Náhrada za malý karavan: Hitch Hotel je kříženec stanu a garáže, kterého pověsíte na tažné

4 nové názory
Autor: Redakce
  • V Americe nabízí novou náhradu za karavan, stan, hotel a zároveň pojízdnou garáž 

  • Hitch Hotel je teleskopicky výsuvný box, v němž se dá i spát

  • Projekt má za sebou tři roky vývoje, letos byly dodány první hotové exempláře 

  • Zájemci zaplatí v přepočtu 71 tisíc korun 

Český národ odjakživa velmi rád cestoval autem, což je jeden z důvodů, proč v současnosti prožívá trh s obytnými vozy obrovský boom. Jenže ne každý nutně potřebuje nějakou speciální přestavbu, nebo zkrátka na takové auto nemá peníze. Levnější alternativou mohou být karavany. Ale někomu se zase nezamlouvá představa dlouhé cesty s přívěsem, který navíc řádně omezí nabídku míst, kam je možné s takovou soupravou zajet. Ještě levnější a praktičtější možností jsou střešní stany a nově také vynález zvaný Hitch Hotel. Jde v podstatě o malou budku, kterou lze přepravovat připevněnou na tažném zařízení.

Hitch Hotel lze převážet na tažném zařízení ve složené podobě, kdy celé zařízení měří 86 cm na délku, 127 cm na výšku a 172 cm na šířku. Uvnitř najdete prostor o velikosti 1700 litrů, který lze využít pro uložení všemožných věcí nebo také třeba pro přepravu jízdních kol. Po zaparkování ale můžete Hitch Hotel roztáhnout na délku 223 cm, čímž získáte objem 3,7 metrů krychlových, respektive místo pro přespání, kam se údajně vejdou až tři dospělé osoby.

Doporučujeme: Jak koupit ojetý karavan nebo obytný vůz: Hlavně do něj nesmí téct!

V roztažené poloze samozřejmě Hitch Hotel nevisí pouze na tažném zařízení, ale je postavený na výsuvných nohách. To znamená, že můžete tento snadno přepravitelný „domov“ i během dovolené někde nechat a jezdit pouze s autem. Celý proces skládání a rozkládání Hitch Hotelu je údajně velmi jednoduchý a rychlý. Výhodou je i to, že se dostanete na parkoviště, kam mají obytná auta vjezd zakázaný.

Projekt Hitch Hotel vznikl v roce 2014, letos byly dodány první exempláře. Jak to u podobných záležitostí ale bývá, ani tentokrát není cena úplně lidová. V přepočtu zájemci zaplatí 71 tisíc korun.

Karavanista (neregistrovaný)
Raději bych si pořídil klasický karavan, než takový hybrid. Hodně mi záleží na pohodlí při cestování. Základ je proto kvalitní a velká matrace, kterou jsme koupili do našeho karavanu zde. A proto bych si nějaký rozšířený stan fakt nedovedl představit. Co mi pak brání už v tom, spát pod klasickým obyčejným stanem. No ne? :)
Broki (neregistrovaný)
Raději bych si pořídil klasický karavan, než takový hybrid. Hodně mi záleží na pohodlí při cestování. Základ je proto kvalitní a velká matrace, kterou jsme koupili do našeho karavanu zde. A proto bych si nějaký rozšířený stan fakt nedovedl představit. Co mi pak brání už v tom, spát pod klasickým obyčejným stanem. No ne? :)
Roman (neregistrovaný)
Než tohle, tak to asi opravdu klasický karavan. Tohle je takový slepenec všeho možného a nedovedu si představit, že to funguje v praxi a někdo z toho má reálně dobrý pocit. My máme na dovolené velkou dodávku. Fiat Ducato s karoserií L4H4 a v ní je nábytek od https://www.svis.cz/kategorie/nabytek speciálně upravený tak, aby byl pro potřeby nás na dovolenou. :) Za mě super řešení a není potřeba nějaká přerostlá lednice. ;)
Honza (neregistrovaný)
V dnešní době se dá koupit spousta věcí. My jsme si ale vybrali klasický karavan. Podle mě je to nejlepší. Sice není úplně nejnovější, ale byl za dobré peníze, a když jsem ho trochu "poladil", tak už je dokonalý. Největší radost mám z toho, že se mi do něj podařila zadělat mobilní klimatizace, kterou jsem objednal ze Vzdušínu https://www.vzdusin.cz/mobilni-klimatizace . Bez ní bylo totiž v karavanu strašné vedro.
  • Našli jste v článku chybu?