Ivo (neregistrovaný)
Stačí ujet 100 km na rakouské dálnici aby člověk pochopil rozdíl. Větší rozestupy dělají dopravu plynulejší, přehlednější, klidnější a hlavně bezpečnější. Kdo nevěří ať vyjede ven a uvidí ten rozdíl. Nikdo se na nikoho nelepí, nestresuje a všichni vesměs se na provoz soustředí. To jen u nás musíme závodit, lepit se někomu na zadek a dokazovat okolí nějaké nesmysly.
Jiří (neregistrovaný)
s tím plně souhlasím ,ale tam jsou min. tři pruhy a nejezdí tam dementi v levém pruhu a brzdí dopravu - tam by se naši kluci měli taky zaměřit proč je pravý pruh prázdný a v levém souvisle jedoucí kolona :O( A jinak vrátím se k Rakousku - půjčte si jejich polici na rok rok apůl a bude to šlapat i zde - zákony jsou OK jen si z nich většina dělá prdel!!
Fogyn (neregistrovaný)
Větší rozestupy jsou samozřejmě lepší. Ale chci li předjet pomalého, nevyuživajícího max. povolenou rychlost, pak se musím k němu přiblížit, aby pochopil a uvolnil mi pruh, jinak to neudělá. V dopravní špičce také nejde dodržovat nějakou vzdálenost danou v metrech. Prostě čím hustější je provoz, tím více vozidel se tam nacpe a o to menší vzdálenosti mezi vozidly pak zůstává. Zkuste si pak udělat mezeru větší, okamžitě někdo začne předjíždět a nacpe se tam. Vznikne situace nebezpečnější, než plynulá jízda v koloně s malými rozestupy.