Martin (neregistrovaný)
na elektrifikaci je čas. žádný boom nás nečeká. nejprodávanějšími vozy jsou malé vozy a nižší stř.třída. A tam se do elektroaut nikdo hnát nebude, i kdyby hrozně chtěl. Hlavní duvod? Cena. Nebo si vážně někdo myslí, že člověk co si jakžtakž našetří na auto za například cca 500tis(cena hyundai kona v benzinu) si místo toho koupí auto za 924tis(také kona ev) a to je tam vážně rozdíl pravě jen v tom pohonu. Jasně kdo na to nemá, bude jezdit autobusem. Ale kdo potom bude všechna ta auta kupovat??
Michal Ernat (neregistrovaný)
Mně se obecně škodovky líbí. Ale většinou ty první modely, co sjedou. Úpravy pak bývají horší. Navíc se to začíná unifikovat, auta jsou si podobná a na první (rychlý) pohled se nerozezná dobře udělaná Fábie od Oktávky a Rapidu a ... Nicméně, kdybych to auto dostal, ohrnovat nos nebudu. není špatná.
Vašek (neregistrovaný)
To fakt není možné........facelift ? To bych rád věděl kde...... Škodovka by měla řešit nějakého designéra, který navrhne SKUTEČNÝ facelift....... Škodovka mě fakt hodně sklamala, všechno stejné i v interiérech a navenek fakt člověk nepozná zda je to Superb či Octávia......Mít na to peníze, hodně bych zvažoval zda do škodovky vůbec jít. Mě se ta auta fakt přestala líbit......jak tu někdo psal, vše téměř shodné, nebo podobné s Pasatem.....
Raddous (neregistrovaný)
No tak to se nepovedlo, a ten chromovaný pás přes celé zadní víko zasahující do zadních světel tak to je síla. Oliver Stefani se podepisuje stejným písmem jak na jeho posledních typech VW Passat. Chrom a uhlazenost.
Nevyrabět (neregistrovaný)
Nemam rad skodovky.....už jenom ten uloženy motor napřič,,,levná alternativa vzatá za normu,,a to prosim vydavají drncavý superb za na vyšší střední třidu.....Pohon prosím jak z golfu......jsou to mr.ky,krom jednickovy octavie a jednickovyho superba.octavka 1.9tdi nepřekonatelný,genialní unikatni motor z audi a jedničkový superb,,, techniku audi az na ten sestivalec co u nas mechanici neumi servisovat.,, vytvořili tak bublinu a informační obezitu že až hruza......kde by byla skodovka dnes bez audi a stryčka Sama Vw..asi tam kde dneska zbytek automobiloveho prumyslu..v unifikacnim marasmu zbytku automobiloveho světa,plnych spatne navrzenych a spatne fungujicich tuctovek pro masu co se kouka jen na dizajn stupidni asistenty a nesmyslne displeje,kdy technika vozu jim unika ..nevedi co maj pod zadkem.,,hlavne ze se to tváří kosmicky.brrr
Standa1 (neregistrovaný)
Bohužel musím se připojit ke komentářům že žádná revoluce ve vzhledu se nekoná a je to opět ta samá písnička a mám pocit po zmršených světlech na octavii III se škoda disiagne se bojí dělat radikální úpravy a drží se osvědčenýho stylu a musím říci bohužel je to velký zklamání že změny jsou jen kosmetické ale ne zásadní .Možná že ve finále to je nakonec dobře je lepší dobré ponechat než z toho udělat dělený světla ala hrůza a běs .Kdyby to spon bylo nějak v jedný ose ale dát to tak daleko od sebe a ještě v jiným úhlu udělali s octavie v podstatě mrzáka to naštěstí u Superba je přední maska pěkná a jedinečná .Jedině dělený světla vyznívají u RS ale jen díky jiné masce a mřížkách na chlazení to je paskvil at mi odpustí Ti co jí vlastní ale pokud Ti to svítí do očí nevíš kam se dívat protože to svítí v celým spektru a nepříjemně to osvětluje tak jsem si ted ulevil to opět zkritizovat
Floukis (neregistrovaný)
Jediný auto co bylo masivní tak proč ho takhle zůžit ? Chápu, že je populární držet diety a tak ale k superB to patřilo ne ?