Vlákno názorů k článku Od Felicie po Octavii RS: 10 nejlepších ojetin značky Škoda od Pavel - Tak vám nevím, asi chyba modelu, ale s...
Pavel
(neregistrovaný)
9. 10. 2016 21:47
Tak vám nevím, asi chyba modelu, ale s 2.0TDI 103kW CR, r.v 2012, 180 tisíc km, neustálé problémy, několik oprav v řádu 15 tisíc. 1.9 TDI PD 77kW, r.v 2010, 300 tisíc km, zatím bez oprav, jezdí jak nové. Že to CRko je považováno za spolehlivé, ok, ale že tu není dvojková "jednadevítka", o které se všude pjejí ódy, to považuji za chybu, řadil bych ji dokonce na první místo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
24. 10. 2016 20:51
To znám ...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:23
2.0 TDi – BKC nebo BKD nebo CR – je nanic , ale 2.0 Tdi ,PD , BMM , 8 ventil ,je vlastně jen převrtána 1,9 – je perfekt = Po 15 tis/km olej , po 100 tis/km rozvod , po 300 tis/km spojka
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat