Vlákno názorů k článku Od Felicie po Octavii RS: 10 nejlepších ojetin značky Škoda od Lukáš - Tenhle článek mě fakt pobavil :D :D :D...
Lukáš
(neregistrovaný)
13. 10. 2016 21:59
Tenhle článek mě fakt pobavil :D :D :D 2.0 TDI??? To nemyslíte vážně že?? Horší motor jsme na dílně snad neměli. Každou chvíli se na něm dělají sedla, ventily, vačky, hlavy praskají i u 103kW. Je to prostě děs!!! O3 1.6 TDi jak můžete mluvit o spolehlivosti když auto jezdí teprve 3 roky... 2.0 TFSi 1.2TSI OK dejme tomu no když vám nevadí vysoká spotřeba oleje tak faj. Není problém ani 1L na 1000 Km... Jen by mě zajímalo kam se vám zatoulal ten nejlepší benzínový motor který se vůbec ve škodovce vyskytl. 1.8T 20V a je jedno jestli 110kW nebo 132kW v RS. Ale tohle je motor který je druhý nejlepší hned po 1.9TDi s rotačním čerpadlem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:21
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat