Aston Martin Vulcan není nic jiného než hračka pro velmi bohaté kluky. Na silnici nesmí, protože nesplňuje hlukové, emisní ani bezpečnostní normy. A nesmí ani závodit, protože neodpovídá žádným regulím pro aktuální oficiální závodní série. Je to tedy opravdu jen víkendová hračka na okruhy, případně na jinou uzavřenou plochu.
Nyní automobilka stávajícím čtyřiadvaceti majitelům dvanáctiválcové bestie s výkonem 820 koní připravila balíček označený AMR Pro, který přináší více přítlaku a kratší odstupňování rychlostí. Díky tomu má být auto na okruhu ještě rychlejší a zážitek z vozu intenzivnější. Úprava částí karoserie přinesla snížení hmotnosti o 5 kg.
Doporučujeme: Aston Martin DB11 dostal osmiválec 4,0 l bi-turbo od Mercedesu AMG
Zadní přítlačné křídlo dostalo tzv. Gurneyho klapku, což je aerodynamický prvek na odtokové hraně křídla vyvinutý metodou „pokus-omyl“ v sedmdesátých letech americkým závodníkem Danem Gurneyem. Principiálně se jedná o aerodynamický prvek patentovaný v roce 1931 Edwardem Zaparkou.
Nejenže se přítlak zvýšil z 3150 N na 4000 N, ale těžiště přítlaku se posunulo blíž ke středu auta, takže se síla lépe rozloží na obě nápravy. Podle automobilky to sníží tendenci k nedotáčivosti a díky tomu bude modernizovaný Aston Martin Vulcan AMR Pro ještě lépe ovladatelný.