ondrik (neregistrovaný)
Co to melete za blbosti? Že by v Německu byla STK jinak než u nás? Pokud vím u nového auta je na 4roky takže je mi záhadou stáří vozidel 3let když na stk ješte nebyla. A když už chcete dělat články o spolehlivosti případně nespolehlivosti buďte, alespoň konkrétní a zdělte co špatně na těch vozech. Např. Dacia ještě nedavno to mělo myslím vcelku spolehlivý atmosférický motor 1,6 od nissanu.. a přitom je Dacia všude poslední. Proč nikdo neřekne nic konkrétního co se na těchto autech kazí? To jsou statistiky o ničem když nikdo neřekne jestli se jedná o konkrétní motory či převodovky atd...
Tomáš (neregistrovaný)
Statistika k ničemu. Rozhodující je, kolik mají taky najeto. Porsche 911 je auto na frajeřinu a po pěti letech může mít 40.000 km. Auta pro komerční využití můžou mít 4x víc. Tabulka by byla zajímavější, kdyby se nejednalo o množství, ale o náklady.
Josef (neregistrovaný)
Porsche 911 jako nespolehlivější? Dovolte abych se zasmál. Už léta říkám, že statistika závad odhalených na STK neukazuje spolehlivost aut, ale to, jak se o je jejich majitelé starají. V takové statistice není zahrnuto to, že se vám rozsype převodovka a zůstanete stát v neděli v noci u kraje silnice. Není tam zahrnuta žádná závada, kterou řešíte v autorizovaném či neautorizovanem servisu. Není tam zohledněno, že vaše Porsche je 3 měsíce nepojízdné, protože čekáte na dodání koncovky výfuku. Není tam zohledněno, že se Vás vaše Toyota snaží zabít, protože se jí zasekl plynový pedál. Statistika z STK má jistě svoji hodnotu, ale ve chvíli, kdy to někdo interpretuje tak, že se jedná o statistiku spolehlivosti vozidel, je přinejmenším zavádějící a žádný soudný novinář by to takhle neměl pustit mezi lidi. Ale chápu, že "nejvíce a nejméně spolehlivá auta" se "prodává" líp než statistika závad odhalených při německých kontrolách STK.