Názory k článku Od Felicie po Octavii RS: 10 nejlepších ojetin značky Škoda
Pavel
(neregistrovaný)
9. 10. 2016 21:47
Tak vám nevím, asi chyba modelu, ale s 2.0TDI 103kW CR, r.v 2012, 180 tisíc km, neustálé problémy, několik oprav v řádu 15 tisíc. 1.9 TDI PD 77kW, r.v 2010, 300 tisíc km, zatím bez oprav, jezdí jak nové. Že to CRko je považováno za spolehlivé, ok, ale že tu není dvojková "jednadevítka", o které se všude pjejí ódy, to považuji za chybu, řadil bych ji dokonce na první místo.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
24. 10. 2016 20:51
To znám ...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:23
2.0 TDi – BKC nebo BKD nebo CR – je nanic , ale 2.0 Tdi ,PD , BMM , 8 ventil ,je vlastně jen převrtána 1,9 – je perfekt = Po 15 tis/km olej , po 100 tis/km rozvod , po 300 tis/km spojka
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marek
(neregistrovaný)
13. 10. 2016 14:49
By mě zajímalo podle čeho to autor článku vybral. 3. místo Škoda octavia 2.0TDI ??? Prosím? Asi nejhorší naftový motor, který Škoda vyrobila.. 1.6TDI taky není žádná sláva.. ale žádná zmínka o 1.9TDI 77kW, který je v Octavii II ?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 13:55
2.0 TDi - BKC nebo BKD nebo CR - je nanic , ale 2.0 Tdi ,PD , BMM , 8 ventil ,je vlastně jen převrtána 1,9 - je perfekt = Po 15 tis/km olej , po 100 tis/km rozvod , po 300 tis/km spojka
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lukáš
(neregistrovaný)
13. 10. 2016 21:59
Tenhle článek mě fakt pobavil :D :D :D 2.0 TDI??? To nemyslíte vážně že?? Horší motor jsme na dílně snad neměli. Každou chvíli se na něm dělají sedla, ventily, vačky, hlavy praskají i u 103kW. Je to prostě děs!!! O3 1.6 TDi jak můžete mluvit o spolehlivosti když auto jezdí teprve 3 roky... 2.0 TFSi 1.2TSI OK dejme tomu no když vám nevadí vysoká spotřeba oleje tak faj. Není problém ani 1L na 1000 Km... Jen by mě zajímalo kam se vám zatoulal ten nejlepší benzínový motor který se vůbec ve škodovce vyskytl. 1.8T 20V a je jedno jestli 110kW nebo 132kW v RS. Ale tohle je motor který je druhý nejlepší hned po 1.9TDi s rotačním čerpadlem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:21
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomad
(neregistrovaný)
14. 10. 2016 19:43
Mám octavii 103kw dvoulitr jezdím sní už úlet a zatím bez problémů a to nejezdím 30tisic kilometrů rocne
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas
(neregistrovaný)
14. 10. 2016 19:45
Mám octavii 103kw dvoulitr jezdím sní už 8úlet a zatím bez problémů a to najezdim 30tisic kilometrů rocne
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Peťas
(neregistrovaný)
19. 10. 2016 18:33
Mám O3 1,6TDI r.v. (prodeje 1/14) 77kw. Je to ještě motor z O2?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
24. 10. 2016 20:49
Vlastním Octavii 2 , 2,0Tdi CR DPF 2010, najeto 120 000km, zatím můžu říct jen hrůza hrůza, výměna již 2 ks vstřiků (jezdím na diesel VERVA), EGR ventil a nyní začíná opět pocukávat (vstřik č.3).Výměna oleje a filtrů vč.naftového po 15000km..............
Předtím O1 1,9Tdi a SUPER auto. Žádný problém po celou dobu (lituju že jsem ji prodal).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
asdf
(neregistrovaný)
