Nová třída S bude hýčkat cestující vyhřívaným polštářkem

17.08.2020
přidejte názor
  • Stuttgart uvolnil další informace o nové generaci manažerského sedanu Mercedes-Benz S

  • Na videu kompletně odhalil interiér s jeho dalšími funkcemi. Vše se točí kolem displejů

  • VIP cestující vzadu si mají užít nebývalý komfort, rozmazlí je i vyhřívaný polštářek

Po sedadlech, loketních opěrkách a středovém tunelu nabídne Mercedes-Benz třídy S ve své nové generaci další vyhřívanou část interiéru. Tentokrát jde o měkký polštářek, který mají cestující k dispozici na hlavových operkách. Zahřívání hlavy VIP pasažérů je dalším zajímavým detailem, kterým chce chystaná novinka ze Stuttgartu nalákat bohatou klientelu.

Mercedes-Benz třídy S si odbude svou premiéru 2. září. Do té doby postupně odhaluje některé zajímavosti. Automobilka už hovořila třeba o chytrém vzduchovém podvozku nebo ambientním osvětlení interiéru. Nyní uvolnila video, které kabinu pro cestující kompletně odhaluje.

Nový Mercedes-Benz S nastartujete otiskem prstu, aby věděl, kdo ho řídí
Přečtěte si také:

Nový Mercedes-Benz S nastartujete otiskem prstu, aby věděl, kdo ho řídí

Jak už bylo zřejmé z dřívějších obrázků, fuč jsou barokní křivky doplněné kovovými tlačítky. Nová generace třídy S jich má o 27 méně, téměř veškeré se přesunulo do displejů. Na videu si můžeme prohlédnout variantu „business“ kabiny pro čtveřici cestujících, k dispozici ale bude i pětimístné uspořádání. Rozdíl je ve středovém panelu mezi zadními sedadly, který nabízí rozšířené ovládání funkcí.

Kromě vyhřívaného polštářku vybavíMercedes nové „eSko“ kůží s jemnou perforací, která pomůže s ventilací. Masážní sedadla nabídnou 10 programů a bude je možné ovládat na odnímatelném tabletu. Auto vznikne ve dvou délkách, základní nabídne 3106 mm rozvoru, což je o celých 71 mm víc než v aktuální generaci, prodloužená varianta bude mít 3216 mm (o 51 mm víc). Je tedy zřejmé, že místa na nohy bude opravdu hodně.

Podívejte se na video, které Mercedes-Benz zveřejnil ke kabině třídy S:

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?