Hanz
(neregistrovaný)
18. 12. 2016 21:21
Mno... Jistě, výroba vodíku je samozřejmě drahá a jeho skladovatelnost náročná (dovolím si doplnit neúplně obšlehnutý článek), protože se skladuje pod velmi vysokým tlakem a při velmi nízké teplotě.
Nicméně nevyrábí se z ropy, ale z uhlí -vedlejší produkt koksování, nebo elektrolyticky z vody... Samozřejmě způsobů jeho vyroby je mnohem víc toto jsou první dva, které mě napadly.
Dále autor opomenul i klasický spalovací motor... BMW s ním experimentovalo docela dlouho, bohužel pod vlivem elektrolobby se na to vys...lo.
Takže pan Žák opět nezklamal...
Ps. : já bych takovou E68 (hydrogen7) docela bral, akorát s tankováním by byl trošku problém :-).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
2. 5. 2017 17:54
Dovolím si komentář ke dvěma bodům v článku. Za prvé způsob výroby vodíku, který je závislý na neobnovotielných zdrojů je sice relativně levný, ale jsou i levnější způsoby. Vodík je často vedlejším produktem v chemické výrobě a jako takový je možné jej odkoupit za výhodnějších podmínek než jej vyrábět z neobnovitelných zdrojů. Za druhe argument, že "skladování a transport vodíku je nesmírně komplikovaná záležitost" je také zavádějící. V dnešní době jsou skladování a transport náročné srovnatelné a ostatními palivy. Mozna by se v takovem clanku mela vice vyzvednout otazka snizeni emisnich plynu a dopadu prechodu na nizko nebo bez emisni technologie na zivotni prostredi.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat