Nejlepší dieselová ojetina? Škoda Yeti a Škoda Superb Combi, myslí si Britové

22.01.2018
1 nový názor
Autor: Redakce
  • Škoda se chlubí výsledky spokojenosti z Velké Británie

  • Yeti a Superb Combi jsou prý nejlepší naftové ojetiny ve své kategorii

  • Superb Combi obhajuje první místo z loňského roku

Že jsou škodovky ve Velké Británii populární, o tom není sporu. Zatímco ještě na počátku 90. let byly vozy značky Škoda oblíbeným terčem vtipů („Have you got a wing mirror for a skoda?“ - „Okay, seems like a fair swap.“), dnes mohou Britové dealerům škodovek doslova utrhat ruce. A na trhu ojetých vozů tomu není jinak. Magazín Diesel Car vydal žebříček nejlepších naftových ojetin a Škoda z něj může mít oprávněnou radost.

Skoda-Superb_Combi Před nákupem ojeté Škody Superb není potřeba varovat. Ověřte si ale její historii a hledejte jen mezi prověřenými auty českého původu
Skoda-Yeti-2014 Škoda Yeti patří i na trhu ojetin mezi nejlepší SUV. Motor 2.0 TDI je jistota, ale opatrně se čtyřkolkou a automatem. Někdy toho mají za sebou dost

Do žebříčku mohou být nominovány pouze tři a více let staré vozy s naftovým motorem. Škoda Yeti vyráběná v letech 2009 a 2017 se umístila celkově na čtvrtém místě a jako nejlepší kompaktní SUV vůbec. Majitelé si prý nejvíce cení praktičnost, jízdní vlastnosti a zábavné řízení a také zůstatkovou hodnotu nebo výběr z velkého množství variant a motorizací.

Doporučujeme: Od Felicie po Octavii RS – 10 nejlepších ojetin značky Škoda

Skoda Octavia RS II (titulka)

Škoda Superb Combi druhé generace zase vyhrála kategorii naftových kombíků. Asi není překvapením, že se majitelům nejvíce líbí prostor na zadních sedadlech a velký zavazadelník. Superb je prý svorně britskou veřejností hodnocen jako „nejvíce auta za nejméně peněz“. Superb Combi tak obhajuje pozici z loňského roku. Pokud by vás ale lákal spíše benzinový Superb, více si můžete přečíst v našem testu prezidentské ojetiny.

Naftové Škodovky prosadily navzdory tomu, že se vlastně jedná o vozy postižené aférou Dieselgate, tedy úmyslným obcházení emisních norem. U nás se to moc neřeší, ale třeba ve Velké Británii si majitelé svolaných a následně upravených aut koncernu VW stěžují na rostoucí spotřebu, vyšší poruchovost a horší dynamiku.

Dejv (neregistrovaný)
Yetiho jsem v loni pořizoval manželce z áček. Je s ním naprosto spokojená a pořád říká "jiné auto už nechci", tak doufám, že vydrží opravdu dlouho :D
  • Našli jste v článku chybu?