Karel Endler (neregistrovaný)
Místo, abyste byli rádi, že se alespoň někdo věnuje koncepcím a nejede se výhradně stylem vytloukání klínu klínem, jak v předhozích 30 letech, ještě prskáte. Vezměte to tak, že ten jeden člověk na ministerstvu, co tohle vymýšlí, zase tolik nestojí. Jo a jsem zvědav, kde někdo sežene levnější firmu na ty známky - pokud se tedy bude držet požadavků, které byly vypsány. Jo, ano, nějakou garážovku nějakého kamarádíčka seženete vždycky, pak to dopadne jako s centrální evidencí vozidel. Jenže to už si asi nevzpomenete, jak to půl roku prakticky nefungovalo a muselo se to celé předělávat.
Petr (neregistrovaný)
Hlavně pro prodej známek se měl využít datový kanál pro EET, úpravy by udělaly autoři pokladních systémů. Malý jednoduchý eshop alá Asfinag by byl jen jedním z prodejních míst. A mohlo to stát podobně jako na Slovensku.
Jirka (neregistrovaný)
Požadavky nikdo nezná. Podle toho, co v panice po zveřejnění vyplavala, tak je cena přestřelená o řád. Na Slovensku je obdobný systém za zlomek naší ceny. A k tomu máme ještě další kšeft za půl miliardy na kiosky, kde budou radit řidičům, jak známky koupit.
ncylfrpwkh (neregistrovaný)
Ministr dopravy si maloval dálnice. Hezký obrázek, Vladimíre, ale teď zpátky k domácím úkolům - Autobible.cz ancylfrpwkh [url=http://www.g2bmy3e1ywt54t13lh6ry97a3753s7t6s.org/]uncylfrpwkh[/url] ncylfrpwkh http://www.g2bmy3e1ywt54t13lh6ry97a3753s7t6s.org/