Automobily SUV čeká stejný osud, jako všechna ostatní oblíbená karosářská provedení v minulosti. Tak jako sedany nahradila MPV a je vystřídaly crossovery, i SUV a jejich deriváty nahradí jiná karosářská provedení. Mladí Američané se již proti automobilům SUV vymezují a jejich nadvláda pomalu končí. Řekl to šéf americké divize Volkswagen Group Scott Keogh se v rozhovoru pro magazín Roadshow.
Jako vrcholný představitel koncernu Volkswagen Group si Keogh uvědomuje, že automobilku, která se pustí do navrhování nového ideálního automobilu pro americké mileniály a internetovou generaci Z jako první, čeká nelehký úkol. Omezené příjmy a raketově rostoucí ceny nových aut nutí mladší generace kupovat ojetiny ve větší míře, než bývalo ve Státech zvykem. I v případě, že se kupní síla těchto generací v příštích letech výrazně zlepší, mohou mít automobiloví výrobci velké problémy odhadnout, čím tyto zákazníky zaujmout, domnívá se Keogh.
Nedávná studie, kterou si nechal vypracovat Nissan, naznačuje, že mladší řidiči se ' často přiklánějí k tříprostorovým modelům, tedy sedanům. (Ty se v Americe tradičně těší větší popularitě než hatchbacky, které se tam nikdy ve větší míře neprosadily.) Zda se klasické provedení znovu vrátí na výsluní, lze jen těžko odhadnout, ale VW to podle Keogha může být v podstatě jedno. Volkswagen totiž disponuje hypermodulární elektrickou platformou MEB a na budoucnost se cítí být dobře připraven.