Nissan aktuálně připomíná padesáté výročí modelu GT-R, který se vůbec poprvé objevil v roce 1969 s karoserií sedan (kupé následovalo až později). K této příležitosti automobilka představila výroční edici 50th Anniversary a zároveň přišla s dalšími úpravami slavné Godzilly.
Výroční edice nepřináší žádné dramatické změny. Tím nejviditelnějším je kromě různých plaketek modrý lak karoserie Bayside Blue, který se vrací do nabídky od generace R34 a navíc je doplněn o bílé polepy. Nejde ale o jedninou možnost. K dispozici je ještě stříbrno-bílé a bílo-červené provedení. V interiéru na vás čeká šedé čalounění, jiný volant, palubní deska potažená kůží Nappa a dostalo se rovněž na čalounění Alcantarou.
Kromě narozeninové edice došlo i na úpravy techniky. Přeplňovaný šestiválec dostal nová turbodmychadla, která mají zajistit lepší odezvu v nízkých otáčkách. Měnily se rovněž svody a výfuk. Spotřeba by měla být díky všem úpravám nižší o pět procent. Kromě změn na motoru Nissan přepracoval také nastavení šestistupňové dvouspojkové převodovky a adaptivních tlumičů. Nový je i posilovač brzd. Ten má zajistit jejich ostřejší nástup. Změny se dotkly rovněž vrcholné verze Nismo, která je lehčí zhruba o 30 kg a která má kromě jiného také upravený podvozek.
Pro zajímavost, původní Nissan GT-R (PGC10) si vystačil s atmosférickým šestiválcovým dvoulitrem naladěným na skromných 120 kW (163 k) a 177 Nm. Současné GT-R nabízí maximum 419 kW (570 k) u standardní verze, respektive 441 kW (600 k) u provedení Track Edition a Nismo.