Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nadáváte na kamiony? Zde je šest věcí, které si o nich možná neuvědomujete. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Pavel (neregistrovaný)
Jen blbý kecy debilního pisálka, co o tom ví úplný hovno. Víc než polovina kamionů jezdí zbytečně, vozí pneumatiky z ČR, PL,D atd. do Španělska a nějaká skurvená pakáž je tam za naše peníze spálí (desetitisíce tun gum), pak tady gumy nejsou, kupujem drahé rdky k hovnu, vozí se pečivo z Prahy do Znojma (KDO TO KDY VIDĚL ČURÁCI IMPERIALISTICKÝ). Dráhy v bordelu, v prdeli nic než pár trapných vagónků dřeva, šutru či uhlí se po ní nevozí, řády NAPROSTO NENAVAZUJÍ, jezdí míň vlaků a autobusů, ale to zas jindy! Poctivý kamioňáci, kteří začínali se sklápěčkou potvrdí, že po Schengenu šlo řemeslo do prdele, šofér je jen obětí dispečerů, zaměstnavatele, policajtů, průserů a buzerace v místě určení (pozdě, něco v papírech nesedí, jazyk apod.) Dřív za komunistů se začalo na stavbě se sklápěčkou a po letech mohl čovek na silnice, po dalších letech mohl mít TIR a čtyřicetiletý chlapi vozili haranty autobusem, dnes to šoupnou ty kurvy každýmu kdo má profesák a pak to takhle dopadá. Čovek si takhle jede do kopce s nedozírným horizontem, ze své feldy mačká 100km/hod a v tom ho začne předjíždět debilní bulhar s kamionem, fakt k posrání!!!! A takových věcí je. To je marný za komoušů bylo v prdeli leccos, ALE hospodářství fungovalo, řízení taky,průmysl a kdo (nechci říct pracoval, ale spíš chodil do práce a nevyskakoval jako debil-což je dnes oblíbeným zvykem) žil úplně v pohodě, každých 10 měl na fungl nové auto. Se vším co jsem napsal mám osobní zkušenosti nebo mí rodinný příslušníci. A to by mohl čovek psát až do aleluja, mějte se!