Názory k článku Největší omyly a mýty o ojetinách, které dávno neplatí
Vašek
(neregistrovaný)
12. 10. 2016 10:12
Právě, že škodovek v kůži není žádný přetlak, ba naopak. V česku koupíte ve většině případů škodovky v základu s minimální výbavou, protože český člověk šetří na všem z důvodu financí.
Krom toho v zahraničí jezdí vozidla do autorizovaného servisu zrovna tak jako u nás, jen po dobu záruky, pak už nikdo neví nic. Jinak velcí bazarníci se nebojí ničeho, ikdyž neprodávají úplnou plečku, ale ty auta mají takových závad i stočených kilometrů, že plno věcí ani na místě neodhalíte. Právě proto jsou smlouvy velmi dobře sepsané, že již nemáte šanci cokoliv reklamovat. Rozhodně si nemyslím že se tyto velké bazary bojí pověsti, když už dávno žádnou pověst nemají a hlavně mají velké odborníky na právo. Obyčejný člověk se nikdy soudit nebude a s tím bazary počítají. Obyčejný člověk nemá šanci, ve skutečnosti jsou všichni stejní, malý i velcí bazarníci, míň kilometrů na tachometru se rovná vyšší cena vozidla. Proto v tomto velkém článku je spousta věcí úplně jinak nežli píšete.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaromír Abrman
(neregistrovaný)
13. 10. 2016 14:12
Já s článkem souhlasím, jelikož jsem sám už několikrát na inzerci naletěl právě tou "dobře sepsanou smlouvou" kdy jsem byl údajně obeznámen stavem vozidla a pak se u mechanika dozvím, že dojede technickou a končí? a komu to potom jako mám vracet? Chlapovi, kterej mi už samozřejmě nezvedá telefon? A kterej už tam údajně nebydlí? U těch autobazarů aspoň víte kde sídlí, můžete se s nima nějak dohodnout. Taky si myslím, že platí dost peněz za to, aby ty auta mohli ocertifikovat a polepit já nevim jakejma papírama, což pro vás nikdo jinej neudělá...Než naletět znova, tak radši volím autobazar..toť můj názor
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
26. 10. 2016 7:50
Ono neni mechanik jako mechanik..ja kdyz koupil ojeteho Citroena z roku 97 za par korun pres inzerat, tak mi taky mechanik rekl ze je to hrozny ze to je tak maximalne na jezdeni na nadrazi 5 km a zpet, dal by s tim nikdy nejel.. Doma jsem si s tim trochu vyhral, vymenil co bylo potreba a jezdil jsem..pak me staveli policajti v Rakousku a meli tam tu mobilni STK, covece, Citroen prosel bez zavad a jeste rikali ze vypada celkem pekne..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
6. 11. 2016 14:39
Bohužel bazary určitě nejsou zárukou tzv. nenaletět, pokud tomučlověk nerozumí a nemá nikoho, kdo by mi poradil. Jak už bylo zmíněno v jiných komentářích, každý větši autobazar má připravené znění smluv tak, že pokud případné tech.problémy a jakékoliv nesrovnalosti neodhalíte před koupí, tak pokud podepíšete jejich znění smlouvy, nemáte z vůbec šanci uspět s reklamací čehokoliv. Pokud nebudou vstřícní, tak máte smůlu, k soudu je dát můžete. Ale moc dobře vědí, že si zaplatili takové znění smluv, aby jste neměl šanci cokoliv úspěšně vyreklamovat. A nejde jen o znění smlouvy jako takové, ale i o protokol o technickém stavu vozidla, který podepisujete. Ano, oni se dobře prověří stav vykupovaného auta, ale čistě jen kvůli sobě, jednak aby si správně doplnili smlouvu, technický popis vozu a vy jste pak neměl šanci něco reklamovat a druhak aby při výkupu dostali cenu co nejníže. Např. výpis z Cebie apod., kterým se kde jaký autobazar ohání, nemá žádnou právní váhu, neboť se jedná jen o výpis z údajů, které jim dovozci, servisy apod. poskytli zcela dobrovolně a bez jakékoliv právní záruky. Obdobný výpis se každý může nechat udělat u dané společnosti za párset korun a stačí se je jich zeptat, jakou právní váhu tento výpis má - řeknou vám, že je čistě informativní a bez jakékoliv právní záruky. Tyto společnosti umějí poskytnou informace s právní zárukou a jsou to i informace, ze kterých se o autu něco dozvíte, ale to u nich stojí už řády tisíců. Jedině, kde se snad dá koupit ojete auto bez rizika, že člověk naletí když tomu nerozumí, je přímo koupě ojetého auta u dealera, který je ochotný poskytnou i např. 6 měsíční záruku. Záruku většina autobazarů nedává. Pozor záruka nerovná se odpovědnosti za vady a odpovědnosti za skryté vady - záruka a odpovědnosti za vady a skryté vady jsou zcela odlišné věci právně rozdílně upravené.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondra
(neregistrovaný)
23. 4. 2017 3:46
jj zkus vrátit "voňavku" do AAA ... pozorně pročíst smlouvu pred podpisem, neškudlit-investovat par tisic do dukladne kontroly nejlepe jeste v den zakoupení se kurva vyplatí.. projde 14 dnu, zacne se to sypat za 3 tejdny od zakoupení zjistis od mechanika je to vrak pred smrtí .. v tu chvily ale neudelas vuubec nic.. nemas narok na nic a vyhul ...vim o cem mluvim par mejch vychytralejch znamejch takhle konkretne v AAA naletelo ;)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robert
(neregistrovaný)
13. 10. 2016 14:14
Též musím souhlasit s Vaškem, v naší zemi jsou na tohle podmínky ač je to smutné,ale bohužel je tomu tak.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
17. 10. 2016 22:22
Moje osobní zkušenost s Fordy a jejich TDCi je v podstatě taková jak bylo napsáno, neustále špatný vstřiky a při nízké teplotě zamrzaly tak, že nebyl problém potkat v zimě pár Fordů podél cesty, jak je nakládá odtahovka nebo jsou taženy na laně.... viz zima 2011-12. Co se týče starší modelů, tak u většiny problém nebyl, většina benzínů vydržela bez většího zásahu slušný počet kilometrů. Jen bych si dovolil nesouhlasit s tou kvalitou nafty - nové traktory jsou kolikrát choulostivější na kvalitu než auto, a problém se vstřiky nebyl jen u ojetých fordů. Kolega z práce s C-Maxem (tehdy novým) měl skoro od začátku problémy a v servisu nebyl jediný.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dan
(neregistrovaný)
19. 10. 2016 8:33
Já na 1,6 TDCI ve Focusovi rok 2006 si nemůžu stěžovat to auto už mělo kolem 350 tis a vše původní jen se měnilo těsnění na vstřikách po natankování benzinu místo nafty :) ano mělo pár specifických much jako EGR ventil který se nakonec musel koupit úplně nový protože se starším si to nerozumí ale jinak za mě super auto :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bob
(neregistrovaný)
19. 10. 2016 20:06
Já na 2,2 TDCI v Mondeu r.v. 2005 dovoz z D v r.08 s plnou servisní historií nemůžu říct křivého slova. Common-rail je náchylnej na čistotu nafty což česká nafta podle norem na common-rail nesplňuje. Není to můj výmysl, ale laboratorní testy časopisu Diesel, kde byla nafta tankovaná v ČR a v D na značkových a neznačkových pumpách. Světe div se, ale v D všechny vzorky vyhověly a v ČR cca 70% a to s odřenýma ušima. Zlepšilo se to až, když do toho nalili aditiva. Velký rozdíl v kvalitě nafty byl i mezi značkovýma pumpama ( Shell, OMV ) v D a ČR. Přímo v servisu Ford mi doporučili aditiva od VIFu a zatím po 8 letech provozu nemám se vstřikama problém. Za mě super auto a pokud se nezačne sypat ( nepočítám spotřebák ) tak v rodině zůstane dál.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz
(neregistrovaný)
24. 11. 2016 22:25
Ad bazary: osobně mám několik dobrých zkušeností s jedním nejmenovaným, velkým bazarem a pokud nevyhraju ve sportce, abych si mohl koupit nový auto, tak,pokud budou mít, co chci, budu nakupovat ojetinu znova tam...
Chovají se totiž k člověku tak, jak si to dotyčný nechá líbit a prodají mu jen to, co sám chce. Pokud jim hned na začátku člověk ukáže, že není jitrnice a v případě jakéhokoliv problému si jde opravdu tvrdě za svým (samozřejmě pokud má pravdu), tak není problém cokoliv reklamovat a domoci se svých práv.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondra
(neregistrovaný)
23. 4. 2017 3:55
pravda! prijdes z jitrnici na cele odchazis a mas tam jitrnice 3 a vojebou sami sebe.. proc? autum nerozumi neni to jejich obor a presto si sebou nevemou profika.. myslej ze vedej.. jejich boj.. zenska ze spodkem jde taky na gindu a ne za znamim doktorem ale zubarem nebo?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lee
(neregistrovaný)
24. 11. 2016 23:03
V německu je stočení tachometru trestný čin. Málokdo má na to odvahu, ale za hranicema(u nás) to je jiná. To jde 200 000 dolů. Takže auta z německa ano, ale ne v česku, jen v německu. Chce to známého, nebo si tam pro to zajet hengrem a nebo třeba vlakem, a zpět na převozkách
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
5. 12. 2016 19:48
Já si na údajně jeden z nejporuchovějších dieselů 1.5 dci nemužu stěžovat, nikdy jsem neměl s Meganem II problém. Jak motor tak elektronika bez závad a to jsem s tím najel docela dost. Teď bych ho chtěl prodat a vyměnit ho za něco novějšího, ale prodat naftovýho renaulta a ještě k tomu megana II nebo lagunu II je snad nemožný. I když je auto v pěkném stavu. A myslím že zrovna tyto ojetiny se špatnou pověstí je dobré kupovat díky dobré ceně, ale musí člověk vědět jaké motory byly dobrý a jaké ne. I v meganu se dají vybrat bezproblémové motory at už 1.4, 1.6 nebo 2.0dci
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat