Veve (neregistrovaný)
Na rozdíl od většiny hejterů jsem se tam byl včera osobně podívat, sedl jsem si tam, dal jsem si pivo a pozoroval. Mám z toho celkem pozitivní dojem, určitě by stálo za to, to nechat natrvalo, respektive udělat to pořádně. Konečně se děti s rodiči dostanou ke kašně, na náměstí jsou stromy, které poskytují příjemný stín pro posedávající. IPR židličky by šly nahradit kvalitnějším mobiliářem, doplnit nějaký dřevěný stupně, které by sloužily k posezení i k lepšímu přístupu ke kašně. Taky by bylo fajn nad pláckem pověsit nějaký dekorační žárovičky, aby to bylo ještě hezčí. Dopravně mi přišlo, že to žádné zácpy v okolních ulicích nezpůsobuje, to bylo možná první den, kdy byli řidiči překvapeni, dnes už vědí, kudy jet.
Jan Vaněk (neregistrovaný)
Tak zácpy tam nejsou vidět, protože je z toho teď mrtvý blok. Všichni jedou jinudy. Jděte se pak podívaz na křižovatku Máchova X Francouzská, která je toho důsledkem. To je děs. Ostatní to raději objedou ještě dál Londýnskou. Nic proti té zóně, ale kdyby aspoň byla o 90 stupňů otočená.
Milan (neregistrovaný)
V Česku je situace trochu jiná, například v Praze se se zaváděním cyklopruhů a stezek poměrně experimentuje. ------------- Budování cyklostezek v Praze je z velké části naprostý nesmysl a jde jen o to vytáhnout z fondů EU peníze. Možná se vám zdá, že namalovat pruhy na silnici nemůže moc stát, ale stojí to desítky milionů ročně a náklady navíc strmě stoupají, jak se malují další a další, neboť se musí značení pravidelně obnovovat. Navíc nejsme někde na jihu Francie - čas po který se dají cyklostezky používat je omezena počasím na maximálně 6měsíců v roce - zbylých 6měsíců je hnusně, prší, mrzne či sněží a na kolo vyjede leda naprostý nadšenec či blázen. Ani geografie Praze nepřeje - Paříž, Mnichov či Londýn jsou placky - převýšení v Praze je až téměř 200m, což je opravdu dost, když uvážíte, že Vltava má v Praze nadmořskou výšku cca 200m na mořem. Kdybych se já měl dostat 7km do práce na kole, tak musím být trénovaný sportovec, neboť mám polovinu cesty z kopce a druhých cca 4,5km do kopce. I modré zóny likvidují podnikání - cokoli potřebuji koupit, vždy si vybírá obchod kde nejsou modré pruhy a ostatní motoristé dělají podle mě to samé. Jen zubařku mám na Vinohradech a nechce se mi jí měnit - je fakt dobrá. Minulý týden jsme 20minut jezdil kolem a kolem, než jsem našel placené místo - volných míst na modrých zónách bylo desítky (dopoledne jsou lidé v práci). Ani Ekologicky to nedává žádný smysl 20minut kličkovat po Vinohradech a míjet desítky prázdných míst. Modré zóny jsou jen fabrika na bezpracně vydělané peníze pro firmy které to provozují a něco kápne i pro město - pokud by to mělo být pro rezidenty a podnikatele, tak budou modré zóny 7-15h pro všechny bezplatné - část rezidentů odjíždí do práce a to by umožnilo NErezidentům třeba pohodlně navštívit zubaře, nebo nakoupit v nějakém obchodě nebo třeba navštívit svou nemocnou maminku a donést jí nákup - po 15h kdy se začínají rezidenti vracet, by pak zase začaly platit modré zóny a fungovat placená stání - jenže to by zúčastnění tolik nevydělali...