Petr Báša (neregistrovaný)
Je zajímavé sledovat, do jakého DIVNA se moderní automobily vyvíjejí. Sice Mercedes zaslouží pochvalu za to, že novou třídu B vybavil skutečnými motory a nepřetavil ji do rádoby SUV, na jejichž módní vlně chce dnes surfovat každý pako, pardon chci říci macho, ale tím zřejmě pozitiva končí. Silné motory dostanou povinně a jedině automat :-(. Cestující nezískají ani centimetr prostoru navíc, ačkoliv rozvor se zvětší o 10 centimetrů, protože veškerý tento "pokrok" padne na úkor vnějšího designu, aby se o celou mohutnou setinu zlepšil součinitel odporu vzduchu :-(. Že kvůli tomu technici řešili všechno možné je až tragikomické. Skutečný pokrok je nahrazen displeji v přístrojové desce a možností otevřít zadní dveře virtuálním kopancem do nárazníku :-(. Praktický přínos ovládání čehokoliv přes dotykový displej je nulový, nebo minimálně diskutabilní. Nejezdím přece autem, abych pořád zíral na displej. Kde zůstala ergonomie a potřeba umožnit řidiči maximálně se orientovat na provoz - já zapoměl, v době nabídky asistenčních systémů na cokoliv to není až tak důležité, že. Interiér je cingrlátkově vyšperkovaný, za to s náhradním kolem máme smůlu. Rozdíl mezi vlastnostmi Béčka v minimální a maximální verzi výbavy a motorizace bude zřejmě propastný, a to i cenově, jak nám jistě potvrdí finální český ceník.
MildaS (neregistrovaný)
Chybí mi tu jeden velmi důležitý rozměr. Jak vysoko je sedačka nad silnicí? MPV si kupuji hlavně kvůli výšce, ale jak je sedačka vysoko nevím ani na konci článku