Lojza
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 11:01
No a? Tech vlaku a autobusu je ale zanedbatelny zlomek oproti osobnim autum. Nehlede na to ze to co ve meste smrdi je prave dyzl
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lipo
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 0:23
Bych chtel videt jak vycenichas novyho naftaka.. Leda prd.. Mozna tak staryho zahulenyho pazouta nebo avii ale pokud mas naftaka a nelejes do toho kde co(pozdraven bud andreji se svoji biobreckou) urcite to neucejtis.. Ona takova stodvaca byla taky na benzin a nevonela po fialkach...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Stanislav
(neregistrovaný)
25. 2. 2019 14:52
Takový studený benzín nejenže smrdí, ale je silně karcinkgenní, protože než začne fungovat katalyzátor, tak do ovzduší jdou benzenové páry, neboť benzen se u bezolovnatých benzínů používá jako antidetonátor a je velice karcinogenní.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
elektra
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 11:49
To je pravda,moderní diesel je pro ovzduší škodlivý méně.Daleko více je však škodlivý pro člověka neboť mikročástice jsou přímo do plicních sklípků a už je odtud nidko nedostane.Proto ten nárust rakoviny.Naftu do osobních aut zakázat.Japonsko,Indie,USA a taky Austrálie mají osobní vozidla hlavně na benzín.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lipo
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 0:16
A co takovy koureni? Se divim ze kurak bez dpf do tejdne nepojde.. A tim ze v usa, indii japonsku atd maj hlavne benzin sledujete co? Neni tam rakovina? Nebude to treba cenou?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 18:03
Kdybys věděl o čem píšeš, tak to psát nebudeš. Benzínové přímovstřikové motory jsou na tvorbu mikročástic minimálně stejně jako dieselové motory. A jak známo, již několik let se vyrábí v podstatě jen přímovstřikové benzínové motory.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 12:25
To jsem se zase nasmál, podle Dittrichova článku jsem málem došel k názoru, že vlastně moderní naftový motor čistí vzduch ve městě. Nasaje do motoru nečistý vzduch a vyfoukne z výfuku čistý vzduch .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 14:49
Tak zase dobrá debata ,naftový motor sežere 4,5l a benzin 7a více l na 100km tak že by ty benziny neškodily přečtěte si odbornou literaturu ,tam se uvádí že při spalování benzínu je až 100x víc rakovinotvorných látek než u naftový motorů tak se proberte !!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Hejna
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 17:34
Ať je to jak je to, je přesně vidět, že současné zákazy a normy škodlivin, jsou vlastně ničím nepodložené ! A na základě údajů, vycucaných z prstů, si hřeje polívčičku kde kdo - elektrická lobby, politici, ekologové, novináři, ..... A pár zmanipulovaných poctivců ( myslím si, že za to opravdu nic neberou ) potom žádá nápravu.
A právě tito poctivci potom budou koukat do výloh autosalónů na nejnovější E-auta, na která nebudou mít, a půjdou domů pěšky, protože na "stará" auta bylo vypsáno ekologické penále, na které nemají a svá auta museli dát do šrotu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Otto
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 18:45
Pořád řeší Diesel a co elektrická auta kde se asi ta elektřina bere ve spalovnach tak jaká ekologie je to mnoho násobně větší zlo zlatý Diesel
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
7. 2. 2019 22:13
Jenže efektivita elektrárny i ztrát při transformaci a nabíjení je výrazně větší, než samotný spalovací proces jednoho naftového auta :) to je ten rozdíl.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bus77
(neregistrovaný)
4. 2. 2019 23:51
No pan autor trošku přehnal,
pracuji 26 let v autobusové dopravě takže trochu z praxe-
Oblíbená turistická města v evropě zavedla emisní limity dávno před tím,než se o tom začalo třeba v německu vůbec uvažovat. Pokud bus nesplnil,neměl povolen vjezd,nebo jste museli zaplatit nehorázný poplatek. Prvenství ve výši bych přisoudil Římu 480 e za jednorázový vjezd.
Takže dopravci jsou nuceni buď inovovat park,nebo skončit. Pokud se díváte kolem sebe,tak zjistíte,že
i Polské firmy mají moderní busy s euro 5,6 používající AdBlue. Ne jinak je tomu i u nás a v jiných zemích Evropy.A podvádět,to nejde,protože policisté,zejména na západ od našich hranic,velmi rádi berou vzorky z nádrží na ADBlue a prověřují funkci systému. Takže tady ten zakopaný pes asi nebude.Přeji všem hezký večer bus77
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bus77
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 0:02
A ještě dodatek,pokud si někdo myslí,že plaketa na předním okně je o dané normě,
není tomu tak,zatím se používají jen plakety označující normu Euro4,protože pro Euro 5,6 Dekra plaketu nemá. Takže pohled na vylepenou plaketu může být poněkud zavádějící a mylný.
bus 77
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 0:22
Nejvíce planetě škodí elektrické rozvodné sítě a vše co je na elektřinu. Sice nesmrdí, ale expanzí elektických aut začne přetěžování rozvodných elektrických sítí, které svým elektromagnetickým polem posunují geomagnnetické pole země a nafukují ho pomyslně jako balónek, čímž se oddalují radiační pásy Země. Úzce s tímto jevem souvisí proměnlivost klimatu a v konečném důsledku posunování osy geomagnetického pole planety.
Benzín sice smrdí méně, ale při účinnosti motoru 12% má vyšší spotřebu a je škodlivější než naftový motor, který má účinnost 38%. Nafta sice smrdí, ale při stejném výkonu vyprodukuje méně škodlivých látek.
A nakonec. Řešit optimalizaci CO2 má smysl pouze ve větších aglomeracích při regulaci teplotních inverzí v kotlinách, nicméně nemá tento plyn jakýkoliv vliv na klimatické změny. CO2 se rozpouští ve vodě a jeho obsah v atmosféře planety je prokazatelně 0,04% z celkového objemu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tobiwan
(neregistrovaný)
16. 2. 2019 11:28
To jsi četl na svém oblíbeném dezinformačním webu nebo jen bereš drogy? Elektromobily a vše na elektřinu posouvá elektomagnetické póly a nafukují magnetické pole Země jako balónek. OK, to si uložím :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Viktor
(neregistrovaný)
5. 2. 2019 23:47
Konecne rozumna a zrejme i pravdiva argumentace. I kdyz se vlivem elektrosoustavy na zmenu mag pole zeme slysim poprve, je to zajimava myslenka. A... Ano, vsechny blaboly kolem CO2 a NOX jsou neopodstatnene a je to jen hysterie. Nic vic. Vedci prokazali, ze v minulosti 1000-2000 let zpet, bylo obdobi kdy v ovzdusi bylo i 0,08% CO2 a s auty to nemohlo souviset. Momentalne ma slunce vyssi aktivitu, tak je vic teplo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hank
(neregistrovaný)
6. 2. 2019 9:35
Ten článek je strašlivej blábol, autor nezvládá elementární základy novinařiny, ať už je to dáno jeho sníženými rozumovými schopnostmi (neschopností logického myšlení, funkční negramotností) a nebo cílem napsat článek "odůvodňující" předem zadaný závěr. Například: "Odborníci spočítali, že jeden takový automobil produkuje 80 mg oxidů dusíku na kilometr jízdy, zatímco v případě autobusu to je 550 mg na kilometr a na jednoho cestujícího!" S jakým autobusem to srovnávali? Přece nelze vzít "moderní dieselové motory" (už jen to je nepřesné, ale z článku se dá dovodit, že to bude minimálně Euro 6) a srovnávat je s jakýmsi neurčitým "autobusem". I autobusy mají normy a běžně jsou v provozu autobusy MHD s Euro 6, například Praha už x let jiné nekupuje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Eko
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 16:12
Benzínové auta škodí víc.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robin Hud
(neregistrovaný)
31. 7. 2019 14:46
Z logiky věci jsem přesvědčený, že to pravda není. Já sice už dva roky jezdím na alternativu: https://www.levnelpg.cz/vse-o-lpg/, nicméně jak již někdo psal, takto se násobit nedá.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat