Názory k článku Mercedes-Benz třídy B dokazuje, že i MPV může být v době SUV atraktivní (první jízdní dojmy)
Petr Báša
(neregistrovaný)
29. 11. 2018 9:31
Je zajímavé sledovat, do jakého DIVNA se moderní automobily vyvíjejí. Sice Mercedes zaslouží pochvalu za to, že novou třídu B vybavil skutečnými motory a nepřetavil ji do rádoby SUV, na jejichž módní vlně chce dnes surfovat každý pako, pardon chci říci macho, ale tím zřejmě pozitiva končí. Silné motory dostanou povinně a jedině automat :-(. Cestující nezískají ani centimetr prostoru navíc, ačkoliv rozvor se zvětší o 10 centimetrů, protože veškerý tento "pokrok" padne na úkor vnějšího designu, aby se o celou mohutnou setinu zlepšil součinitel odporu vzduchu :-(. Že kvůli tomu technici řešili všechno možné je až tragikomické. Skutečný pokrok je nahrazen displeji v přístrojové desce a možností otevřít zadní dveře virtuálním kopancem do nárazníku :-(. Praktický přínos ovládání čehokoliv přes dotykový displej je nulový, nebo minimálně diskutabilní. Nejezdím přece autem, abych pořád zíral na displej. Kde zůstala ergonomie a potřeba umožnit řidiči maximálně se orientovat na provoz - já zapoměl, v době nabídky asistenčních systémů na cokoliv to není až tak důležité, že. Interiér je cingrlátkově vyšperkovaný, za to s náhradním kolem máme smůlu. Rozdíl mezi vlastnostmi Béčka v minimální a maximální verzi výbavy a motorizace bude zřejmě propastný, a to i cenově, jak nám jistě potvrdí finální český ceník.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MildaS
(neregistrovaný)
18. 6. 2019 12:30
Chybí mi tu jeden velmi důležitý rozměr. Jak vysoko je sedačka nad silnicí? MPV si kupuji hlavně kvůli výšce, ale jak je sedačka vysoko nevím ani na konci článku
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat