Nákladní pneumatiky Kelly pro evropské dopravce

1 nový názor
Autor: Redakce

Společnost Goodyear uvedla na trh dvě nové silniční nákladní pneumatiky značky Kelly Armorsteel KSM2 a KDM2. Nová řada se doporučuje pro vozové parky hledící na cenu a už je v prodeji v síti vybraných poskytovatelů servisních služeb.

Nové pneumatiky Kelly Armorsteel KSM2 a KDM2 jsou ve všech rozměrech na bočnici označeny symbolem sněhové vločky ve skalním masivu (3PMSF), který stvrzuje vhodné užitné vlastnosti pro zimní období a plnou shodu s evropskou legislativou pro zimní pneumatiky.

Všechny pneumatiky nabízejí lepší hodnotu valivého odporu. High Load pneumatiky na řízenou nápravu jsou kompatibilní s vozidly Euro 6.

Kelly Armorsteel KSM2

Nové pneumatiky se vyznačují běhounovou směsí vyvinutou pro širokou škálu různých nasazení, odolností vůči odlamování a odštěpování, dobrými brzdnými vlastnostmi za mokra a pomalým postupem opotřebovávání. Robustní žebrový dezén běhounu přispívá k vysokému kilometrovému proběhu a rovnoměrnému opotřebovávání. Tuhá kostra rovněž zamezuje odlamování a odštěpování a zajišťuje vysokou odolnost při vysokém stupni namáhání a také vynikající životnost.

Kelly Springfield je jedna z nejstarších světových značek pneumatik. Byla založena v městě Springfield (Ohio) v roce 1894 a v roce 1935 ji převzala společnost Goodyear. Nové silniční pneumatiky Kelly se vyvíjejí v Evropě a vyrábějí v Evropě a v Turecku při dodržení nejnáročnějších výrobních kvalitativních standardů. Celá řada byla vyvinuta tak, aby vyhovovala každodenním hospodářským úkolům vozového parku. Nová řada je součástí celkového výrobního programu Kelly, který zahrnuje širokou škálu rozměrů jak silničních pneumatik, tak i pneumatik pro smíšené použití.

Všechny nákladní pneumatiky Kelly jsou protektorovatelné, což dále podporuje hospodárnost vozových parků.

Kelly Armorsteel KDM2
TaddyS (neregistrovaný)
Setkal jsem se s tím, že tyhle Kellyny nechtěly některé pneuservisy opravovat. Hlavně ty, které neměly šroubové kompresory. Údajně to bylo proto, že jejich kompresory nedosáhly požadovaného tlaku na pneumatice, který je u Kelly prostě o něco větší než u běžných pneumatik do náklaďáků. Na druhou stranu, kdo by chtěl jezdit do pneuservisu, kde nemají ani šroubový kompresor, že?
  • Našli jste v článku chybu?