Kulda (neregistrovaný)
Petr - musím Vás opravit. Za komančů nalepovací závaží byla. Táta měl novou užovku 120 LS a přesně tato kola. Pamatuji si, že nalepovací závaží jsme kupovali v Tuzex u Libeňáku. Táta tam mě a bráchovi koupil za vyšmelené Bony i angličaky. Jinak ta renovace je fakt asi na ..... vruty místo nýtů u štítků, chladič na stříkání i s víčkem. A to je to co je vidět na fotkách
Fazer (neregistrovaný)
Souhlas s p.Kuldou, měl jsme totiž přesně identickou Š 110 R, vč. barvy i kol (též s nalepovacím závažím). Stavěli jsme ji s otcem výhradně z nových dílů asi půl roku a lakovaná kastle byla zakoupená přímo v Kvasinách. Měla perfektní lesk. Neměl jsem ji prodávat, bylo to auto jako "řemen" ale kdo to tehdy věděl...
Motyka (neregistrovaný)
Musím říci, že na erko nikdy nezapomenu, měl jsem ho v osmdesátých létech a udělalo parády i dojmů haba kuk...jen ty zimy, to bylo strašný, nikdy jsem pořádně nevytopil, okna promrzlá z obou stran, když jsem potřeboval odvezt větší kýbl na chalupu, tak jsem ho musel dát na minisedačky vzádu,protože do kufru se prostě nevešel ..., ale svezení v sezení v sedačkách, stály za trochu toho ranního zimního nepohodlí. A holkám se líbilo a tím pádem i "šofér", měl mnoho bodů k plusu.
Mirek (neregistrovaný)
Taky si trhám vlasy, krásné origo žluté erko s chromovanými nárazníky, mělo najeto 56 000. Štítky byly nýtované a ten v kufru byl nanýtován přes "čalounění" na levém podběhu. Vzpěra pod kapotou byla pozinkovaná a ne prasácky přestříkaná jako na fotkách.
Bobesh (neregistrovaný)
Ne "jedno z nejhezčích" ale"nejhezčí". Byť mělo své neduhy a za zimního provozu to bylo o zdraví. Jaro a podzim v pohodě. V létě vedro a jak pálilo pozadí v kraťasech,když se člověk posadil do rozpálených kožených sedaček...
Marek (neregistrovaný)
Když vás tu pročítám, musíte si uvědomit, že někteří jste ještě nebyli na světě. Doba jde dál mílovými kroky a s tím i vývoj automobilů. Dnes také nenosíte na hlavě deku až k ramenům, ale účes máte kratší. Dříve také se nenosily rifle na kolenech rozškubané jako teď. Tolik sranda. Na danou dobu super auto, Kdo si je koupil, koupil je na sportovní jízdu, ne na vezení materiálu na stavbu chalupy. No a nějaké ty neduhy? Vždyť v té době byl každej domácí automechanik. S prkotinami se do servisu nejezdilo. Kdo si neuměl vyměnit destičky, nebo kotouče, či výfuk, jako by ani nebyl. Souhlasím s tím, že to byl kočkolap.
mislitel (neregistrovaný)
no kdibi sjte se cht'eli slošit tak mi lidi kupte tu oktáfku komu bi se cht'elo furt rostlačofat kdiš to nejte nastartofat jak je venku pot teset stupňú anepo spírat otpadlí kolo kdiš pofolí sresavjelí čepi i kdiš ta čerfená je pjekňe lesklá číslo účtu nemám peníse mňe nepo mámňe noste domú
Mirek (neregistrovaný)
Nesouhlasí toho asi více - pokud by to mělo odpovídat roku 1974. Píšou o menší renovaci - mě praštili do očí lapače nečistot - resp. jejich žebrování - to žádné Škodovky neměly. Vysoké gumy na náraznících v roce 1974 také nebyly, a kola - Al 13´ "Kopretiny-Votvíráky" tuším v tu dobu také ještě neexistovaly... Š 110 R byla jediná z řady 100 - 110 LS / R, která byla dodávána z výroby s plechovými disky 13´, ale současně snad jen s prepregovými nárazníky...
Marek (neregistrovaný)
Nezapomínejte, že škodovkám se říkalo DODO, čili dodělej doma. No a ta vylepšení, jak je popisováno, lapače nečistot, barevné odlišení plastu kolem světel a ty ostatní, to už si udělali fandové motorismu sami.
Marek (neregistrovaný)
ještě jsem si vzpomněl na ty lapače nečistot. Ty byly povinné. Myslím, že o tom hovořila vyhláška, že automobily, které měly úhel od zadního nárazníků ke kolu více než 30 st. musely mít lapače. Tohle platilo myslím ještě nějaký rok po revoluci, ale vzhledem k tomu, že v Evropě nebyly povinné, tak i u nás se od toho upustilo.
ferojak (neregistrovaný)
Chlapi, do tehdejší NSR (Německé spolkové republiky), do Anglie a dalších států tehdejší západní Evropy, se exportovala poněkud jiná auta, než ta, která se prodávala u nás. Například ty elektrony se dávaly na Š 120 LS na vývoz a samozřejmě i na Š 110 R. Naopak jsem si všiml vzduchového filtru, na Š 110 R byl standardně montován dvojitý karburátor, těleso filtru bylo jiného tvaru. Navíc na Západ se montoval dvojitý karburátor Weber místo u nás standardního Jikovu.
Sláva (neregistrovaný)
Můj známý vlastní jedno takové renovované "erko". Renovaci si, protože je automechanik a spolumajitel většího autoservisu, dělal z větší části sám a zbytek nechal prověřeným odborníkům. Abych byl upřímný, jeho zelené "porsche pro chudé" je zrenovované určitě lépe než tohle červené. Jsem celoživotní škodovkář, takže poznám kdejakou blbinu. Tohle je renovace průměrná, dělaná hlavně na vnější efekt a první dojem. V Německu se v jemných niancích starých škodovek moc lidí nevyzná, takže ta cena tak nějak odpovídá. Osobně si posledních patnáct let rvu vlasy, že jsem si počátkem devadesátých let nekoupil od známého zachovalou a garážovanou Škodu 110 R za třicet tisíc. Já hlupák dal přednost o deset let mladší pětikvaltové stodvacítce ...
alois lutera (neregistrovaný)
Budme rádi za každého zachovalého veterána. Mě se dnes podařilo zachránit Favorita před sešrotováním. Je v super stavu, najeto 42624 Km a posledních 16 let stál v garáži a sem tam ho vytlačili na slunko. Bez koroze a na mou baterii a vstřiku benzínu do sání i chytnul motor. Ja už se jeho veteránské slávy asi nedožiju ale můj vnuk určitě. Nehádejte se o prkotinách zda vrut nebo nýtek. Opravdový veteránista si to udělá po svém.
kulda (neregistrovaný)
Kamil - Ta vzpěra originál je , měl jsem několik Erek a takhle to tam řešené bylo. Dokonce jsem jich několik odvez do sběru- já blbec. Ale před 15 - ti lety to nemělo žádnou hodnotu. Ted ho sháním a za normální peníze se to sehnat nedá. Tak jsem si koupil Rapida a Š 125.
jirka (neregistrovaný)
Mám pár renovaci veteránů za sebou, škoda že ji majitel nedotáhl dokonce, autentická na 100% jako veterán není.