26. 10. 2016 17:08
1.9 TDI PD je rozhodně lepší než 2.0 TDI CR.
1.9 SDI ve Fabii 1 je rozhodně daleko lepší než 1.4 MPI OHV.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
David
(neregistrovaný)
5. 11. 2016 15:43
Přítelkyně má 2.0 TDi 103kw typ BKD a uplně v pohodě, žádnej problém a já mám 2.0 TFSI a je to taky držák, sice si trochu popapká ale jinak vše OK
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
10. 11. 2016 17:14
Mám O1, 1.9 TDI, 96kW, r.v. 2003 a mám tam nahrkáno skoro 450.000 km. Výborná akcelerace a tah, pokud tam načepuju Vervu nebo Nitro+ tak je to vyloženě jak oheň se spotřebou do 6 litrů. S motorem absolutní spokojenost a je to jednoznačně nejlepší auto, co jsem měl. Investice za těch 8 let? Brzdy, ložiska, tlumiče, rozvody... Motor zatím nic nechtěl.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:21
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aleš
(neregistrovaný)
24. 3. 2017 9:31
Ani já nemohu proti motoru 2,0 tdi 103 kw říci špatné slovo. Octavia 2 po faceliftu,téměř 200 000 km a žádná špatná překvapení. Vlastním šestý rok a stále mě baví jak krásně tahá a tahá a tahá...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
23. 4. 2017 18:52
Mám taky OI 1,9 TDI, 96 kw, 6 kvalt..najeto 250 000 km...jezdím za 4,5 litru, mám ji 8 rokem a měnil jsem jen olej a filtry. Super auto...kukám po trojkových octávkávh v dieselu..ale asi zůstanu věrný OI.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 13:02
Zdravim. Uz jsem na 99% rozhodly ze pristi auto bude Octavie 2.0tsfi vrs. Ale moc bych chtel s DSG. To ze bude zrat olej a spotreba kolem 9 litru s tim pocitam. Jen by me zajimalo jak DSG funguje s timhle motorem? Nebo radeji jit do manualu a mit klid? Diky moc.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 13:03
Octavia 2 pred faceliftem tim myslim..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 16:13
Tak s dsg je vrs pouze po faceliftu a ta se fakt nepovedla takze nic..manual bude..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 8:09
Líbí se mi, jak se zmíní PD a už je to nespolehlivé auto s astronomickými náklady. Mam o2 1.9tdi-pd 77kw, je dokonce chipnuta na 105kw. A najeto 480000km za celou dobu se nesralo nic nějak extra. Seriove turbo vydrželo 460000km, převodovka původní. Asi nejdražší oprava byla výměna zadní náprava teď naposled (9500). 90% věcí si člověk udělá sám. Moc nechapu jak tam můžete napsat pár let stará auta, není u nich nic otestováno.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Eduard
(neregistrovaný)
24. 6. 2018 12:29
A jak dlouho je chipnutá?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 17:19
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Chewie
(neregistrovaný)
13. 5. 2017 0:45
Nic proti ale chybí vám tam nejlepší skodovka ever a to je superb 3.6
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lol
(neregistrovaný)
1. 6. 2017 0:26
Zlatá KiA to je kvalita!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
31. 7. 2017 23:54
Měl jsem 9 let Octavii II 2,0TDi CR RS, 125kW, r.v.2008 ...najel jsem 170.000km, bez jakékoliv investice mimo PHM. nejlepší auto, co jsem kdy měl...když jsem ji prodával byla jak nová...dalo se s ní jet 230km/h a bylo li potřeba tak jela za 4l nafty. Dokonce nebylo třeba ani měnit brzdy (při prodeji byly údajně na 5%)..... jak to tak po sobě čtu, tak je mi skoro líto, že jsem ji prodal.. Hodně tomu napomohlo to, že jsem četl nejrůznější moto fóra a tam tu kritiku co vše odchází...ty hlavy a turba a FPČ atd...u mne za 9 let nic no...takže hlavně zachovat chladnou hlavu pánové.... asi tak no :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
16. 8. 2017 21:36
A co motory 1.9 SDi? Vím moc to nejede, ale oco to nejede o to to víc vydrží? Nebo se pletu....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jindra
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 6:43
Na starou felinu vzpomínám do teď. Hodně těžce jsem se s ní loučil to auto vydrželo všechno. V loni jsem pořídl v bazaru jedničkovou oktávkou 1.9. TDI a zatím jsem velmi spokojen.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
SUVerén
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 14:04
Tsivado Feldy nás ještě přežijou, to jsou nesmrtelný auta. Bazarovou Oktávku jsme nedávno bohužel rozsekali, ale zachránila nám život. Málokdy se najde tak spolehlivý auto i když má mrtě najeto
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
hogofogo
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 19:35
Zvláštní, jak si Škodovky držej cenu. Asi to bude tím, že jsou praktický. A na výběr jich je dost. stačí zadat do googlu a vyjede jich tolik. Já chci RS nebo scouta. Ty j lepším stavu ve velkém autobazaru si držej cenu hodně dobře.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Boris
(neregistrovaný)
23. 8. 2017 18:29
Felina byla držák, donedávna jsem sní byl i v chorvatsku, asi tři roky zpět a pak jsem se stou kráskou musel rozloučit a koupit klasiku octávu po drhém majiteli, docela taky drží
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
URU
(neregistrovaný)
23. 8. 2017 19:40
hele, zmiňujou octu I 1.9 TDi a daj tam fotky benzínu :D
Oranžová Cayenne je 1.8T 4x4 (288mm FN-3 brzdy vepředu (ty měly jenom 1.8T 110kw)+ kola Ride (nabízené jenom pro 4x4) a pod zadníma dveřma vykukuje krom plastu pod nádrží i zadní rameno)
a je to jediná octa I co umí normálně driftovat :D
druhá je 1.8T 110kw předokolka
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
igor
(neregistrovaný)
2. 10. 2017 20:41
Octavia 2 RS facelift - motor vyroben od 20T 2010 už má bezproblémový napínák řetězu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
14. 10. 2017 18:40
My máme Škodu Octavií scout 4x4 2008 2.0 TDI 103 KW najeto 160000 km a jenom běžná údržba olej rozvody atd auto bylo kouření s nájezdem 24000 km. Spolehlivé nic neodchází všechno v pohode. Proste nejvíce záleží na majiteli jak se o to auto stará.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
14. 10. 2017 18:40
*koupeno omlouvám se automatické přepisování.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
16. 12. 2017 7:09
Dobrý den, jen bych se chtěl zeptat
Na 8. Škoda Fabia I Combi 1.4 16V uvádíte že bych měl hledat s 59kW ale já jsem našel jen 55kW. Je to u vás chyba nebo jsem jen nenašel správný typ. Díky za odpověď
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Štefan
(neregistrovaný)
18. 12. 2017 10:53
Je to sice jiná značka vozu ale motor stejný.mam Seat Altea xl,rok 2011 motor 1,6 TDI ČR 77kw,kód motoru cayc a nemůžu si jej vynachválit.mam najeto 178000 km auto je poctivě servisováno jen v Seatu a motor běží bez jakýchkoliv investic a problémů.servisni interval se má dělat po 30000 km,no já chodím na servisní kontrolu každých 15000 km a zatím bez jakéhokoliv poruchy.spotreba na dálnici podle PC 5,4litru při tempomatu 130 km/h.za mne nejlepší motor
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
18. 12. 2017 18:07
Mně mezi nejspolehlivějšími motory teda chybí 2.0 TDi 103kW BMM. Mám na něm najeto 332tis a po motorové stránce vše ok.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
27. 12. 2017 15:18
Dobrý den, mám Oktávku, 1,8 20V z roku 2000, najeto 270 000 km, jezdí jak z praku a bez problémů.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
polda
(neregistrovaný)
30. 12. 2017 20:59
autor je hlupák-myslí si,že traktory a autobusy dnes jezdí na mazut,nebo co?hlupák....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
TooMooX
(neregistrovaný)
2. 1. 2018 19:06
Uz aby zakazali vsem kramum pod Euro 5 vjezd do mest. At si ti dobytci v "nesmrtelne" 1.9TDi cudi tak leda na zahrade. Kdyz nemaj prachy ani na tu benzinovou felicii tak at jezdi Busem. Ze oni jezdi za 4 a do servisu nedaj ani korunu a vsichni ostatni at za nima zdechnou. Pripadne prodat katalyzator a nacipovat odbornikem z garaze /co jeste zvyssi emise/ a pojede to i za 3,5.... Vy setrilkove strcte si pak ten vyfuk do kabiny!!!!
Nevim co je to za recyklaci clanku....ale DPF filtry uz rozhodne nestoji paletu!!! Na vzpominanou 1.6TDi CR stoji origo dil Skoda economy 16 -17 000kc. Kdo na to nema muze jezdit nejakym starsim benzinakem. Kdo nalita 50 000km rocne ten na palivu na nej nasetri.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Béďa
(neregistrovaný)
12. 1. 2018 23:22
Jo stará felda na tu vzpomínám velmi rád. Před dvěma roky jsem pořizoval v áčkách jedničkovou octávku a jsou jsem taky velmi spokojený jsou to držáci,tak snad dlouho poslouží.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
gargamel
(neregistrovaný)
15. 1. 2018 21:44
Já koupil Octavii III v áčkách a hned po první jízdě bylo znát že auto bylo živý-dobře zajetý a větší nájezd svědčil o tom, že to nejezdilo jen po městě..
