014.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
john2000
(neregistrovaný)
7. 4. 2017 22:48
Auto je dnes spotřební věc ( převážně ). Koupit, ojezdit a prodat. a za další 3-4 roky znovu a znovu. Stejně jako lednici, kávovar, tv, ............... Existují vozy které se vyplatí nechat. Ale pouze pro svojí radost a na zábavu. Na běžné ježdění jsou tu produkční vozy. Dilema benzín vs. diesel je tu od doby kdy se auta s těmito motory začali produkovat v masovém měřítku. Je na každém z nás, aby svá kritéria zhodnotil a rozhodl se sám. A žádné testy a recenze nikomu nezabrání, aby si koupil své vysněné auto
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adolf
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 6:54
Já jsem si koupil octavii1,4 TSI 110 KW.Zatím jsem spokojen,ikdyž mám nalítano pouze 14000, akcelerace super a spotřeba 6 litrů motor není slyšet.Jsem i rád protože od roku 2018 nařídila zasraná unie DPF i u benzínu.Jinak znám spousta lidí co má TDI a nikdo stím problém nemá.A věřte to co tady píšou v tom článku je jen polovina pravda.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vasek
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 13:04
Souhlas. V květnu jsem koupil taky octavii kombi -1,4 TSI 110 KW. Najeto 10.000 km. A přesně jak píšete - akcelerace super a spotřeba 6l, tichý motor. Olej budu měnit po 15 tisících, nikoliv po 30ti - viz servisní knížka. Nájezd zatím malý, tzn. žádná porucha. Zatím naprostá spokojenost.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 7:42
Dobrý den,pár základních věcí: ojeté auto z D,B,NL atd nema za 5 let 100tis km,ale 250-300tis km,olej se nemění podle toho co pise PC,ale po 10-12tis km,do sracek ktere jsou na našich pumpach je nutne přidávat aditivum,s dieselem je potreba jezdit tak, aby se vše hybalo,zahralo a regenerovalo jak ma...ti co s temito auty jezdi každý den 10km do práce a zpět a vecer v hospodě vykládají jak jim to jede za 4.7L a meni olej za dva roky/20tis km,a navic veri ze jejich vysněné auto má 100tis km,si bohuzel musi pripravit sem tam neco na egr,dpf,vstriky atd.....nebo si koupit benzin!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Audi6
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 8:36
Samej naftovej blb audi 6 2.8/v6 30v kluci benzin!!!!!!!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
fucci
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 8:51
535d, 3.0/R6, 210 kW, 580 Nm. Ročně cca 30 - 35 tkm, investice do motorové soustavy minimální, za 8 let repas jednoho z turbodmychadel, jinak jen olej. Na naftovýho blba se mi s tím nejezdí špatně :).
BMW zdraví Audi ;).
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Audi6
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 9:01
Uz jenom Turbo za 30 tycek je Lol jenom olej a po 7 letech a najetých 200000 jenom ramena ze smích nad kouřícími naftaky
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin Sekot
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 9:08
Tento článek je snůžkou nesmyslů a zavádějících nepravdivých žvástů. Autor by byl rád za odborníka, ale vědomosti pochytil zřejmě v hospodě u piva. A to ve začně podroušeném stavu. Je to nesmysl, který naprosto dezorientuje čtenáře a zájemce o koupi ojetiny. Podle závěru, který si udělá soudný člověk, je nejlepší jezdit hromadkou nebo na kole. To je vlastně rada pana spisovatel. Je smutné, že takovýto žvást někdo pustí do médií. Neví nic, ale má téma a tím splnil týdenní snažení. Závěrem musím dodat, že nevidím smysl jeho psaní. Čím vlastně přispěl spoluobčanům a jakou pomoc poskytl? Názor si udělejte sami. Odpovědi na koupi auta hledejte u známých a mechaniků se zkušenostmi. U lidí, kteří vědí o čem je řeč.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adolf
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 9:58
Stím mohu jen souhlasit,je vidět že autor bere informace od lidí,kteří jsou odpůrci nějakých značek.Každý at se přesvědčí sám a nečte ty nesmysli tady.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 12:28
Nikdy jsem naftové auto nechtěl ale potřeboval jsem rychle nahradit kus co už nemělo smysl tahat na technickou a byla po ruce jen Felda v naftě, přes negativní hodnocení všude možně mne za 5let mimo výměn oleje,gum, pár žárovek a rozvodů hned po koupi nestála naprosto nic. Nástupce měl být benzinový ale nakonec jsem vzal za vděk Oktávkou 1,9 SDI s nájezdem prý 300 000 a po komplet servisu, známý mechanik to okoukl a až se divil že to vše odpovídá. Tak už třetí rok máme tuhle rodinnou mulu co denně jezdí do práce, na nákupy, s károu pro dřevo a stavební materiál, njaký ten výlet a občas na nákup do německa. Investice mimo výměn oleje byla jen pístek na víko u kufru. Jelikož jezdím relativně krátké trasy a často s vlekem průměrná spotřeba je 5,5
Až tohle auto odejde tak opravdu nevím co ho dokáže adekvátně nahradit.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marek
(neregistrovaný)
8. 4. 2017 18:50
Autor tohoto članku zjevně nikdy nevlastnil žadný motor s dieselem, diesely jsou držaký jen se musí umět vybrat a taky se o něho dobře starat. O spotřebě ani nemluvě , 12l/100km s V6 benzínem , no to bych chtěl vidět toho vědce za volantem a ještě po městě ne? Ty motory co se týče HTP a takový 1.0 litrových TSI a 0,9 litru třivalce a takové , patří tak akorát do motorek ne do auta. Takove motory dle mého názoru nic nevydrží. Ze zkušenosti jsme v rodině měli VW GOLF 1.9 TDI , najeto 350 000km, pořád jede jak hodinky jako firemní, akorát karoserie už je na tom huř. Další GOLF diesel za 10 let jediný problém a to že vypověděl alternator , jinak bežná udržba. Starý Mercedes taky uměl dělat diesely, 2.2 s řetězem 160 000 km a drží a šlape jak hodinky, pouze běžná udržba. Pokud už benzín tak bych si koupil nějaký silný V6, ale to by tu musel být benzín za 12 korun , to pak jo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ludvik vacula
(neregistrovaný)
9. 4. 2017 7:03
Rána letošní tuhé zimy to byl ekologický masakr. Studené kouřící nafty ......fuj. A všechny se známkou STK. Jsme národ Švejků.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MARTIN
(neregistrovaný)
9. 4. 2017 19:16
Mam rok a pul atmosféru 1.9D komurka ve vw polu, a musim říct ze to je opravdu drzak osobně jsem s nin najel 35tkm a to co tu ctu ve clanku je v něčem pravda menit olej je to hlavni vic jak deset max patnact uz je strop, servisní intervaly jsou 30fajn u nových, ale to je to je kurvitko, a opet lakadlo pro hloupeho kupce, mam v rodine dalsi atmosfery jak od Peugeot 1.9D tak sdi nejsou to buhvi jaci sprinteri ale ta jednoduchost mluvi za vse, dale obyc tdi v jedničkou octou nejlepe 66,a 81kw jsou ještě posledni drzaky ktere snad tehda vymysleli pro lidi výdrž a spolehlivost, a ne jen pro to aby se co 100tkm tocila ekonomika, dnešní svet je na tomto radoby bysnysu bouzel zalozen a ty kecy o ekologii je hantyrka aby stahli ty poslední auta s poctive vyrobenymi motory z ulic a co si budeme nalhávat ve vsem su prachy o nic vic nejde kdbyby jim slo o ekologii tak nejezdi ani ty silene trajekty tankery, vyletni lode..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
AAA
(neregistrovaný)
9. 4. 2017 22:41
originální vozy na LPG zcela jiný motor s odolnějšími komponenty - ale pikaču. Většína "originálních" LPG je prostě normální dodatečná přestavba, provedená rovnou u dealera. Mitsubishi dokonce nabízí firemní přestavbu kterou lze dodatečně objednat pro již provozované auto - a fakt to neznamená že vymění motor za zcela jiný, přitom i u takovéto přestavby platí původní pětiletá záruka. Pří správném naladění, v případě nutnosti přímazávání ventilů, funguje i normální motor bez problémů.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Johny
(neregistrovaný)
10. 4. 2017 21:24
Píšete pořád ty samý kraviny dokola. Propagace Škody.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
23. 4. 2017 12:37
mam toyotu celicu gt4 z roku 90 2.0 obsah twin turbo a porad jede jako pilka vikon je kroutak taky investice temer 0 spotreba je kolem 10 litru v klidne jizde ale je to nesmrtelny vozitko
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarmila
(neregistrovaný)
25. 4. 2017 11:28
Jajina
Jako žena nevím o autech nic,už tři týdny visím na internetu,ruším škodovku Felicii combi 1,3 mám ji let ,neskutečná jezdí i dnes jako blesk,za ty roky běžné opravy,prkotiny.už neprojde technickou.Potřebuji něco koupit v benzínu,jezdím jen po okrese trckačky,chci něco s vyšším nastupováním,velký kufr,potřebuji na práci.Řeším Toyotu Corollu Verso,Ford S-Max,Citroen Picasso 4 Grand vše v benzínu.poradte prosím
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
10. 5. 2017 8:26
Moje zkušenost s dieselem: Citroen 1.9D, r. v.2002, najeto 265000. Spojka orig., výfuk měněn poslední díl, druhá baterie, 2 x rozvody, 1x kotouče přední, zadní brzdy orig., spotřeba 7l. Po cca 50000 destičky, občas nějaká žárovka. Všechny opravy doma. Měřeno na starosti s autem nevím že mám auto.
Letadlo to není ale vždy jsem všude dojel. Za mne diesel: 1.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivo Saniter
(neregistrovaný)
10. 5. 2017 17:13
Mám dvě auta, obě benzín V6 - 2,7 a 3,5l. Šepot květin, síla a spolehlivost. S jedním jezdím za 7,4 průměrně na 100 km, s tím druhým - dvoutunovým SUV za 10l. V zimě o litr víc u obou. Nikdy bych nešel do dieselu. Proč?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
snecktom
(neregistrovaný)
14. 5. 2017 22:28
Není motor jako motor a při výběru ojetiny je třeba používat mozek...tak třeba jedna zásadní věc...je to jen obyčejná fyzika základní školy. Naftový motor má zhruba stejný počet hybných částí jako benzínový, jen téměř o jednu třetinu méně otáček za minutu, což logicky znamená že i o více než dvě třetiny vyšší životnost....nafta je o téměř korunu levnější a spotřeba dieselu je téměř o jednu třetinu nižší, výkon a točivý moment o téměř jednu třetinu vyšší...že by měla nafta vyšší servisní náklady jsou jen kecy závistivců, kteří ještě nepochopili, že plyn a benzín patří do zapalovače...takže suma sumárum, nízké provozní náklady, slušná spotřeba a dynamika=1,9 Tdi 66nebo 81kW případně i PD 1,9tDI 74,86,94,110,118 kW...ano, PD čka jsou háklivější na kvalitu nafty, ale i kdybych měnil jednou za 5 let vstřiky, pořád to vyjdena provoz levněji než jakýkoliv benzín.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luky
(neregistrovaný)
27. 5. 2017 13:16
mam 1.8 turbo 300 000 najeto jezdi bez problemů a na dalku se dai jit i pod šest litrů ,svezení o jakym si muze nafta nechat jenom zdát ,ta je dobrá do nakladaku a do bagrů :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
31. 5. 2017 17:54
Mám dilema chtěl bych koupit vw tiguan zvolit tdi nebo tsi? Nejedu ročně do 20 tisíc. Většinou kratší trasy mezi město...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pepa
(neregistrovaný)
10. 7. 2017 13:23
tdi ? k čemu...dyt ten motor nebude mít čas pořádně ohřát olej a brzo se pěkně zanese,pokud nebude pravidelně jezdit dálky....K čemu naftu ? kvuli vyššímu kroutícímu momentu nebo abyste ušetřil 2l/100km - tzn.60kč na 100km?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Igor
(neregistrovaný)
13. 6. 2017 10:46
Ojetého nafťáka bych raději nepořizoval z mé vlastní a špatné zkušenosti, takovou chybu už neudělám. Přístě raději volit benzín. U nafťáků jsou opravy mnohem nákladnější. S článkem musím souhlasit. Každý máme nějakou zkušenost asi je to o štěstí na jaký vůz kdo narazí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mili
(neregistrovaný)
8. 8. 2017 20:01
Nevím co tady píšete za nesmysli o Dpf. Že když je vykuchaný filtr pevných částic tak je to strašně škodlivé. To je jedno jestli tam je nebo není. Například Honda CR-V 2.2 i-ctdi r.v 2005 je origiginál bez DPF a úplně stejný motor je v Hondě CR-V 2.2 i-ctdi r.v 2005 vyrobený pro Německo kde je origo Hondou dodělávaný DPF aby se mohly v té době auta v Německu prodávat a splňovali emise pro Německo. Tak když přeci vykuchám filtr pevných částic u německé Hondy, tak to nemůže být nějak extrémně škodlivé pro zdraví, když se v Česku jezdí s úplně na chlup stejným motorem origo bez DPF. Stejné je to i u Peugeot 407 2.0 Hdi. Vyráběli stejný motor s DPF a bez DPF. Jedno auto bude asi rakovinotvorný a z druhého jde asi kyslík z výfuku.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Boris
(neregistrovaný)
15. 8. 2017 20:39
taky mi tenhle názor říkali v autobazaru, at raději pořídim benzínak, jelikož následné opravy jsou lvnější než u naftáka.. tak jsem si pořídil na jejich radu a jsem maximálně spokojen
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
hogofogo
(neregistrovaný)
16. 8. 2017 20:53
No fakt není potřeba diesel když najedu do 20 tis. Opravy diesela jsou drahé, a u starších aut bych kupoval v zimě. Aby bylo poznat jak to nastartuje. Když kouknu na nabídku aut třeba v tom největším autobazaru tak to samé co mají v dieselu mají i v benálu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jířa
(neregistrovaný)
17. 8. 2017 19:35
Do nafťáka už bych nešel...těch problémů s opravama to už nechci zažít. Asi jsem měl prostě smůlu...V loni jsme z bazaru pořídil benzíňák a ještě jsem ho nechal předělat na lpg a jsem naprosto spokojen kdybych do toho šel dřív ušetřil bych spoust peněz a především nervů...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Janda
(neregistrovaný)
18. 8. 2017 8:12
Jezdím jen rekreačně a diesel bych fakt nechtěl, bych se nedoplatil na opravách.. zlatý HTP z bazaru, sice to nejede, ale na tu lítačku do krámu a na chatu mi to stačí..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
22. 8. 2017 17:27
Ahoj mám možnost koupit škodu yeti 1,4tsi na plyn,máte s tím někdo zkušenost? děkuji
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
13. 11. 2017 21:21
Nový kamna jsou jen kasička.
