Vlákno názorů k článku Nadáváte na kamiony? Zde je šest věcí, které si o nich možná neuvědomujete od MK - hmm, mně na kamionech vadí jejich řidiči, ne...

MK (neregistrovaný)
hmm, mně na kamionech vadí jejich řidiči, ne kamiony. Najel jsem na dálnici u Linze ve špičce. Všechny 3 pruhy dálnice plný a všichni mají minimální bezpečný rozestupy. V pravým pruhu kamiony. Osobáky levej a prostřední. Kamiony měli nedostatečné rozestupy, že se mezi ně nedalo najet například na sjezd z dálnice. Během 15 km jsem 5x skákal na brzdy, protože 5 vysoce inteligentních jedinců v kamionu mělo potřebu předjíždět v tomto hustým provozu a ve zpětným zrcátku jsem viděl, jak se cpou další. Jednou v noci u Norimberku: 10 km před sjezdem z dálnice jsem dojel kamiony. Začal jsem je předjíždět a mezi nimi rozestupy, že osobní auto se mezi ně vleze tak, že bych 2m před sebou a 2m za sebou měl kamion, předemnou kamion, protože se rozhodl svých x kolegů předjet, jako bonus se další pak nalepil za mě. Roztomilé, když potřebujete za 10 km sjet z dálnice a nemáte kudy. Nakonec mi to vyšlo tak tak na posledních několika stech metrech před sjezdem, že ten inteligent předemnou to stihl předjet všechno... Vzhledem k tomu, že tyhlety prudce inteligentní jedince potkávám pořád, tak holt nesnáším kamiony.
Honza (neregistrovaný)
Naprosto s Vámi souhlasím, pěkně napsané. Taky se mi zdá, že v kamionech poslední dobou sedí často méně inteligentní a bezohlednější řidiči, než bývalo zvykem dříve. Možná to bude tím, že vzhledem k času strávenému v zaměstnání a docela náročné práci, už tato profese není příliš atraktivní. Na příkladu Německa to jde vidět ještě více, než u nás, protože za ty peníze už by inteligentní Němec určitě nejezdil a to se odráží do stylu jízdy o kterém píšete. Bohužel i přesto všechno tuto profesi stále vykonávám.
Martin (neregistrovaný)
Je škoda, že nechápete situaci kdy tyto vozidla (novější od r 20015) jsou již vybavené tvz adaptivním tempomatem! Tedy ty rozestupy ač se Vám zdají být malé jsou nastavené tímto zařízením - a ano lze tu vzdálenost manuálně korigovat a ano řidiči kamionů je nechávají schválně malé protože se jim tam pak nasere jedno pako za druhým a tím se jeho pozice v takové kloně propadá! - Vy nejste omezeni časem řízení kdež to řidič kamionu ano!! On smí jet max 4:30hod a poté musí ze zákona dělat pauzu! A to je celý kámen úrazu... Někdy prostě i tam blbá minuta chybí... - a tohle bohužel platí pro celou jízdu kamionu.. Proto řidiči kamionů předjíždí olegu který jede jen o byť 1km pomaleji nežli on - protože ten 1km rozdílu ve výsledku dá třeba 15km! A to je kolikrát rozdíl mezi složením či 2-3 dny na parkovišti... citace: "Problém je v kalibraci tachografu a také v tom, o kolik si řidič nákladního auta dovolí překročit zákonem stanovený limit. Většinou to upravuje dopravce, který některým řidičům striktně zakazuje překročení o jediný kilometr za hodinu, jiní tolerují překročení třeba o 3 km/h a podobně." Tohle je pěkná kravina - rozdíl je především ve stavu pneu hnané nápravy! Kdy na cejchování se jezdí s minimálním vzorkem, aby po přehození na nové gumy ten tahač měl o cca 3km vyšší rychlost :-) Řidič má ve voze omezovač rychlosti který je právě cejchovaný (vyz výše) a jedině kdy může jet nad 80km/h je tak, že: 1, to pustí s kopce - ale to může jen cca 45s - pak mu tacho zapíše překročení rychlosti = pokuta 2, vyřazením omezovače manuálně (pojistka) = pokuta a to pěkně mastná až 50tis! Dalším faktem je, že řidič kamionu může být pokutován za přestupky na "kartě řidiče" až 28dní zpětně!!
Martin (neregistrovaný)
No z 90 % řidičů kamionů, jsou alkoholici,sledovači filmů na notebooku, nevyježdění mladíci,nerváci a provokativní řidiči.. Taky kšeftaři a zloději nafty, když ne rovnou z nádrže tak z nezávyslého topení.. Borci. Ale 10 % řidiči machři a borci co vás pustí poděkují. Co jezdí podle pravidel a dobrého chování.. Ale bohužel těch je hodně málo..
Leoš (neregistrovaný)
Asi tu naftu krades ty, když to tak znáš, než by jsi ukradl 10 litrů tak by jsi u toho zestarnul. Slyším poprvé, krást naftu z bufiku. Nejdřív si o tom něco zjisti než napíšeš takovou pičovinu , ty budeš pěkný pacient, demente!!!
Ozzy (neregistrovaný)
Pane MK to co popisujete je pohodička a klídek v běžném provozu,v opravdovém dopravním chaosu by jste byl ztracen a brečel někde na krajnici jak jsou na Vás všichni zlí. Jsou takové místa, ale tam Vy nikdy nedojedete,nezvladate totiž dnes už běžný hustý provoz, a pokud mají kamiony třeba v neděli po 22 h konec zákazu jízdy tak v Německu na některých trasách jede opravdu šňůra kamionů jeden za druhým , proč tohle není vidět v zemích kde tyhle zákazy jízdy nemají? Chtělo by to větší rozhled , někde třeba vůbec neřeší nějaké barvy na semaforech,jede kdo chce ,předpisy - jaké? na co? A jezdí se tam
Rostislav (neregistrovaný)
Stačí jezdit defenzivně pane MK, pokud nevíte co to znamená, najdete to Google. Jo s Švýcarském s vámi musím souhlasit, tak se jako vylízaná prasata chovají řídící osobáku, navíc je tam téměř všude 110 max. Nechápu proč máte pocit, z když po dálnici nemůžete jezdit 160, tak vám někdo ubírá vaše práva.
RD (neregistrovaný)
Napsano velmi dobre. Proc se tedy ridici osobku chovaji take tak,jezdi nalepeni na sebe,nenechavaji odstup.porad si myslite,ze pravidla plati jen pro kamiony. Dale dodrzovani rychlosti,zakazu predjizdeni,zakazu telefonovani.toto plati pro vsechny,ne jen pro kamiony. Problem je v tom,ze policie je zamnerena jen na kamiony a ostatni toleruje. To same delaji i novinari. Zameri se na jednu skupinu a stvou lidi proti sobe. Kdyz to nejsou kamionaci,tak to jsou cestari nebo postaci nebo policajti. Kazdy by mel zacit hlavne u sebe.
Pavel Šustr (neregistrovaný)
Sed doma a chlemtej pivo. Osukej starou a do prace jed na kole nebo autobusem . TY PYCO