Pavel (neregistrovaný)
Tak vám nevím, asi chyba modelu, ale s 2.0TDI 103kW CR, r.v 2012, 180 tisíc km, neustálé problémy, několik oprav v řádu 15 tisíc. 1.9 TDI PD 77kW, r.v 2010, 300 tisíc km, zatím bez oprav, jezdí jak nové. Že to CRko je považováno za spolehlivé, ok, ale že tu není dvojková "jednadevítka", o které se všude pjejí ódy, to považuji za chybu, řadil bych ji dokonce na první místo.
Lukáš (neregistrovaný)
Tenhle článek mě fakt pobavil :D :D :D 2.0 TDI??? To nemyslíte vážně že?? Horší motor jsme na dílně snad neměli. Každou chvíli se na něm dělají sedla, ventily, vačky, hlavy praskají i u 103kW. Je to prostě děs!!! O3 1.6 TDi jak můžete mluvit o spolehlivosti když auto jezdí teprve 3 roky... 2.0 TFSi 1.2TSI OK dejme tomu no když vám nevadí vysoká spotřeba oleje tak faj. Není problém ani 1L na 1000 Km... Jen by mě zajímalo kam se vám zatoulal ten nejlepší benzínový motor který se vůbec ve škodovce vyskytl. 1.8T 20V a je jedno jestli 110kW nebo 132kW v RS. Ale tohle je motor který je druhý nejlepší hned po 1.9TDi s rotačním čerpadlem.
Simmons (neregistrovaný)
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
Jarda (neregistrovaný)
Vlastním Octavii 2 , 2,0Tdi CR DPF 2010, najeto 120 000km, zatím můžu říct jen hrůza hrůza, výměna již 2 ks vstřiků (jezdím na diesel VERVA), EGR ventil a nyní začíná opět pocukávat (vstřik č.3).Výměna oleje a filtrů vč.naftového po 15000km.............. Předtím O1 1,9Tdi a SUPER auto. Žádný problém po celou dobu (lituju že jsem ji prodal).
Tomáš (neregistrovaný)
Mám O1, 1.9 TDI, 96kW, r.v. 2003 a mám tam nahrkáno skoro 450.000 km. Výborná akcelerace a tah, pokud tam načepuju Vervu nebo Nitro+ tak je to vyloženě jak oheň se spotřebou do 6 litrů. S motorem absolutní spokojenost a je to jednoznačně nejlepší auto, co jsem měl. Investice za těch 8 let? Brzdy, ložiska, tlumiče, rozvody... Motor zatím nic nechtěl.
Simmons (neregistrovaný)
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
Petr (neregistrovaný)
Zdravim. Uz jsem na 99% rozhodly ze pristi auto bude Octavie 2.0tsfi vrs. Ale moc bych chtel s DSG. To ze bude zrat olej a spotreba kolem 9 litru s tim pocitam. Jen by me zajimalo jak DSG funguje s timhle motorem? Nebo radeji jit do manualu a mit klid? Diky moc.
Pepa (neregistrovaný)
Líbí se mi, jak se zmíní PD a už je to nespolehlivé auto s astronomickými náklady. Mam o2 1.9tdi-pd 77kw, je dokonce chipnuta na 105kw. A najeto 480000km za celou dobu se nesralo nic nějak extra. Seriove turbo vydrželo 460000km, převodovka původní. Asi nejdražší oprava byla výměna zadní náprava teď naposled (9500). 90% věcí si člověk udělá sám. Moc nechapu jak tam můžete napsat pár let stará auta, není u nich nic otestováno.
Simmons (neregistrovaný)
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM – 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
Martin (neregistrovaný)
Měl jsem 9 let Octavii II 2,0TDi CR RS, 125kW, r.v.2008 ...najel jsem 170.000km, bez jakékoliv investice mimo PHM. nejlepší auto, co jsem kdy měl...když jsem ji prodával byla jak nová...dalo se s ní jet 230km/h a bylo li potřeba tak jela za 4l nafty. Dokonce nebylo třeba ani měnit brzdy (při prodeji byly údajně na 5%)..... jak to tak po sobě čtu, tak je mi skoro líto, že jsem ji prodal.. Hodně tomu napomohlo to, že jsem četl nejrůznější moto fóra a tam tu kritiku co vše odchází...ty hlavy a turba a FPČ atd...u mne za 9 let nic no...takže hlavně zachovat chladnou hlavu pánové.... asi tak no :-)
hogofogo (neregistrovaný)
Zvláštní, jak si Škodovky držej cenu. Asi to bude tím, že jsou praktický. A na výběr jich je dost. stačí zadat do googlu a vyjede jich tolik. Já chci RS nebo scouta. Ty j lepším stavu ve velkém autobazaru si držej cenu hodně dobře.
URU (neregistrovaný)
hele, zmiňujou octu I 1.9 TDi a daj tam fotky benzínu :D Oranžová Cayenne je 1.8T 4x4 (288mm FN-3 brzdy vepředu (ty měly jenom 1.8T 110kw)+ kola Ride (nabízené jenom pro 4x4) a pod zadníma dveřma vykukuje krom plastu pod nádrží i zadní rameno) a je to jediná octa I co umí normálně driftovat :D druhá je 1.8T 110kw předokolka
Martin (neregistrovaný)
My máme Škodu Octavií scout 4x4 2008 2.0 TDI 103 KW najeto 160000 km a jenom běžná údržba olej rozvody atd auto bylo kouření s nájezdem 24000 km. Spolehlivé nic neodchází všechno v pohode. Proste nejvíce záleží na majiteli jak se o to auto stará.
