Mirek (neregistrovaný)
Na všech nových nastupujících autech je podepsán Kabaně a bude se to týkat i nové Octavie. Vývoj auta trvá cca 4 roky. Nechápu tento hloupý komentář a vůbec komentáře, lidí, kteří si myslí, že do roka je někdo schopný připravit nové auto a k tomu ještě připravit výrobu tohoto auta.
Tomášek Václav (neregistrovaný)
Nemám problém s tím aby se škodovka dělala v Německu, fabriky u nás už mohli dávno stát, ale jsme v Čechách, ale tohle hnusný kafe nechte někde u popelnice a dejte tam světla, která škodovce sluší. Vždyť se dělají u nás
Petr (neregistrovaný)
Nepohodlné, tvrdé, tak do práce kdyz to máte něco okolo 2km daleko. Jinak tak jako všechny škodovky. Úzké, nepraktické, předražené. Ve světě se tyto auta kupují pro začínající řidiče a také firmám kvůli nenáročnosti na údržbu. Nikde se škodovkou nechlubí, ono není čím.
Kurt (neregistrovaný)
No vidíte a já zas můžu o Renaultech říct, že jsou to vygajdaný, houpavý, podle vás pohodlný a krom světlých vyjímek, což Espace není, naprosto hnusný auta s ženským genitálem na kapotě. Plasty mají hrozný, naprosto levný, po 100k km už jsou ošoupaný, například z klik na dveřích, atd. Výčet důvodů proč si nekoupit Pičault je asi tak na deset normovaných stran A4. Důvod proč jezdíte Espacem je jasný, jste moc pohodlný a máte pivas, takže se nevlezete do normálního kombíku.
David (neregistrovaný)
Opravdu škodovka se nestydí vyrábět takové paskvily ! I já bych udělal hezčí navrch rapida drzel bych se spíš starého modelu škoda rapid 130 z roku 1980 a dal bych ji karoserii spíš podobnou audí R8 nebo Nissan 375z s vizáží škoda superb a poptávky by jen rostli. A viděl někdo zrekonstruovaný rapid 110 R mně by zajímalo kolik kusů se prodalo.
Petr (neregistrovaný)
Opravdu pevně doufám, že to co tu vidíme je jen vtip. Nechce se mi věřit vlastním očím. Pokud to myslí vážně, ukazuje se , slova představitelů VW o nutnosti odlišit Škodovky od VW se naplnila. Pomáhej nám pánbůh.
David (neregistrovaný)
Kdo sem pise ty komentare? Vsichni remcate ze jsme v cechach a cesky umite malokdo.vzdyt je to jen auto.jen vec tak proc to resite jako by slo o zdravi nebo dokonce o zivot.zijte naplno venku s rodinou a ne kuli tomu jakym autem jezdite.jste tupci
Jiří (neregistrovaný)
To teda budeme dělat šlupku..:/ Vypadá do dost hnusně.. Předek jako když už někdo naboural..:/ Fakt humáč..Předek okopírovanej od nějakech rejžožroutů..No ještě že si to nikdy nekoupím..:D :D :D Ale hlavně ať se to prodává..:D :D :D
Jirka Kruslík (neregistrovaný)
Vážne? Design se radikálně změní? A kde? Já v designu nevidím žádnou extra změna, vy ano? Tady je krásná ukázka toho jak se škodovka sice snaží, ale marně ! Měli by se nad sebou zamyslet, nebo se pletu?
Lukáš (neregistrovaný)
nevím, když se podívám a srovnám přední nárazník a světla odhaleného auta a zamaskovaného, tak podle mě, to odhalené auto je čínská verze, čínský facelift stávajicího rapida, nebo nástupce, a maskované bude verze pro evropu, a bude se to lišit
jiří kolda (neregistrovaný)
Navštívil jsem autosalon Škodovky a pohled na přední masku mne zaskočil. Podivně vyceněné zuby jako má nová Suzuki SX4. A to se mi doopravdy příliš nezamlouvalo. Jistá decentnost před inovací měla svoje kouzlo. Tímto podivným prvkem se vytratilo a z aut zmizela jejich lehkost a vzdušnost. Zvláště u Fábie to vypadá ohavně.
Radim Kolmik (neregistrovaný)
Koukám, že nejsi jediný, kdo si myslí totéž. Dokonce je nás tu i víc. Škodovka a design zkrátka nejde dohromady a vydávat tyto mírné úpravy jako "radikální změnu" je zkrátka jen výsměch. Osobně jsem rád, že se škodovce vyhýbám obloukem ;-)
Roody (neregistrovaný)
já v tom vidim korejskou automobilku v tom předku, už asi došli škodovce nápady, tak to zkouší, aby vypadala jako konkurence, fakt marné a směšné :-)