viz:
Pokud se pak necouráte jen po městě, filtr DPF se stačí regenerovat a ani po 250 000 km o něm vědět nebudete. Bohužel právě vadný DPF u utrápených služebáků s opožděnými výměnami oleje, který vás bude stát čtyřicet tisíc korun, je záležitost, kvůli které se jinak solidní motorizace nesetkala s dostatečným pochopením.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mynář
(neregistrovaný)
15. 1. 2018 22:54
Ooo, to rád slyším. Mám III v merku už delší dobu a před prázdninama chci kupovat - snad udělají bazary letní výprodeje. Jak jsou oktávky oblíbený, nějaký slevy jsou v aaa skoro furt, takže to je fajn =)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Eda
(neregistrovaný)
22. 1. 2018 20:36
Přesně dieslový smraďoši, aby se jeden z toho udusil.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mynář
(neregistrovaný)
15. 1. 2018 22:51
Oktávka je srdce mého šampion, už jsem měl dvě, letos bych rád upgradoval na třetí generaci.
Je to takové naše české auto na vše co člověk potřebuje a ojetou si ji muzu v akcach nebo jinym velkym bazaru dovolit, aniž by mi na krk dýchal exekutor. Jinak to u nás nebude, škoda je škoda. Můžou být lepší auta, ale proč riskovat, když jsem spokojenej
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef
(neregistrovaný)
22. 1. 2018 12:03
Mám Octavii II 1.9 TDI 77kw a najeto 492 000 km menší opravy byly,ale pořad jezdí perfektně a za 5,5 litru.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lesmovic
(neregistrovaný)
22. 2. 2018 15:49
jake to byly opravy ? neco podstatneho
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lesmovic
(neregistrovaný)
22. 2. 2018 15:24
Jsem velice spokojen s Seat Leon Supercopa 1.9 TDI 110KW ,mam ji uz 10let a zatím jen vymena rozvodu filtr oleje po 10tkm a palivovy po 20tkm. akorat vyletela hadice sani a zatekalo pres tapecirungy trochu silikonu abylo po problemu . Je to silak a ma slusny turboefekt davam mu jedine vervu . spotreba dlouhodoba 6l/100km . Nejmene jsem mel 4,5 , normalne tak 5,5 a to se necouram.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lesmovic
(neregistrovaný)
22. 2. 2018 15:30
najezd 250tkm vse puvodni.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
20. 9. 2018 15:20
Přátelé nikdo tu nezmínil 1.9sdi mám jí už 10 let kupoval jsem jí od firmy jako osmi letou a měla 193tisíc a teď ma 401tisíc kromě běžné údržby šlape jak hodiny a o spotřebě nemluvím 5l na sto
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adam
(neregistrovaný)
20. 9. 2018 20:46
Vlastním Octavii 3, 1,6 tdi 77 kw žadne Ferrari to neni ale jede. Mam najeto 140tis pravidelný servis výměny oleje a filtrů cca do 15 tis. Je pravda jezdím 90% dalnice CZ a DE. Měsíční nájezd kolem 4tis. Za tu dobu co ji mám kromě výměny ložisek na přední nápravě v pohodě a plná spokojenost.Musim zaklepal.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
22. 9. 2018 12:48
máme octavii I - 1,9 TDi - 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km - bez problémů / dále máme octavii II - 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km - bez problémů / dále máme octávii II - 2.0 TDi PD 103 kW / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km - bez problémů / jen se ihned po nákupu vyhodil PDF - vnitřek , zavřel eger - aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 - můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Simmons
(neregistrovaný)
22. 9. 2018 22:13
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM - 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta
(neregistrovaný)
23. 9. 2018 9:01
V dubnu jsem s těžkým srdcem prodal Oct. 1 RS132kw, 243.000 km, zatím jsem v životě nepoznal lepší motor. Absolutně bez problémů, spotřeba oleje stále nízká, olejový koš vyčištěný ve 180, turbo perfektní (zahrivano -dochlazovano), na 98-100 palivo temperamentne jezdena. Budu vzpomínat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta
(neregistrovaný)
15. 3. 2019 23:58
Králem je jedničkový Ereso 132 kW s nepřímým vstřikem, mám najeto 235tis. a motor Audi 20v a turbo absolutně O.K. Oleje 10tis., palivo 98_100 a svižně ježděné !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
cejotb
(neregistrovaný)
8. 9. 2020 9:51
Od Felicie po Octavii RS: 10 nejlepších ojetin značky Škoda - Autobible.cz
[url=http://www.gt3qq790zk1466lf1j2774m66bhkxp6os.org/]ucejotb[/url]
acejotb
cejotb http://www.gt3qq790zk1466lf1j2774m66bhkxp6os.org/
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat