Tom (neregistrovaný)
Jak bylo někde napsáno, více jak 70% objevených závad v Německu je nějaká nefunkční žárovka ! Pak je statistika zcela nevěrohodná.Kdo jezdí častěji, má větší šanci na odchod nějaké té žárovky. Navíc se ve statistikách objevují nesmysly. Nejporuchovějším malým autem starým 9 let je Daewoo Matiz. Jenže ten se přestal vyrábět před 14 lety. Takže blbost. Navíc jsem ho měl 17 let a za tu dobu jsem měl jen jednu závadu. Zbytek byly výměny opotřebených částí.
B.J. (neregistrovaný)
Další článek co srovnává jablka s hrušky. Základ je pořizovací cena, nájezd a cena oprav v daném období. Příklad- Dacia 300 000 Kč - 10let / 120000 km - opravy 100000 Kč. Mercedes - 700000 Kč - 10let/ 120000 km - opravy 100000 Kč. Rozdíl - Dacia cena po deseti letech 50000Kč , Mercedes 100000 Kč.
Jiří (neregistrovaný)
Nic nového,ten spolek TÜV je reklamní agentura koncernu VW, která už několik let trapně plive na Dacie. Já mám Dustera pátý rok,jen měním olej , mám najeto přes 60 tisíc a slouží neskutečně.O těch závadách,o kterých píší jsem nikdy neslyšel. Nevím,co je žere..
Darnell (neregistrovaný)
It's difficult to find experienced people on this subject, but you seem like you know what you're talking about! Thanks|