Nejrychlejší Porsche 911 Turbo je tady. Na 200 km/h zrychlí za méně než devět sekund

přidejte názor
  • Porsche 911 Turbo nové generace nabízí 650 koní

  • Přední brzdové třmeny karbon-keramických brzd mají 10 pístků

  • Obě karosářské varianty zrychlí z 0–100 km/h hluboko pod tři sekundy

  • První kusy se k zákazníkům dostanou ve druhé polovině letošního roku

Dlouho očekávané provedení stávající generace Porsche 911 se představuje hned ve dvou karosářských provedeních. Oba vozy představil bývalý pilot formule 1 a ambasador značky Mark Webber.

Oproti předchozí generaci se model Turbo S vyznačuje značným nárůstem výkonu i točivého momentu. Dvojicí turbodmychadel s variabilní geometrií rozváděcích lopatek přeplňovaný 3,8litrový plochý šestiválec generuje 477 kW/650 k a 800 Nm točivého momentu, což představuje mezigenerační nárůst o 54 kW/70 k a 50 Nm.

I v dnešní době se mohou motory zvětšovat. Porsche 718 GTS vyměnilo čtyřválec za čtyřlitrový šestiválec
Přečtěte si také:

I v dnešní době se mohou motory zvětšovat. Porsche 718 GTS vyměnilo čtyřválec za čtyřlitrový šestiválec

Obligátní zrychlení z 0–100 km/h proběhne v obou případech pod tři sekundy, jmenovitě za 2,6 sekundy u verze Coupé a 2,7 sekundy v případě kabrioletu. Akcelerace na dvojnásobnou rychlost trvá 8,9 sekundy. Maximální rychlost je u obou 330 km/h a hnací sílu na všechna čtyři kola posílá 8stupňová dvouspojková převodovka PDK. Nová generace Porsche 911 Turbo S má vůbec poprvé dvourozměrná kovaná kola ze slitiny hliníku. Vpředu jsou 20palcová s pneumatikami 255/35, vzadu 21palcová a rozměrem obutí 315/30.

Z předchozí generace si Turbo S přináší systém regulace podvozku PDCC, natáčecí zadní nápravu a karbon-keramické brzdy
Sportovní sedadla jsou nastavitelná v 18 směrech a středový displej infotainmentu má úhlopříčku 10,9 palce

Z předchozí generace si Turbo S přináší systém regulace podvozku Porsche Dynamic Chassis Control, natáčecí zadní nápravu a karbon-keramické brzdy s desetipístkovými předními třmeny s o 10 mm většími kotouči. Nově se objevuje sportovní podvozek Porsche Active Suspension Management (PASM) a také sportovní výfuk s aktivně řízenými klapkami.

První kusy by se měly k majitelům dostat ve druhé polovině letošního roku.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?