Mercedes-Benz třídy V prošel modernizací

přidejte názor
Autor: Redakce

V roce 2014 Mercedes-Benz třídou V představil nový přístup k designu, zpracování, pohodlí a bezpečnosti v segmentu MPV. Koncept slavil úspěch, což dokládá 209 000 prodaných vozů. Další oživení přinese přicházející modernizace vycházející z předností tohoto modelu a činící jej ještě atraktivnějším.Mercedes-Benz třídy V

Třída V má s přepracovanou přídí robustnější vzhled s novým předním nárazníkem s výraznými vstupními otvory pro chlazení a novou maskou chladiče. Hvězda Mercedes je uprostřed mřížky mezi dvěma stříbrnými lamelami. Zákazníci mají i nadále k dispozici koncept personalizace s liniemi Avantagrde, Exclusive i ještě atraktivnější AMG. Působivý vzhled vozu podtrhují čtyři nové typy kol z lehkých slitin 17”, 18” a 19”.

Interiér vychází z filozofie osobních modelů. Modernizace přináší nové výdechy klimatizace a nové ukazatele na přístrojové desce. Zjednodušený design řidiči umožňuje lepší orientaci. Facelift přináší i vylepšený komfort pro cestující. Volitená luxusní sedadla pro první řadu za řidičem umožňují proměnu v plně sklopná lůžka, masáž zad nebo výkonnou klimatizaci jako ve třídě S.Mercedes-Benz V interier

Mezi zásadní novinky patří čtyřválcový vznětový motor OM 654, který ve variantě V 300 d nabídne výkon 176 kW (239 k) a točivý moment 500 Nm při kombinované spotřebě 5,9 - 6,3 l/100 km (emise 154 - 165 g CO2/km). Při akceleraci se točivý moment na krátkou dobu navýší o 30 Nm. Ve verzi V 250 d má výkon 140 kW (190 k) s točivým momentem 440 Nm při stejné spotřebě.

Většina komponent snižující emise je nainstalována přímo v motoru. Integrovaný systém netrpí na tepelné ztráty a neustále pracuje v ideálních podmínkách. Mezi použité technologie patří nízko a vysokotlaká recirkulace výfukových plynů s chlazením, selektivní katalytická redukce SCR, omezující produkci oxidů dusíku (NOx) a nespálených uhlovodíků (HC), filtr pevných částic s integrovaným SCR konvertorem (sDPF) a doplňkový katalyzátor selektivní katalytické redukce s vloženým katalyzátorem pro záchyt zbytků amoniaku z AdBlue (ASC).

Nově dodávaná automatická převodovka 9G-tronic nahrazuje převodovku 7G-tronic a je ve variantách V 300 d a V 250 d je součástí standardní výbavy. Řidič může využít přepínač Dynamic Select pro změnu jízdních programů Comfort a Sport, a upravit tak její reakce. K dispozici je i mód M, který umožnuje ruční řazení pomocí páček pod volantem Direct Select.

Všechny motorizace nové Třídy V jsou standardně vybaveny pohonem zadních kol, na přání je k dispozici i stálý pohon všech kol 4Matic.Mercedes-Benz třídy V 300d

Bezpečnostní a asistenční systémy odpovídají nejvyšším standardům.  Zahrnují standardně dodávaný Asistent při poryvech bočního větru a Asistent sledování bdělosti. Active Break Assist může předpovědět možnost kolize s vozem vepředu a vydá vizuální a akustické varování. Pokud řidič reaguje, Active Break Assist zvýší brzdný tlak tak, aby odpovídal nastalé situaci. V případě, že řidič zareagovat nestihne, systém začne autonomně brzdit, přičemž reaguje na pevné překážky i chodce. Bezpečnostním prvkem, použitým ve třídě V vůbec poprvé, je Highbeam Assist Plus, který poskytuje neustálé široké osvětlení vozovky bez oslnění ostatních účastníků provozu.

Pohodlí Mercedesu třídy V

Z inovací, které byly nově v třídě V implementovány, těží také kompaktní camper vany Marco Polo a Marco Polo Horizon.

Novou třídu V lze objednávat od března 2019, ceny v České republice začínají na 988 000 Kč bez DPH.

Mercedes-Benz Vans v rámci své strategie elektrifikace eDrive@VANs brzy představí i plně elektrické MPV. První náhled na něj předvede na ženevském autosalonu v předprodukční studii Concept EQV.Nový Mercedes-Benz třídy V

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?