Štefan (neregistrovaný)
Je to sice jiná značka vozu ale motor stejný.mam Seat Altea xl,rok 2011 motor 1,6 TDI ČR 77kw,kód motoru cayc a nemůžu si jej vynachválit.mam najeto 178000 km auto je poctivě servisováno jen v Seatu a motor běží bez jakýchkoliv investic a problémů.servisni interval se má dělat po 30000 km,no já chodím na servisní kontrolu každých 15000 km a zatím bez jakéhokoliv poruchy.spotreba na dálnici podle PC 5,4litru při tempomatu 130 km/h.za mne nejlepší motor
TooMooX (neregistrovaný)
Uz aby zakazali vsem kramum pod Euro 5 vjezd do mest. At si ti dobytci v "nesmrtelne" 1.9TDi cudi tak leda na zahrade. Kdyz nemaj prachy ani na tu benzinovou felicii tak at jezdi Busem. Ze oni jezdi za 4 a do servisu nedaj ani korunu a vsichni ostatni at za nima zdechnou. Pripadne prodat katalyzator a nacipovat odbornikem z garaze /co jeste zvyssi emise/ a pojede to i za 3,5.... Vy setrilkove strcte si pak ten vyfuk do kabiny!!!! Nevim co je to za recyklaci clanku....ale DPF filtry uz rozhodne nestoji paletu!!! Na vzpominanou 1.6TDi CR stoji origo dil Skoda economy 16 -17 000kc. Kdo na to nema muze jezdit nejakym starsim benzinakem. Kdo nalita 50 000km rocne ten na palivu na nej nasetri.
gargamel (neregistrovaný)
Já koupil Octavii III v áčkách a hned po první jízdě bylo znát že auto bylo živý-dobře zajetý a větší nájezd svědčil o tom, že to nejezdilo jen po městě.. viz: Pokud se pak necouráte jen po městě, filtr DPF se stačí regenerovat a ani po 250 000 km o něm vědět nebudete. Bohužel právě vadný DPF u utrápených služebáků s opožděnými výměnami oleje, který vás bude stát čtyřicet tisíc korun, je záležitost, kvůli které se jinak solidní motorizace nesetkala s dostatečným pochopením.
Mynář (neregistrovaný)
Oktávka je srdce mého šampion, už jsem měl dvě, letos bych rád upgradoval na třetí generaci. Je to takové naše české auto na vše co člověk potřebuje a ojetou si ji muzu v akcach nebo jinym velkym bazaru dovolit, aniž by mi na krk dýchal exekutor. Jinak to u nás nebude, škoda je škoda. Můžou být lepší auta, ale proč riskovat, když jsem spokojenej
lesmovic (neregistrovaný)
Jsem velice spokojen s Seat Leon Supercopa 1.9 TDI 110KW ,mam ji uz 10let a zatím jen vymena rozvodu filtr oleje po 10tkm a palivovy po 20tkm. akorat vyletela hadice sani a zatekalo pres tapecirungy trochu silikonu abylo po problemu . Je to silak a ma slusny turboefekt davam mu jedine vervu . spotreba dlouhodoba 6l/100km . Nejmene jsem mel 4,5 , normalne tak 5,5 a to se necouram.
Adam (neregistrovaný)
Vlastním Octavii 3, 1,6 tdi 77 kw žadne Ferrari to neni ale jede. Mam najeto 140tis pravidelný servis výměny oleje a filtrů cca do 15 tis. Je pravda jezdím 90% dalnice CZ a DE. Měsíční nájezd kolem 4tis. Za tu dobu co ji mám kromě výměny ložisek na přední nápravě v pohodě a plná spokojenost.Musim zaklepal.
Simmons (neregistrovaný)
máme octavii I - 1,9 TDi - 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km - bez problémů / dále máme octavii II - 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km - bez problémů / dále máme octávii II - 2.0 TDi PD 103 kW / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km - bez problémů / jen se ihned po nákupu vyhodil PDF - vnitřek , zavřel eger - aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 - můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
Simmons (neregistrovaný)
máme octavii I – 1,9 TDi – 96 kW -r.v. 2002 zatím najeto 923 000 km – bez problémů / dále máme octavii II – 1,9 TDi PD 77 kW r.v. 2004 zatím má najeto 593 000 km – bez problémů / dále máme octávii II – 2.0 TDi PD 103 kW BMM - 8 ventil / zvednutá na 135 kW / r.v. 2008 zatím má najeto 300 000 km – bez problémů / jen se ihned po výrobě vyhodil PDF – vnitřek , zavřel eger – aby auto nasávalo stále čistý vzduch , emise jsou 0,15 – můžou být 0,5 / , u všech vždy olej po 15 tis km + verva + aditiv
Franta (neregistrovaný)
V dubnu jsem s těžkým srdcem prodal Oct. 1 RS132kw, 243.000 km, zatím jsem v životě nepoznal lepší motor. Absolutně bez problémů, spotřeba oleje stále nízká, olejový koš vyčištěný ve 180, turbo perfektní (zahrivano -dochlazovano), na 98-100 palivo temperamentne jezdena. Budu vzpomínat.
cejotb (neregistrovaný)
Od Felicie po Octavii RS: 10 nejlepších ojetin značky Škoda - Autobible.cz [url=http://www.gt3qq790zk1466lf1j2774m66bhkxp6os.org/]ucejotb[/url] acejotb cejotb http://www.gt3qq790zk1466lf1j2774m66bhkxp6os.org/