Nová vizuální identita DB Schenker: nejvýraznější změna za posledních 10 let

přidejte názor
Zdroj: Redakce

Společnost DB Schenker se rozhodla pro výrazné oživení vizuální podoby své značky. K přechodu na novou identitu dochází s okamžitou platností a jde o nejvýraznější změnu prezentace společnosti od doby, kdy byla začleněna do mateřské skupiny Deutsche Bahn. Nová korporátní identita koresponduje se silnými stránkami společnosti a zásadní prvky marketingové komunikace ještě více podtrhují emocionální stránku sdělení. Záměrem je větší odlišení, funkčnost a zapamatovatelnost díky novému výběru fotografií a barev. „Nejen naši zákazníci vědí, že mezinárodní zkušenosti, týmová práce, chuť do inovací a spolehlivost jsou věci, které nás odlišují od konkurence. S naší novou vizuální identitou jsme se chtěli vymanit z někdy až uniformního stylu logistického odvětví,“ říká Jochen Thewes, CEO společnosti DB Schenker. Zásadní proměna nastala zejména v barevném schématu. Pro logistický sektor typická modrá barva se v něm již neobjevuje. Novou základní barvou se v identitě společnosti stal moderní odstín teal, který zároveň podtrhuje snahy a cíle DB Schenker na poli udržitelné logistiky. Červené prvky pak odkazují na příslušnost ke značce DB. „Namísto změny loga jsme se rozhodli upravit

Vstoupit do diskuse
  • Našli jste v článku chybu?