Jedna návštěva servisu a jste na nákladech jak V8 benzín.
Za mě LPG s mazáním.Mám ho ve dvou autech od Renaulta, kilometr levnější jak nafta
jeden má 250t ale dle servisu se neví kolikrát.
Druhý má 316t poctivých. Kat drží, tlaky ok a jako bonus to nehnije.
Motory primitivní, jen ta dvouhmota šla na 260t, ale bonzla ji sáknoucí kapalina z ložiska spojky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JohnST
(neregistrovaný)
17. 11. 2017 21:29
Je tu kopec ,,odbornikov", ktori tu taraju uplne hovadiny. Aj v clanku je kopec polopravd Pepa z depa.
Mal som tri dizle a menil som olej podla ukazovatela 27500km a pod. Po 200.000km som presiel bez najmensich problemov cez STK. Vsetky auta najazdili dodnes 350.000-450.000km.Jazdny styl mam dost zavodnicky cize ziadne setrenie. Ludia setria na oleji a mnohi leju do aut sracky, ktore ani nie su Long life oleje. Myslia si, ze prestia vyrobcu. Vsetci moji znami maju vacsinou dizle a neriesia skorsie vymeny nicoho. Najazdy vsetci cez 250.000km.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JimmiNil
(neregistrovaný)
29. 11. 2017 13:55
ommlbC http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
polda
(neregistrovaný)
3. 12. 2017 22:14
autor je hloupá a nevzdělaná hnida-nermehlo,co nemá ani ponětí o náhr,dílech.to nemá ani cenu se s ním o tom bavit-je to zkrátka vůl.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
24. 12. 2017 15:47
Lidi, ten článek se zaměřuje na koupi už ojetého auta v bazaru.. tzn tady opravdu je na zváženou kupovat ojeté TDi, jedině, že by měl člověk opravdu, ale OPRAVDU štěstí na dobrý kus. Z nějakého důvodu, to auto s nájezdem kolem 200-300 tk je v bazaru (často nutný servis, zatajená vada, či dodělávající součást - turbo, dvouhmota atd.) a štastlivec s vidinou nízké spotřeby koupí. Vidím to kolem sebe .. TDi mánie mohla / a měla skončit zároveň s klasickými motory s rotačním čerpadlem ať už TDi, nebo SDi. ty nové nafty už jsou prostě jiné s jiným účelem. Osobně můžu napsat, že jsem si prošel 1.9 TDi O1 66 kW... v součastnosti O2 TDi 77 kW a s touhle mě radost trochu přešla po návštěvách servisu, kde ta novější je opravdu už nákladnější na údržbu..ale je fakt, že každé auto starší 8,10 let prostě servis mít bude ať už benzín, nebo nafta.. ale prostě u té nafty je těch věcí, co se můžou podělat a taky podělají.. daleko víc. Se současnou dobou kdy šlapou všichni na diesely, bych si nové auto na naftu nekoupil - kde je celkově složitější, DPF rozebírat nebudu..., a aby člověk ušetřil na té naftě oproti benzínu, musí opravdu lítat 30-40 tis za rok.. jinak to nemá snad cenu, navíc ty benzíny už konečně umí jezdit i se slušnými 6..6,5 l na sto. Nemyslím si, že by článěk měl vyloženě působit jako bible - návod, či přijmutí názorů autora jako "svatého grálu".. spíš by měl mít za úkol co vlastně splnil.. vyvolat debatu a přidat třeba názory a hlavně to nejdůležitější - zamyšlení se. Vlastnosti TDi motoru mám rád,..moc rád s ním jezdím, ale je pravda, že TDi božská mánie kolem nás prostě je a tou se ovlivňuje vše. Ti co se tu urážejí, nadávají si.. ti sem snad ani nepatří.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat