Názory k článku Nejméně a nejvíce spolehlivá auta podle TÜV: Porsche 911 na špici, Škodovky mezi průměrem
Václav Hellebrand
(neregistrovaný)
20. 11. 2019 17:55
Že by Toyoty a Lexusy byly tak poruchové, že se do těch tabulek nedostaly. Jak pravil Wilson : věřím jen takové statistice, kterou si sám zfalšuji.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
autíčko
(neregistrovaný)
21. 11. 2019 8:01
skvělý srovnání, tipuju, že za cenu výměny oleje v Mercedesu, vyměním na Pandě olej, ramena, pakny, destičky, kotouče a dalších pár drobností
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ondrik
(neregistrovaný)
21. 11. 2019 15:59
Co to melete za blbosti? Že by v Německu byla STK jinak než u nás?
Pokud vím u nového auta je na 4roky takže je mi záhadou stáří vozidel 3let když na stk ješte nebyla.
A když už chcete dělat články o spolehlivosti případně nespolehlivosti buďte, alespoň konkrétní a zdělte co špatně na těch vozech.
Např. Dacia ještě nedavno to mělo myslím vcelku spolehlivý atmosférický motor 1,6 od nissanu.. a přitom je Dacia všude poslední.
Proč nikdo neřekne nic konkrétního co se na těchto autech kazí? To jsou statistiky o ničem když nikdo neřekne jestli se jedná o konkrétní motory či převodovky atd...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
22. 11. 2019 10:10
Statistika k ničemu. Rozhodující je, kolik mají taky najeto. Porsche 911 je auto na frajeřinu a po pěti letech může mít 40.000 km. Auta pro komerční využití můžou mít 4x víc. Tabulka by byla zajímavější, kdyby se nejednalo o množství, ale o náklady.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef
(neregistrovaný)
22. 11. 2019 10:49
Porsche 911 jako nespolehlivější? Dovolte abych se zasmál. Už léta říkám, že statistika závad odhalených na STK neukazuje spolehlivost aut, ale to, jak se o je jejich majitelé starají. V takové statistice není zahrnuto to, že se vám rozsype převodovka a zůstanete stát v neděli v noci u kraje silnice. Není tam zahrnuta žádná závada, kterou řešíte v autorizovaném či neautorizovanem servisu. Není tam zohledněno, že vaše Porsche je 3 měsíce nepojízdné, protože čekáte na dodání koncovky výfuku. Není tam zohledněno, že se Vás vaše Toyota snaží zabít, protože se jí zasekl plynový pedál. Statistika z STK má jistě svoji hodnotu, ale ve chvíli, kdy to někdo interpretuje tak, že se jedná o statistiku spolehlivosti vozidel, je přinejmenším zavádějící a žádný soudný novinář by to takhle neměl pustit mezi lidi. Ale chápu, že "nejvíce a nejméně spolehlivá auta" se "prodává" líp než statistika závad odhalených při německých kontrolách STK.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat