Názor k článku Nadáváte na kamiony? Zde je šest věcí, které si o nich možná neuvědomujete od Jirka_1 - S tím tranzitem ti jako bývalý ajzboňák řeknu...
Jirka_1
(neregistrovaný)
7. 12. 2017 23:19
S tím tranzitem ti jako bývalý ajzboňák řeknu asi tolik - problém není délka vlaků, ale propustnost tratí a hlavně jejich nízká průměrná rychlost, daná kopcovitým profilem republiky a tedy klikatostí tratí. Pak je třeba např. v Břeclavi roztřídit kamiony podle toho, kam jedou, jestli na Rozvadov nebo na Ústí nad Labem. To beru jen jednu z tranzitních cest. Nejvíce kamionů se zde objevuje z Polska minimálně ze tří míst, tady opět nějaké tratě směr Rakousko a pak do Německa. Pro vagónování jsou zapotřebí rozsáhlá parkoviště a nájezdové rampy, každý vlak musí mít osobní vagóny pro řidiče, protože v autech být nesmí. Pak tzv. vytížení soupravy, která by měla být plná tam i zpět, což je opět boj s časem nejen na železnici, ale i s náklady v kamionech, které se mohou kazit.
To se za jedno volební období stihnout nedá a myslím si, že ekonomické jsou jen tratě z Břeclavi a někde od Jablunkova. Otázkou je, jak donutit řidiče, aby se vagónovali, je totiž otázka rychlosti, za jakou je dopravíme na druhý konec republiky. Co jde ve Švýcarsku (která není tranzitní zemí), nepůjde tak dobře u nás. A tomu, kdo to u nás logisticky vyřeší ke spokojenosti aspoň 90% řidičů kamionů, by měli dát metál a trojnásobný důchod...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat