Vlado (neregistrovaný)
Tady čtu, že Ford chce po Mondeu zaříznout i Focus?! Myslím, že se nikdo z A3, BMW 1, nebo MB A do Focusu dobrovolně nepohrne. Fiesta a Mustang taky nejsou zrovna hity, no nevím, co budou prodejci Fordu dělat, nožná si doplňovat vzdělání, nebo nějaký vedlejšák?
Petr Zubek (neregistrovaný)
Víš co? A já zas takovou myšlenku vítám. Osobně jezdím ve Focusu I v provedení Ghia. Když jsem pak porovnával další generaci ve výbavě trend, bylo to horší. A teď ty nejlevnější verze mají po pár desítkách km. ošoupané madla dveří. Focus má dobrou pověst, co se jízdních vlastností týká, ale ty holé verze berou rychle za své. Stejně to nemyslí s Focusem až tak, že by měl konkurovat prémiovým značkám. Prostě se zbaví staré 1,6 v holé verzi za 300 tis. Zřejmě to už ani moc nikdo nekupoval, jinak by ji nabízeli dál.
Honza (neregistrovaný)
To je dobrá myšlenka - Ford je kvalitní značka s tradicí, tak proč nepřejít na prestižnější produkty. Ty levnější může nechat Hunday, Škodovce, Dačii, Kii a podobně. Ford má motory, které vyhrály ceny motor roku několikrát za sebou a já s Fordem jezdím odjakživa bez jakéhokoliv problému.
Honza (neregistrovaný)
To je dobrá myšlenka - Ford je kvalitní značka s tradicí, tak proč nepřejít na prestižnější produkty. Ty levnější může nechat Hunday, Škodovce, Dačii, Kii a podobně. Ford má motory, které vyhrály ceny motor roku několikrát za sebou a já s Fordem jezdím odjakživa bez jakéhokoliv problému. Za německou kvalitu a americkými kořeny si rád připlatím.
Honza (neregistrovaný)
To je dobrá myšlenka - Ford je kvalitní značka s tradicí, tak proč nepřejít na prestižnější produkty. Ty levnější může nechat Hunday, Škodovce, Dačii, Kii a podobně. Ford má motory, které vyhrály ceny motor roku několikrát za sebou a já s Fordem jezdím odjakživa bez jakéhokoliv problému. Za německou kvalitu a americkými kořeny si rád připlatím.
Radek (neregistrovaný)
Tony, když chceš něco mudrovat, tak si to řádně ověř. Mám doma Focusa mk3 s litrovým tříválcem 74kw (100 koní) a mám najeto 145 000 km. Něco jako praskání pístů jsem zatím nezaznamenal. Kamarád má stejné auto i motor jako já a má najeto zhruba 120 000 km a taky nic. Z toho vyplývá, že si nejdřív ověř odkud a od koho čerpáš zdroje a potom můžeš mudrovat. :)
Roman (neregistrovaný)
V dnešní době má třívalcovou 1,5 i BMW i8, tak bych se toho tolik nebál...