Tom (neregistrovaný)
mit v aute hadici neni nikdy od veci, pak staci jen s obsluhou doresit kam "s tim" .. nemyslim ze by to byl problem, preci jen trosku benzinu v nafte strejduv traktor v klidu udejcha, takze jim to date gratis .. vyreseno za 10minut a jen za cenu vlastni blbosti ve vysi odcerpaneho paliva
IJT (neregistrovaný)
Celý život jsem si myslel,že dát do dieslu benzín může jen blondýna! Až jsem se jednou stal obrblonýdnou!! Měl jsem škodu felicii combi 1,9 diesel.Vracel jsem se po náročném dni domů a hned někde za Ostravou natankoval 40lt paliva.Nádrž byla na 45lt. Zaplatil,schoval si účtenku pro účetnictví a odjel. Asi po 5 km auto řeklo že pojede jen na 3. Byla zima jak v tanku,tma jak v ... a já začal nadávat co mi to prodali za blbou naftu. S potížemi jsem dojel až na pumpu u Zbirohu a znovu natankoval palivo. Museli mě roztáhnout a auto asi po 5km najednou jelo dál normálně! Až doma v Mar.Lázních jsem druhý den zjistil,že u Ostravy jsem natankoval benzin! Nevím jak je to možné,ale felda dál jezdila úplně stejně jako předtím,ani spotřeba se nezměnila! Najezdil jsem na ní dalších 50000km do celkových cca 200000km. A pak že neexistuje silniční pánbůh!!!
Karel Válek (neregistrovaný)
Stalo se mi podobná věc. Poblíž Brna jsem si řekl,že do Ostravy s naftou v nádrži už nedojedu tak jsem dotankoval do půlky nádrže. Cestou motor trochu "kuckal". Dojel jsem domů,podíval jsem se na doklad jaká to byla pumpa co jsem koupil to mizerné palivo a ke své hrůze jsem zjistil, že jsem natankoval benzin Vyčerpal jsem nádrž, dal novou naftu a jezdím dál To se stalo asi před třemi roky .Auto je P 206
Nasran (neregistrovaný)
45 let jezdím s kamionem a při cestách do Ruska v zimě, kdy se tam pohybují teploty běžně pod -40 tankuji do tisícilitrové nádrže 250 litrů benzinu, zbytek naftu do plna a mám jistotu, že mi parafin obsažený v naftě nezačne mrazem tuhnout a neucpe mi palivovou soustavu, dělám to tak desítky let a ještě se mi nestalo, že bych měl poruchu na motoru u aut různých značek a typů, běžně na motorech najíždím přes 3 000 000 km bez závad, článek o ničem, autor by se měl raději věnovat modě
zettaboy (neregistrovaný)
Ona v podstatě existuje jedna poměrně spolehlivá indikace, jak poznat, že auto jezdí na benzín nebo naftu, pokud si nejsme jistí (tzn. jezdíme ve více autech) - otáčkoměr. U dieselu zpravidla končívá u 6000 ot/min, zatímco u benzínu u 7-8000 ot/min.
rkkk (neregistrovaný)
Bráchovi nalili do Tranzita 60 litrů benzínu. Bylo to u pumpy s obsluhou a chlap se přeslechnul. Ujel asi kilometr a pak začal hrozně čadit z výfuku a dusit se, až chcípnul. Když jsme si uvědomili problém, vycucli jsme to hadičkou z nádrže a dolili naftu. Naskočil a zatím jezdí. Vycucnutý benzín s omluvou proplatili a vzali si ho zpátky.
Tomáš (neregistrovaný)
Kolega natankoval plnou benzinem, dva dny jezdil po Praze a i po dálnici a až když se mu ukázala kontrolka tak volal že má asi problém. Nejhorší je to že to auto bylo nové a nemělo najeto ani 1000 km motor běžel do poslední chvíle.
Přemysl jakubec (neregistrovaný)
Dneska se to stalo mě po 40letech ježdění,měl jsem čvrt nádrže nafty a přidal jsem 7lbenzínu hned mi to došlo tak jsem rychle dotankoval plnou nádrž nafty a přidal tři frtany aditiva.Nestalo se nic jel jsem 50km.domů.Do 20procent se u nftáku nic nestane.Když jsem měl 5Passata diesel tak jsem v zimě přidával 3až 4 l benzinu a bylo to v pohodě.Nevím jak je to ted s novější elektronikou a s naftou do benzinu s tím zkušenost nemám.
Jan (neregistrovaný)
"Třeba litr. Vstřikovačům mastná nafta tolik vadit nebude." "Bez důkladného servisního zásahu s čištěním nádrže a celé palivové soustavy se asi neobejdete." tak litr nafty nevadi ale budu po nafte cistit nadrz nez tam naliju benzin...