FilipEs (neregistrovaný)
Výroba z obnovitelných zdrojů je čistá, ale vlastní výroba FV panelů a vetrniku je velmi špinavá. Už jen transport z Číny loděmi spalující mazut, je něco priserneho. Kdyby některá z vlád uvalila brutální uhlikovou daň na všechno co muselo být transportovat z Asie a na vlastní získávání surovin, tak by defacto skončila globalizace, v Evropě by nastala reindustralizace a věci by se vyplatilo dělat trvanlivé a opravitelne a recyklovatelne , byl by to přechod k cirkularni ekonomice. Z tohoto hlediska by zazvonil umiracek nejen BEV ale i živelnému nezrizenemu automobilismu a nesmyslneho transportu výrobků napříč Evropou, světem.
Petr (neregistrovaný)
zajímavé, že to vzniklo zrovna ve Švédsku, kde za celou tou auto elektrickou lobby stojí Švédská ABB, dodavatel nabíjecích stanic pro auta, infrastruktury pro elektrárny, měnící stanice apod. Stávající studie nebyla moc přesvědčivá, tak tomu museli trochu pomoci, ať je na co odkazovat
petrsss7 (neregistrovaný)
Já s tím naprosto souhlasím Dost mě baví ten posun za rok 2019 viz https://www.dopravniznaceni.com/Elektromobilita-za-rok-2019-b5189.htm Super