Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Motory V6 pomalu mizí. Výhody řadových šestiválců totiž začínají převažovat. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
pavel (neregistrovaný)
No hele ideální bude jedna věc a požitek a touha někoho zas třeba druhá. Motor vpředu za přední nápravou není už takové zlo, navíc pokud se použije systému transaxle není rozložení váhy vůbec špatné, byť i toto řešení má své mouchy. Motory s kompresorem a turbem přibývají, by´t je velice málo. Ono to stojí dost peněz a kompresor byť menší a fungující je do určitých otáček, kde žezlo přebírá turbo i tak bere dost výkonu motoru. Já měl vždy rád řadové motory Opel, např v Senatoru.. dodnes mám ten zvuk a chod motoru v uchu. A tak nějak mi vůbec nevadí, že nebylo ideální řešení. Čverce nečtverce, jednou máš točivej motor, jindy potřebuješ krouťák pěkně odspodu. Ono také ke každému autu sedí něco jinýho. To že nevyužiješ auťák s 300 koňma? to asi spoustu lidí nezajímá, ono to je taky o penězích je to byznys, proto se to vyrábí. Mít na to prachy pořídím si šestiválec někde kolem 3 litrů s karburátorama... co na tom, že vstřikování by bylo lepší, přeplňování taky.. prostě atmosféra většího objemu v šestihrnku mě prostě baví neřešme jestli to má smysl .