Výroba Bugatti Chiron rozhodně není nic, co by se podobalo produkci běžných aut. Všechno jde velmi pomalu, takže automobilka ročně dodá jen pár desítek exemplářů. Z toho vyplývá, že jestli si teď objednáte nový exemplář, dočkáte se ho až za několik let. Pokud čekat nechcete, můžete si koupit nějaký jiný supersport a pokud chcete něco od Bugatti, můžete si v únoru pořídit náhradu v podobě nového Bugatti EB110 Super Sport.
Bugatti EB110 je předchůdce modelů Veyron a Chiron ze začátku devadesátých let. Zatímco produkce současného Chironu je omezená na pět stovek exemplářů, EB110 vzniklo v počtu 139 kusů a pouhých 30 z nich bylo vyrobeno v provedení Super Sport. Automobil, který jde do prodeje, přišel na svět v roce 1994 a do dnešních dnů najel jen 916 km. V podstatě je to nový vůz.
O pohon se stará dvanáctiválec o objemu 3,5 litru, osazený čtyřmi turbodmychadly. Verze Super Sport prošla několika úpravami zahrnujícími například jinou řídicí jednotku nebo snížení hmotnosti o 150 kg. Ve výsledku vůz nabízel 455 kW (619 k) a vážil pouze 1400 kg. Sprint z nuly na 100 km/h je záležitostí na 3,26 sekund a nejvyšší rychlost činí 355 km/h.
Případní zájemci si mohou zapsat do diářů datum 6. února 2019, kdy se v Paříži koná pod taktovkou RM Sotheby's aukce, v rámci které půjde do prodeje i tento unikát. Cena ale bude nepochybně astronomická. Pro představu, před třemi lety byl prodán žlutý exemplář z roku 1995, který měl najeto něco málo přes deset tisíc, za v přepočtu 18 milionů korun. Dnešní ceny jsou už dvojnásobné.